Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 15 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه جولای

تحلیل آسترولوژی ماه جولای

تحلیل آسترولوژی ماه جولای

 

ماه جولای هم از راه رسید، ماه آخرین فرصتها..

 

2 جولای

مارس وارد لئو میشه تا قلب ما رو گرم کنه و بهمون جسارت رویارویی با واقعیتهایی رو بده که با تمام تلاشهای انرژیهای کیهانی تا به امروز، اونها رو یا ندیدیم یا سعی کردیم ندیده بگیریم.

 

همچنین دوم جولای خورشیدگرفتگی در 10درجه خرچنگ، باز شدن فرصتهای جدید هست. اگه سیارات شخصی در حدود 10 درجه خرچنگ دارین این گرفتگی میتونه براتون خیلی مهم باشه  و فرصتهای جدید و انرژی های جدیدی وارد زندگیتون بشه.

 

3جولای

ونوس وارد خرچنگ میشه.. ونوس ارزشهای ماست.. در طی هفته های آینده زمانی که ونوس به رویارویی با انرژی های سیارات حاضر در کپریکورن برسه ارزشها و مسایل پولی در معرض تغییرات عمیقی قرار می گیرن.

 

4 جولای

پیوند سترن و نودجنوبی دقیق میشه.. انرژیهای مدفون شده ای که باید به سطح بیان.

8 جولای

مرکوری حرکت برگشتی خودشو در 4  درجه نشان خرچنگ شروع میکنه. مرکوری تا 24 درجه نشان خرچنگ به عقب برمی گرده و در چالش با نیروهای کپریکورن قرار میگیره. پس سه هفته انرژی برگشتی مرکوری رو داریم که بما اجازه بررسی بیشتر گزینه ها و تصمیماتی رو میده برای انتخابهای آینده.

 

 9 جولای

کایرن در 5 درجه نشان قوچ حرکت برگشتی خودشو شروع میکنه. برگشتی کایرن ما رو به عمق بیشتر برای درک بیشتر خودمون میبره. کایرن برگشتی در قوچ یعنی درمان جنگجوی زخمی درونمون.درمان قلب خسته ما.. در همین روز خورشید هم به نودشمالی میرسه و با سترن ونودجنوبی در مخالفت قرار میگیره .. این شمایین که باید انتخاب کنین بخاطر ترسهاتون در زمستون سرد و سخت بمونین یا با شجاعت و ایمان به طرف آبهای گرم خرچنگ حرکت کنین.

 

11 جولای

مارس و اورانوس در مربع قرار میگیرن هر دو در 6 درجه. مارس سیاره انرژی و اورانوس سیاره غیرمنتظره ها .. اقداماتی که میتونه ما رو غافلگیر کنه. هردو در نشانهای ثابت هستن پس انرژی شکستن زمینهای سخت شده زیاد هست.. انرژی شکستن و ازاد کردن. زمینهای سختی که هرگز فکر نمیکردیم تغییرکنن اینجا میتونن عوض بشن. دنیای فیزیکی مثل پول و ارزشها در این انرژی میتونه با تغییرات ناگهانی مواجه بشه. لئو نشان قلب و ایگو هست.. اگه ایگوها تحت انرژی مارس از خط قرمزها خارج بشن، این انرژی سقوط میتونه باشه و شکستن.

 

14 جولای

خورشید در نشان خرچنگ در مقابل پلوتو.. هسته وجودی ما در مقابل انرژیهای قدرت مرگ و تولد و تحول پلوتو.. تنش قدرتی میان قدرتمندان و سیاستمداران..

 

17جولای

دومین گرفتگی در 24 درجه کپریکورن در پیوند با پلوتو.. هر چیزی که باید دیده بشه روی سطح میاد.. از تاریکی ها تا استعدادهایی که ندیده بودین.. پلوتو اتشفشان و انرژی های هسته ای رو هم شامل میشه!!

 

18 جولای

ونوس و نپتون در زاویه خوب.. عشق بی قید و شرط مادر الهی رو تجربه کنین.

 

19 جولای

مرکوری برگشتی وارد خرچنگ میشه.. بازبینی، بررسی، جستجوی عمیق تر به چیزی که انرژیهای خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی نشونتون دادن.

 

21جولای

ونوس مقابل پلوتو در 21 درجه.. سیاره عشق و زیبایی مقابل سیاره مرگ و تولد .. تمام تحولات و تغییرات باید اول در قلب شما شروع بشه.

 

21 جولای

مرکوری برگشتی در پیوند با خورشید در خرچنگ.. روشنایی خورشید برای جستجوی عمیق تر و درک بیشتر مرکوری

 

22 جولای

خورشید وارد لئو میشه و تولدتون مبارک لئوهای مهربون.. فصل روح و قلب

 

25 جولای

مارس و ژوپیتر فرصتهای خوب ومثبت رو بهتون میدن برای کشف واقعیت های جهانی بیرون

 

28 جولای

ونوس هم وارد لئو میشه.. جنبه های سخت و انرژی های سخت تمام شد.. حالا میتونیم لذت ببریم.

 

30جولای

خورشید در مربع با اورانوس ، باز هم تاکید روی تغییراتی که باید در قلب استارت بخوره..

 

 

ماه جولای، ماه اخرین فرصتهاست.. ماهی برای تولد مسیرهای جدید و رها کردن انرژی های قدیمی سنگین..  مخالفت کاردینالها با انرژیهای قدرتمند گرفتگی ها میتونه موجب تغییرات عمده در جهان و زندگی شخصی ما بشن.  آخرین گرفتگی در نشان خرچنگ در 1 جولای 2000بوده.. اون تاریخ میتونه بشما سرنخ هایی از انرژی های این گرفتگی در شما و یا خانواده شما بده. نیم بیشتر سیارات در این ماه برگشتی هستن پس اصرار برای گرفتن نتیجه و هل دادن چیزی نکنید..

ضمن اینکه گرفتگی ها در نشانه های خرچنگ و کپریکورن هستن.. نشان احساسات و خانه و وطن و ریشه در مقابل خانه کار و اولویت ها.. چالشهایی که باید به نتیجه گیری برسن.. از ماه جولای بشرطی استفاده خواهید کرد که در درجه اول با خودتون صادق باشین.. با قلبتون، با احساساتتون.. این فصل هست که فصل بعدی زندگی شما رو خواهد ساخت.

 

لحظه هاتون سرشار از آگاهی و انتخابهای مثبت

ماریا????♾

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *