Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Sagittarius
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

معرفی اولین انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

اولین انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

اولین انجمن آسترولوژی ایران، اسفند ماه ۱۴۰۲ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. البته که بذر آن در سال ۱۳۹۹ کاشته شد. اما با وجود ممانعت‌ها و مخالفت‌ها، نهایتاً بعد از بیش از ۳ سال تلاش، امروز پذیرای علاقمندان این دانش مقدس است.

این انجمن توسط خانم مریم ناظمی، صاحب امتیاز برند فارسی آسترولوژی و مدرسه آسترولوژی ونوس تشکیل شده است. ایشان دانش آموخته مدرسه جفری وولف گرین و مدرسه آسترولوژی سیدنی و صاحب انحصاری برگردان آثار وولف گرین به زبان فارسی هستند، که تا امروز سه کتاب پلوتو سفر تکاملی روح، لیلیت حافظان شعله و لوسیفر نفوذ شر توسط ایشان ترجمه و در سایت رسمی وولف گرین منتشر شده است.

اما این انجمن متعلق به یک نفر نیست. محفلی است برای گرد آمدن هر آن کس که مشتاق این دانش است. از این رو از همه اساتید، دانش آموختگان، علاقمندان و کنجکاوان این حوزه دعوت می‌کند تا گرد هم آیند؛ با امید به اینکه، این انجمن چراغی باشد برای نور و روشنی تمامی فارسی زبانان جویای خرد و آگاهی.

 

فعالیت‌های انجمن

یکی از اهداف این انجمن، تجمیع شاخه‌های پراکنده و متفاوت این دانش مقدس است. لذا انجمن در بخش‌های مختلفی از جمله: آسترولوژی تکاملی، آسترولوژی سایدرال، آسترولوژی کودکان و مدیکال آسترولوژی فعالیت خواهد داشت. همچنین این انجمن برای دانش‌های مستقل و البته مکمل از جمله: تاروت تکاملی و بررسی متون باطنی برنامه‌ریزی هایی داشته است. در حال حاضر بخش انجمن آسترولوژی تکاملی فعال شده است، و سایر انجمن‌ها هم طی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص شده به مرور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

در کنار فعالیت‌ تالارهای گفتگو، کتابخانه‌ای مشتمل بر کتاب‌ها و متون مختلف قدیم و جدیددر این حوزه و آرشیو مطالب و آموزه‌های خانم ناظمی که طی۸ سال فعالیت مستمرایشان در پلتفرم‌های مختلف پراکنده است، تجمیع خواهد شد و در دسترس اعضا قرار خواهد گرفت.

ضمنا کارگاه‌های آنلاین متعددی برای دانش‌آموختگان و علاقمندان آسترولوژی برگزار خواهد شد؛ که در حال حاضر برنامه ۹ کارگاه در سایت انجمن اعلام شده است. پیشنهاد می‌کنم جهت اطلاع از عناوین کارگاه‌ها به سایت انجمن مراجعه نمایید.

 

نحوه عضویت

همان‌طور که اشاره شد، اینیک انجمن آزاد است. به این معنا که هر آن کس که مشتاق باشد بدون هیچ هزینه‌ای تنها با ساخت حساب کاربری و قبول قوانین اولیه انجمن می‌تواند به آن بپیوندد و در تالارهای گفتگو با موضوعات تخصصی بحث و تبادل نظر نماید، و بخشی از خانواده آگاه و خردمند انجمن آسترولوژی تکاملی باشد.

 

خدمات ویژه اعضا

خدمات ارائه شده در سه سطح تعریف شده است:

اشتراک برنزی: کاربران به صورت رایگان و دائمی تنها با ایجاد حساب کاربری از فضای تالارهای گفتگو استفاده می‌کنند و امکان ثبت پرسش و دریافت پاسخ را دارند.

اشتراک نقره‌ای: علاوه بر امکان ثبت پرسش و دریافت پاسخ، با پرداخت مبلغ ۲۹۹ هزار تومان می‌توانند به مدت ۶ ماه از تخفیف۳۰٪ بر روی کلیه کارگاه‌های آنلاین بهره ببرند.

و نهایتا با اشتراک طلایی: با پرداخت مبلغ ۵۹۹ هزار تومان، ضمن امکان ثبت پرسش و دریافت پاسخ، به مدت ۶ ماه از تخفیف۵۰٪ بر روی کلیه کارگاه‌های آنلاین بهره ببرند.

 

سخن پایانی

به یاد داشته باشیم که برای داشتن زندگی بهتر و جامعه ای آگاه تر، باید از شناخت خود آغاز کنیم. این دانش کهن و مقدس راهی است در جهت شناخت بهتر خود. راهی است برای حرکت به سوی تکامل. حالا انجمن آسترولوژی تکاملی ایران به صورت رایگان این بستر را فراهم کرده است تا قدمی هر چند کوچک در جهت رشد تک تک آحاد این جامعه باشد. محفلی ایجاد کرده است تا مشتاقان و سالکان این طریقت، در فضایی آزاد به بحث و تبادل نظر بپردازند و سهم خود را در رشد آگاهی جهان اطرافشان ایفا کنند.

پس پیشنهاد می کنم دعوت این انجمن را پذیرا باشیم و از طریق آدرس وبسایت این انجمن به نشانی https://iranastrologyassociation.com/ به خانواده انجمن آسترولوژی تکاملی ایران بپیوندیم.

 

 

در پناه نور و آگاهی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *