Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Sagittarius
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

گشایش دروازه‌های آسمان به قلمرو جادویی جدید، ماه نو نشان ماهی

 

ماه نوی نشان ماهی روز یکشنبه ۱۰ مارس ۲۰۲۴ در ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران رقم خواهد خورد. این آخرین ماه نو قبل از سال نوي نجومی و وقوع اعتدال بهاری است. این ماه نوی جادویی درهای گذشته را می‌بندد و دروازه‌ای به سوی انرژی و آگاهی جدید می‌گشاید. ماه نو شروع یک چرخه جدید است و این چرخه جدید همراه با انرژی‌های جدید سال جدید است. فرصتی است برای رویا پردازی و تجسم اهداف و آرزوهایی که می‌خواهیم در زندگیمان عینیت پیدا کند. این ماه نو قدرت شهود و الهامات را در ما بالا می‌برد. ما را با انرژی جهان پیوند می‌زند تا با همراه شدن با آن، با بالا بردن ارتعاشمان، با افزایش قدرت تخیل و خلاقیتمان، آنچه می‌خواهیم را ابتدا در دنیای درونمان خلق کنیم.

 

 

همراه شدن با انرژی خلاق

این ماه نو تجربه بودن است تا انجام دادن. فرصتی است تا ارتعاش خود را با ارتعاش جهان هستی هماهنگ کنیم. با ریتم جهان برقصیم و تسلیم بودن را تمرین کنیم. برای اینکه بتوانیم با انرژی این ماه نو همراه شویم باید بودن در لحظه حال را تمرین کنیم. فراتر از هیاهوی دنیای بیرون به درون برویم و نظاره‌گر باشیم. پس توصیه می‌کنم حتماً زمانی را به خود اختصاص دهید. مدیتیشن کنید یا در سکوت با خود خلوت کنید. بگذارید انرژی‌ها در شما جریان پیدا کنند.  بر آنچه در درون شما، بر بدن شما می‌گذرد، بدون هیچ قضاوتی تنها نگاه کنید. بر افکار و احساساتتان شاهد باشید. آن را حس کنید. به سمفونی زیبایی که در شما طنین انداز است گوش فرا دهید و بودن را تجربه کنید.

 

یافتن مسیر شفا

این ماه نو زمان گسترش آگاهی است. زمان پرسیدن سوالاتمان و دریافت پاسخ آنها از انرژی لایزال این جهان است. پس سوالاتتان را بپرسید. اما به دنبال جواب نباشید. پاسخ‌ها در درون شماست. اجازه دهید به واسطه الهامات و نشانه‌ها بر شما آشکار شوند. به آنها توجه کنید حتی اگر به نظرتان منطقی نمی‌آیند. از خود بپرسید برای خلق جهان جدیدتان به چه چیزهایی نیاز دارید. اصلاً می‌خواهید جهانتان چگونه باشد. چرا تا امروز در زندگی شما پدیدار نشده است. چه چیزهایی مانع گسترش افق دید شماست. کدام باور و تعصب، تخیل و قدرت خلاق و آفرینندگی شما را محدود کرده است. چطور می‌توانید از آنها رها شوید و به قدرت خود و جهانتان اعتماد کنید.

انرژی آگاهی بخش و آزادی بخش اورانوس در تارس از این ماه نو حمایت می‌کند. از قدرت او مدد بگیرید و خود را از همه این موانع که رشد شما را به تاخیر انداخته رها کنید. مسیر شفا از رها شدن از الگوهای قدیمی که شما را منقبض کرده است عبور می‌کند. تعامل اورانوس با هم آغوشی ماه و خورشید همچون مرهمی است تا از طریق مکاشفاتمان به سوی تحول گام برداریم. الان زمان مناسبی است تا برای آنچه در زندگیمان نیاز به تغییر و تجدید است اقدام کنیم. البته این اقدام ابتدا در درون ما باید رقم بخورد، در بینش و دیدگاه‌های ما، در انرژی، فرکانس و ارتعاشاتمان. پس اورانوس در این همراهی شفابخش ممکن است برای بیداری مان مجبور شود تکانمان دهد. اما این تکانه مطمئناً برایمان پر از خیر خواهد بود، چشمان ما را بر حقیقت ارتعاشات درونمان باز می‌کند تا فاصله امروز خود را با آنچه می‌خواهیم، به ما نشان دهد.

 

خلق دنیای جدید

این ماه نو در پیوند با اقیانوس بیکران نپتون در انرژی ماهی غوطه ور است. به ما یادآوری می‌کند که ما خود خالق جهان خود هستیم. پس با قدرت این ماه نو، بیایید قدرت بی‌نهایت خود را احساس کنیم. به خود اعتماد کنیم. عظمت وجود خود را درک کنیم. ما جزئی از این جهانیم و تمامی قدرت خلاق این جهان در ما به ودیعه گذاشته شده است. پس به آن اجازه بروز دهیم. از سر راه خود بلند شویم. با جریان جهان هماهنگ شویم و با ایمان به قدرت درونی خود جهانی نو را برای خود خلق کنیم.

در این ماه نو ایمان می‌تواند کوه‌ها را جابجا كند. تجسم ما قدرت بی‌انتها دارد. پس مراقب باشیم که چه انرژی از درون ما ساطع می‌شود. چه افکاری و چه رویاهایی را در ذهنمان پرورش می‌دهیم. پس به جای پرداختن به جزئیات و مشغول شدن با نشخوارهای ذهن، سکوت کنیم. به ندای درونمان گوش دهیم. با انرژی بالاتر همراه شویم و اجازه دهیم ما را در اقیانوس رویاها و الهامات غرق کنند.

برای رسیدن به این نقطه باید تسليم و پذیرا باشیم. باید در لحظه حال، ساکت، شاهد و ناظر باشیم. از موهبت این انرژی برای خلق آنچه می‌خواهیم استفاده کنیم. چشم‌هایمان را ببندیم و در دنیای خیال آن را به عالی‌ترین شکل تجسم کنیم؛ و از این راه فرمان آفرینش آن را اعلام کنیم. ایمان داشته باشیم آنچه می‌خواهیم از قبل به ما داده شده است، فقط باید آن را طلب کنیم. از این قدرت برای شفا و التیام روح و جسم خود بهره ببریم. حتی برای کاوش در جهانی فراتر و بالاتر از آن استفاده کنیم، و از آنجایی که همزمان با این ماه نو مرکوری وارد نشان قوچ شده است در این کاوش به شناخت کیستی خود بپردازیم.

 

بهار در راه است.

 

6 پاسخ

  1. رها ، جاری ، تسلیم . . .
    همچو چشمه ای که از دل زمین می جوشد ، نه میداند که به کجا و چگونه خواهد رفت و نه میپرسد !

    عالی بود ، سپاس بی اندازه
    شاد و موفق باشید .

  2. ماه نو مبارک….چقدر به این جواب های جهان هستی احتیاج دارم…امروز حتما این وقت رو میزارم و سکوت میکنم و سوال هامو میپرسم

    مرسی ثمر…لوهناهومالاهونا

  3. ازنظرمن بهترین راهکار اینه که سکوت کنیم و ازخودمون وخدابپرسیم،چون بهترین جواب رومیدن.خدایاشکرت بااینکه بسیااارسختی کشیدم ولی تجربیات زیادی ب دست آوردم.من امیدم خیلی روشنه به آینده.حس میکنم باید این پله هاروبرم تا بتونم درزمان مناسب به اون چه که خواست وصلاحم هستش برسم.خدایا کمکم کن .یاریم کن تا امیدم روازدست ندم.خدایا کمک کن انسانیت وعشق دروجودم تجلی پیداکن.خدایا شکرت

    1. چه کامنت زیبایی … چقدر روح زیبا و آرامی دارید.. چند بار کامنت تون رو خوندم و حس می کنم اون زیبایی که ارزو کردی تا در تو تجلی کنه، کرده.. باید فقط ببینی اش روح زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *