Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

زاویه مربع مرکوری در کپریکورن و مارس در نشان قوچ

زاویه مربع مرکوری در کپریکورن و مارس در نشان  قوچ

????DAILY OVERVIEW????
▫️Jan 08, 2019▫️

هنوز یک‌هفته از ورود مرکوری به نشان کپریکورن نمیگذره. مرکوری سیاره ارتباطات و اطلاعات هست. اون بخش ذهن جستجوگر و هوشمندتون که بهتون سرنخ میده تا شما یه مساله رو دنبال کنین.‌ مرکوری ایده میده بهتون و حالا در نشان تحت قوانین و منظم کپریکورن با حاکمیت سترن، به یه ذهن کاملا منطقی تبدیل میشه. حرفهاتون و ارتباطاتتون در طی این مدت کاملا منطقی، منظم و سازمان یافته س. مرکوری توی کپریکورن دقت داره و صبر.. حتی اونقدر که ممکنه به یه تفکر بدبین تبدیل بشه.

زاویه‌چالشی بین مارس و مرکوری امروز در نهایت قدرت خودشه.. مارس در نشان خودش در نهایت قدرت و مرکوری هم در نشان کپریکورن.. هم‌میخواین با دقت و مسوولانه حرف بزنین و هم انرژی مارس در شماس که میخواد خیلی سریع حرفشو بزنه..‌ بهرحال امروز کلمات میتونن قدرت دیکتاتوری و مهاجمانه داشته باشن.

من همیشه اینجور وقتا ترجیح میدم شنونده باشم.‌ اگرم کسی چیزی گفت که ناراحتتون کرد بدونین از اثرات این فشارهای سنگینه و بعدا خودش میاد و عذرخواهی میکنه.
امروز تفکرات و ارتباطات شما تحت این زاویه میتونه خیلی خوب و عالی باشه اگه در سایه های مارس که همون عصبی بودن و بی فکر عمل کردنشه، نشین.
امروز مسوولانه میتونین برنامه ریزی کنین و با انرژی مارس عمل کنین.

مرکوری با سرعت هر چه تمامتر داره در زودیاک حرکت میکنه.. الان که دارم اینو براتون مینویسم در °04 درجه نشان کپریکورن هست و داره بسرعت به سترن نزدیک میشه. و 13 ژانویه به سترن پیوند میخوره.. مسلما گفتگوی سترن و مرکوری کاملا جدی خواهد بود و زاویه بیداری یا چالشی با مارس ادامه خواهد داشت تا بلاخره مرکوری از تیررس مارس خارج بشه.

ماه در 08 درجه اکواریوس که حاکم اون هم در قوچ مستقیم شده…
انرژیهای کاردینال فعال هستن بعلاوه انرژی های هوا..‌ ما داریم بسرعت برنامه ریزی میکنیم و انرژی های ما زیاد هستن و بیقرار..‌ این ژانویه رو الکی نگذرونین.. تمام انرژی های برای شروع کردنه..‌ برای ایجاد کردن یه تغییر چه تووی زندگی شخصی تون چه در دنیای اطرافتون. این حرکت اورانوس در قوچ رو قدر بدونین.. تا 84 سال دیگه اورانوس رو در این زوایا نمی بینین.

از انرژی مارس با مرکوری، کلمات و حرفهاتونو دچار عواقب نکنین که بعد بگین چرا من این حرف و زدم..‌ از انرژیش برای حرکت و شروع برنامه هاتون استفاده کنین.

 

روزتون سرشار از شادی
????ماریا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *