Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مستقیم شدن پلوتو در 18 درجه کپریکورن

تحلیل و بررسی مستقیم شدن پلوتو در 18 درجه کپریکورن

مستقیم شدن پلوتو در 18 درجه کپریکورن؛

مستقیم شدن پلوتو در 18 درجه نشان کپریکورن در اول اکتبر2018. نام‌پلوتو از کلمه یونانی Pluton بمعنای ثروت گرفته شده چرا که هادس یا پلوتو حاکم جهان زیرین و ثروتهای اون هست. از اونجا که فلزات گرانبهایی که اساس اقتصادهای جهان را شکل میدن از عمق زمین استخراج میشن پس نامگذاری پلوتو بعنوان خدای ثروت نمیتونه اشتباه باشه.‌
پلوتو با مافیای زیرزمینی و منابع فیزیولوژیکی روانی که توسط ذهن ناخوداگاه کنترل میشه مرتبط هست.‌ پلوتو نه تنها اهمیت اسرار و مسایل پنهان رو میدونه بلکه مسوول کشف و ظهور انها هم هست.
پلوتو حاکم اتشفشانهاست.. گدازه های اتشفشانی که فوران میکنن و همه چیز رو در مسیر خود از بین میبرن اما بعدا گدازه ها برای ایجاد خاک غنی برای رشد گیاهان کمک میکنند.‌
پلوتو با ایجاد تحولات در زندگی به تشکیل شرایط ارامتر و سالمتر کمک میکند به همین دلیل به اون سیاره شفا با بحران هم گفته میشه.  این تحول در امور روزانه یا احساسات هم میتوان رخ دهد.

پلوتو متصل به شکستن و ناپدید شدن هست، پس به اون دسته از عناصر جامعه مرتبط میشود که در معرض فروپاشی هستن.. از انجا که پلوتو اکتاو بالاتر مارس هست باید برای رسیدن به خواسته های فیزیکی-مادی یا احساسی، روشنگری درونی و معنوی باید صورت بگیره.‌
پلوتو یکی از سخت ترین نیروهایی هست که با یک اصل معنوی بسیار بالاتر در ارتباط هست. نوری که در نهایت به هدایت جامعه کمک میکند. نوعی مکانیسم تصفیه و پاکسازی که سایه ها رو حذف میکنه برای تکامل معنوی.

پلوتو با لوسیفر شناسایی میشه. لوسیفر بمعنای “حامل نور” هست. لوسیفر درست در تقاطع خواسته های دوگانه روح ایستاده (پلوتو اسکورپیو و تارس). زمانی که لوسیفر کشف شد خورشید در عقرب بود. نشان پلوتو.. یکی از چالشهای قدرتمند پلوتو “حقیقت” یابی ست. اون میخواد حقیقت را بشناسد و به زبون بیاره حتی اگر صدمه ببینه. لوسیفر قادر به دروغگویی به خودش و یا خدا نیست. زمانی که خدا تصمیم به جایگزینی گرفت، لوسیفر نمی توانست خود را مجبور به قبول کند. او حقیقت را گفت و حقیقت را حفظ کرد‌. ترک کرد و گویی تبعید شد.
پلوتو هم دورترین سیاره از خورشید است و در تاریک ترین و دورترین قسمت منظومه شمسی مستقر است.. در نتیجه پلوتو هم به تبعید اشاره دارد.
در 27 ژانویه 2008 پلوتو وارد کپریکورن شد برای حدود پانزده سال تا ساختارهای حکومتی و شرکتی قدرتمند را قدرت بیشتر دهد و ساختارهای پوسیده و فاسد را تحول.‌ با حرکت پلوتو در کپریکورن اعتقادات ما به تحول میرسند تا مفاهیم قدیمی که مانع رشد و تحقق کامل پتانسیل ما میشوند را کنار بگذاریم.‌
ما با ترس هایمان مواجه میشویم تا تاریکی را تبدیل به نور کنیم. و ترس و درد رو به عشق تبدیل کنیم(اسکورپیو، تارس)

چند روز بعد از مستقیم شدن پلوتو، ونوس در نشان پلوتو یعنی عقرب حرکت برگشتی خودش رو شروع میکنه..
پیوندهای ونوس به خورشید در زمان کشف لوسیفر یک الگوی پنتاگرام‌ ایجاد میکنه و تصادفی نیست که پنتاگرام معکوس نماد لوسیفر و دیمن شده. ونوس هم در دوحالت ظاهر میشه.‌ ستاره صبح و شب..‌
پس ونوس دارای دو لبه است. با توجه به اسطوره های بابلی اون الهه عشق و جنگ هست و حالا در برگشتی ونوس در عقرب با مستقیم شدن پلوتو ما با دوگانگی های عمیق ارزشهای روابط مالی و عاطفی خودمون مواجه میشیم.

ونوس تا 26 اکتبر زیر افق قرارداره .. یعنی فرود اون به دنیای اموات و نشان‌پلوتو ..‌ این دوره میتونه کارماهای روابط قدیمی رو احیا کنه .. دوگانگی ها و دوراهی ها میتونه به اوج خودش برسه. پیشنهاد میشه در این دوران به عاشقانه های قدیمی اهمیت ندین و وسوسه ها برای خرید رو کنترل کنین.

در فاز بعدی یعنی برگشت ونوس به لیبرا ونوس، لوسیفر ستاره صبح میشه..‌ اغلب نقاط ضعف ونوس ندیده گرفته میشن.. ونوس میتونه ملکه انتقام، مالکیت و خبانت هم‌باشه. پس در حرکت برگشتی ونوس در لیبرا مراقب این سایه ها باشید.‌ بخصوص که با مستقیم شدن پلوتو تمام این‌مسایل عمق ببشتری خواهند گرفت. (مساله برگشتی ونوس رو در اینجا تمام‌میکنم چونکه مقاله جداگانه ای برای اون خواهم نوشت)
اونچه اهمیت داره حضور ونوس در نشان اسکورپیو با حاکمیت پلوتو  مستقیم شده است‌ که مصمم خواهد بود تا داستان واقعی را پیدا و حقیقت را برملا کند.

اگه شما هم مثل من پلوتو رو در لیبرا دارین ( و یا اسکورپیو)  و یا اگه سیاراتی در حدود 18 درجه نشانهای کاردینال دارین تحت این نیرو قرار میگیریم تا از قدرت هامون بطور مسوولانه استفاده کنیم.
دفترهای خاطراتتون رو بردارین و لحظه لحظه وقایع رو ثبت کنین. چراکه بعدها با خوندن اونها میتونین درسهای اونو بطور عمیق تری درک کنین.

 

 

عشق و نور برای همه

????ماریا

فارسی هوروسکوپ ماریا

_ضمن تشکر و قدردانی از استاد ارجمندم جناب آقای ایزدپناه، این مقاله توسط ایشون خلاصه شد. (خلاصه به معنای حذف قسمتها )

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *