Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 7 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

اورانوس و تروماهای زندگی گذشته

اورانوس و تروماهای زندگی گذشته

در استرولوژی تکاملی، اورانوس یک نشان مرتبط با تروماست.‌ تروما زخمهای انرژیکی هستند که از تجربیات و خاطرات ناگوار باقی مانده‌‌اند.

 

علت رابطه اورانوس با تروما بدلیل حافظه ناخودآگاه ماست. فراموش نکنید که اورانوس اکتاو بالای مرکوری است.‌مرکوری ذهن پایین و حافظه کوتاه‌مدت ماست و اورانوس ذهن بالاتر و حافظه بلندمدت.‌ ترس‌ها و گره‌ها در ناخودآگاه ما پنهان هستند و مثل یک کنترل نامحسوس، زندگی ما را و بنابراین سرنوشت ما را کنترل میکنند.

الگوهای کارمیک همواره در این بخش حضور دارند و به همین دلیل است که برای پاکسازی و مدیتیشن های ارتباط با روح برتر یا پاکسازی کارمای اجدادی همانطور که در پست ونوسی ها توضیح دادم لازم است ابتدا حافظه ناخوداگاه پاکسازی شود و همواره تاکید کرده ام پاکسازی های نمک یا اسمودج‌ها پاکسازی‌های سطحی هستند.

 

در نمودار تولد شما اورانوس بسته به خانه، نشانه و جنبه ها میتواند بخشهایی از این تروما را بما نشان دهد. در زیر به بیان کلی اورانوس در دو نشان عقرب و کماندار میپردازم. لازم به یاداوریست که نتیجه گیری کلی در مورد ترومای پنهان بر اساس مختصات اورانوس در چارت تولد امکانپذیر است.

 

ترومای اورانوس در عقرب

 کسانی که اورانوس را در عقرب دارند تروما را از طریق روابط و درگیریها تجربه خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که فرد توسط،دیگران مورد سواستفاده‌های احساسی و یا جنسیتی قرار بگیرد. خاطرات ناخوداگاه ممکن است رویاهایی از خیانت و یا اذیت و ازار جنسی را بهمراه داسته باشد و همین الگوی تروما در ناخوداگاه باعث میشود به فرد امکان برقراری روابط صمیمانه را ندهد. نقض چرخه اعتماد در زندگی گذشته، روی خوداگاه فعلی فرد تاثیر گذاشته و فرد نمیتواند به اندازه کافی، به دیگران اعتماد کند.‌ اگاهی از این روند برای فرد بسیار مهم است چرا که بسیاری از این افراد خیانت و حتی اختلالات جنسی خودشان را توجیه کرده و حتی میپذیرند در حالیکه این اختلال مکانیزم دفاعی ناخوداگاه‌ی است که در لایه های ذهنی این‌فرد پنهان است و در حقیقت میخواد او را از مواجهه مجدد با اسیب‌هایی که در زندگی گذشته خورده، محافظت کند و نه تکرار بعنوان کارما.‌

 

ترومای اورانوس در کماندار

کسانی که اورانوس را در کماندار دارند ترومای فرد از طریق اعتقادات، باورها و دیدگاه‌های مذهبی یا فرهنگی شکل گرفته. این احتمال وجود دارد که فرد در زندگی گذشته در جبهه اصولگرایان یا مذهبیون افراطی بوده‌اند. در لایه‌های ناخوداگاه این افراد حقیقتها اسیب‌دیده هستند. حتی احتمال دارد انها در زندگی گذشته جان خود را بر سر این‌مسایل فدا کرده باشند نظیر شرکت در جنگهای مذهبی، سوزانده شدن در اتش به جرم مضامین اعتقادی و باوری یا اتهام به کفر و جادوگری.‌ این احتمال هم وجود دارد که فرد مربی مذهبی یا رهبر سیاسی بوده که شیوه رفتاری و اعتقادی اش در مقابل دیگران، با انچه خود بدان معتقد بوده مغایرت داشته. همچنین ممکن است در ناخوداگاه فرد ترس از دور شدن از وطن خود را داشته باشد. نوعی ترس ناخوداگاه از گم‌شدن در جایی بیگانه.‌ اگاهی از این تروما به فرد کمک‌میکند که ارتباط سالم‌تری را با بخش معنوی خود برقرار کند..‌همچنین‌به فرد کمک میکند که درک کند این تروما در زندگی قبلی فرد بوده و اکنون در مسیر تازه‌ای است و باید تجربه های گذشته را اکنون در افق‌های تازه بکار گیرد.

 

در نهایت اینکه:

تروماها قادرند سالها بی آنکه فرد متوجه باشد احساسات و افکار فرد را تحت کنترل خود بگیرند و ناخوداگاه فرد مدام در یک اتصال اختری به آن خط زمانی گذشته نگاه داشته میشود. از طریق مدیتیشن، مراقبه و جلسات روان‌درمانی آسترولوژی میتوان با مشخص کردن تروماها، تنش های جسمی و ذهنی را از اعماق ناخوداگاه بیرون کشید و پاکسازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *