Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل و بررسی سیاره مارس در نشان ماهی

 

 

مارس سیاره انرژی و عمل وارد ماهی میشه.

نشان ماهی، نشان ارتباط با تعالی و حضور ملکوته.. آگاهی ذاتی انسان در این آخرین نشان زودیاک نهفته و حالا با حضور مارس در این نشان ما انگیزه پیدا میکنیم که ماهیت روح ناپایدار مون رو بشناسیم.

 

در ماهی مرزها حل شده هستن  و درک ها، معنای عمیق تری به خود گرفتن. انرژی مارس در ماهی به شما کمک میکنه تا با عمق روح و ناخودآگاه تون ارتباط برقرار کنین. از طرفی نشان ماهی به نشانه قربانی بودن معروفه! زمانی که ماهی روی خواسته های دیگران بیش از خواسته‌های خودش تمرکز می‌کنه با انرژی مارس میتونه تبدیل به یه قربانی تمام عیار بشه.. بستگی به خودتون داده که در کدام طرف ماجرا قرار بگیرین.

با انرژی مارس و مرزهای نامشخص ماهی شما ممکنه به طرف‌های اشتباه هدایت بشین..  احساس خشم ناشی از گناه که پیامد اون میتونه قربانی کردن خودتون باشه یا  انرژی که شما را در معرض فشارهای بیشتری قرار بده برای احساساتی نظیر همدلی، بخشش یا گذشت.. این احساسات میتونن خیلی فعال تر بشن و حتی به محدوده های فریب برسن.. به محدوده هایی که ما خودمون را نمی بینیم و نادیده می‌گیریم.  اما با حضور نپتون برگشتی در ماهی ما فراموش نمی‌کنیم که نپتون تمام تلاش خودشو میکنه که موانع روحی ما و سردرگمی های ما رو به ما نشون بده..

کایرن برگشتی هم حضور دارد تا به ما کمک کند برای اصلاحات و بهبود. ما به زودی برگشتی مرکوری رو خواهیم داشت که سرعت ما را کم میکند و به ما کمک میکنه تا درک کنیم مارس در ماهی چه چیزی .. چه احساسی رو برای ما فعال میکنه!؟؟

یک احساس واقعی یا احساس فریبکارانه؟…

همزمان ونوس هم مستقیم میشه و انرژی های بخشش و همدلی میتونه به ارتعاش های بالاتری صعود کند.  نپتون اکتاو بالای ونوس هست، پس مستقیم شدن ونوس و انرژی اون می تونه متمرکز بشه روی شنیده شدن صدای قلب شما.

مارس در یکم ژانویه در نشان خودش خواهد نشست و تا اون زمان انرژی و موجی ایجاد میشه که از اون میتونین برای رهایی و آزادی  روح تون از زخم ها استفاده کنین.  برای درسهای پذیرش و بخشایش که نپتون و کایرن برگشتی در ماهی در حال آموختن به ما هستن.

نشان ماهی از ایمان و تزکیه، از درمان ، از عشق بی قید و شرط می گه بنابراین ممکن کمی از این لحاظ با مارس جنگجو رابطه خوبی برقرار نکند اما برای ما فرصتی هست که با انرژی مارس مسیر های معنوی را با قدرت بیشتری ادامه بدیم.. ناامیدی هامون رو با آتش مارش تبدیل به شعله های امیدواری کنیم و زخم هامون را با گرمی اون تصلی ببخشیم.

ترکیب رنگ زرد و آبی در نقاشی تبدیل به رنگ سبز میشه و این نشانه ای هست که حضور مارس در ماهی، انرژی مقدس کیهانی است برای هدایت انرژی ما به سمت عشق ملکوت خالص الهی.

آتش مارس در ماهی همه جا رو براتون روشن می‌کند تا چیزهایی که مخفی و پنهان هستند رو ببینید.. تا روح هنرمند کیهانی شما فعال بشه و بهتون یادآوری کنه که زندگی و مبارزاتش، هنر می‌طلبه..  هنر عشق ورزیدن به خودتون عشق.. هنر عشق ورزیدن به روح بزرگ جهان.

 

انرژی مارس رهبر میتونه در ماهی از شما یک مبارزه قوی بسازه.. مبارز اول برای درمان خودتون و بعد برای کمک به دیگران.

مارس یک انرژی سازنده و فعال کننده ست.. پس به چارتتون نگاه کنین.. به نشان ماهی و ببینید قرار هست چه چیزهایی را برای شما به جنب و جوش در بیاره.

 

عشق و نور برای شما ⚛️???? ماریا

 

 

 

10 پاسخ

  1. سلام ماریا عزیز
    من در سال ۱۹۸۵ میلادی برابر با ۱۳ مارس ۲۲ اسفند پدرم رو از دست دادم و امسال سال ۲۰۲۳ و دقیقا ۱۳مارس ۲۲ اسفند تقریبا یک اتفاق مشابه برام رخ داد دلیلش چی هست خواهش میکنم راهنمایی کنید سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *