Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل و بررسی بازگشت کایرن به ماهی

 

بازگشت کایرن به نشان ماهی. کایرن حدود پنجاه سال گردشش بدور زودیاک طول میکشه و بازگشت کایرن بین مخالفت اورانوس و دومین بازگشت سترن اتفاق می افته. ما اولین بازگشت سترن رو در اوخر دهه20 تا30 سالگی تجربه میکنیم.. درست زمانی که وارد دنیای بزرگتری با مسوولیت های بیشتر میشیم.

وقتی به حدود 42 سالگی برسیم با مخالفت اورانوس روبرو میشیم که ما رو به چالش میکشه تا راه های جدیدی رو برای درک بیشتر در زندگی و کشف خلاقیت های فردی مون نشونمون بده. اغلب اوقات اواسط دهه 40لحظه ای هست که “بحران‌نیمه عمر” اتفاق می افته و انتخابهای رادیکالی انجام میشه که نشوندهنده سطح بلوغ ماست. در 50 سالگی با نقطه عطف دیگه ای مواجه میشیم و اون بازگشت کایرن هست. جایی که ما شروع میکنیم به ارزیابی پیشرفت هایی که داشتیم. زخم هایی که تو زندگی خوردیم و اینکه چقدر اون زخم تونسته بما درس بده و ادغام بشه در زندگیمون.

بازگشت کایرن به ماهی تنها میخواد بما یاداوری کنه که اعتماد کنیم که خدا از پشت هوامونو داره.
کایرن و ماهی نقاط مشترک زیادی دارن. در هر دو یه نمادگرایی دوگانه وجود داره.‌ این دوگانه ها رو ما در دوقلوها، لیبراها، کماندارها، کپریکورنها و ماهی ها هم شاهد هستیم.
موضوع مشترک بین کایرن و نشان‌ماهی، پتانسیل رنج انهاست. ماهی ها معتقدند رنج شریف است و رنج اجتناب ناپذیره.. کایرن معتقده برای ارمانسازی رنج لازمه رشد روح است و اگه رنجی در زندگیتون وجود نداره یعنی شما تلاشی برای درک و یا حل کاستی ها ندارین.
یادتون باشه رنج هدف نیست.. یه علامته.‌ یه نشونه..‌
با کایرن در ماهی نه با زخم ها بجنگین و نه ازشون فرار کنین، نه بخواین کنترل کنین و نه اونها رو ندیده بگیرین.
یکپارچگی رو در ارامش پیدا کنین، زخم ها رو بپذیرین و اجازه بدین اونها برای مداوا بالا بیان و زیر نور الهی قراربگیرن.‌

بازگشت کایرن به ماهی شما رو به عمیق ترین زخم تون برمیگردونه. اونو پیدا کنین و سعی کنین با ماهی که عمیق ترین نشان زودیاک هست اونو در نور ملکوت شفا بدین.
نپتون حاکم ماهی شما رو به سفر درونی اقیانوس لایتناهی روحتون میبره تا شما رو به عشق ملکوت برسونه‌.
با کایرن در ماهی احساسات سرکوبگرانه تون رو ازاد کنین.‌ مگه نه اینکه کایرن با رها کردن رنج، تبدیل به ستاره ای در اسمان شد؟؟
با رها کردن رنج هاتون، ستاره بشین.

 

با عشق و نور

????ماریا

فارسی هوروسکوپ ماریا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *