Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

خورشید گرفتگی دوم جولای نشان خرپنگ

خورشید گرفتگی دوم جولای و خلق دوباره انسان

خورشید گرفتگی نشان خرچنگ دوم جولای

گرفتگی ها نقاطی رو در زندگی ما فعال میکنند که نیاز به توجه و بررسی داره. جهان بوسیله اونها توجه ما رو به حوزه هایی که نیاز به تغییر داره جلب میکنه.. انرژی گرفتگی ها با تغییرات بنیادین و ریشه ای ما رو وادار میکنه تا انرژی هایی که برای ما کارایی نداره رو رها کنیم و از یک سطح بلوغ به سطح بالاتری برسیم. خورشید گرفتگی دوم جولای در نشان خرچنگ در ساعت 11:46 دقیقه شب، دعوت یونیورس هست از ما برای تولدی دوباره در ابعادی الهی.. برای بازگشت ما به خونه.

 

 

خورشید گرفتگی دوم جولای نشان خرپنگ
خورشید گرفتگی دوم جولای نشان خرپنگ

گرفتگی خورشیدی

یک گرفتگی خورشیدی در زمانی رخ میده که ماه بین خورشید و زمین قرار میگیره، خاموش شدن نور خورشید تلنگری هست بما برای ارتباط با نیروهای درونی تر و هسته وجودی مون. این دومین خورشید گرفتگی سال 2019  هست که در دوم جولای و در نشان خرچنگ ما رو به دنیای جدیدی از فرصتها و مسیرهای تازه میبره. انرژی خورشید گرفتگی ها معمولا تا 6 ماه زندگی ما رو تحت تاثیر قرار میده.

 

خورشید گرفتگی دوم جولای  در 10 درجه و 37 دقیقه نشان خرچنگ رخ میده. نشان خرچنگ نشان عاطفی و بدن احساسی ماست که میتونه بهبودی های عاطفی رو به دنبال داشته باشه.  خورشید هویت و هسته وجودی ماست و با حضور در نشان خرچنگ در کنار این انرژی از ما میخواد که نگاهی عمیق به قلب و احساسات خودمون داشته باشیم و ببینیم رشد و مراقبت ما در درجه اول از خودمون چگونه است.

انرژی زنانه خرچنگ در مقابل انرژی های پدرسالارانه قدرت میگیرن تا بتونن همترازی انرژی رو در جهان بجریان بندازن و سیاره ما و دنیای ما رو به تعادل و توازن جدیدی از یین و یانگ برسونن. این گرفتگی فرصتی بزرگ برای رشد و یک نقطه عطف برای متولد کردن احساسات مادر الهی در جهان هستی است. از قلب شما گرفته تا دنیای بیرونی.

 

انرژی بازنگری

این گرفتگی با 4 سیاره برگشتی پلوتو، سترن، ژوپیتر و نپتون و دوسیاره در سایه، مرکوری و کایرن، انرژی بازنگری درونی داره برای گرفتن تصمیمات نهایی ما. وقت اون رسیده که با تمام حقیقت قلب بنشینیم و از خودمون بپرسیم ما کی هستیم، چه هدفی داریم، چی میخوایم و سپس رویاها و خواسته هامون رو به واقعیت تبدیل کنیم.

این گرفتگی و ماه گرفتگی 17 جولای بما کمک میکنن اهدافمون رو عاقلانه و صادقانه انتخاب کنیم. این گرفتگی با تمرکز روی نشان خرچنگ در حال تلنگر زدن بما هست برای توجه به بخش الهی ما.. به قلب ما. نشان خرچنگ از خود ما صحبت میکنه، احساس ما.. امنیت ما.. روح ما و این گرفتگی ما رو بیدار میکنه و از ما میپرسه چه چیزی رو برای سالهای آینده خواهی کاشت؟ تمرکز تو روی دنیای بیرونی و وابستگی های بیرونی خواهد بود یا اول به خودت و قلبت ایمان خواهی داشت؟

این انرژی تاکید میکنه که احساس شما، قلب شما، برای مسیر آینده نیاز داره به درک شدن، به عشق، به احترام، به باور، به اعتماد و ارامش

 

پیوند سترن و نودجنوبی

این پیوند همزمان با انرژی خورشید گرفتگی شما رو کمک میکنه برای رها کردن و پاکسازی انرژی های کهنه که دیگه برای شما کارایی ندارن و این موهبت کارمایی هست. در این پست توضیح دادم که این انرژی درخشش ستاره هشتم یعنی قلب ماست. انرژی ازاد کردن ما از تاریکی ها برای انتخاب مسیر بالاتر و بهتر. این قطب نمای مسیر آینده ماست که نشان خرچنگ رو  هدف گرفته. غیر از این قطب نما، ما مسیرهای اشتباه رو طی میکنیم و مسیر اشتباه یعنی سقوط به دره های عمیق کارما

 

مرکوری و مارس در لئو

مارس در لئو جنگجوی شجاع جسور و پر از اشتیاق درون ماست. مرکوری اما در سایه و اماده برای سفری برگشتی و درونی برای نگاهی عمیق تر به قلب.. برای دیدن دوباره اولویت ها و ضرورتهای زندگی..

 

 

فرایند شفا با کایرن و سترن

مرکوری و مارس در زاویه خوب با کایرن قدرت و درک شفا و نیاز و الزام  اون رو برای ما روشن میکنن. کایرن روی 5  درجه و اماده میشه تا در 9 جولای حرکت برگشتیشو شروع کنه تا امکان درک عمیق تر از خودمون و زخم هامون رو بهمون بده. کایرن با سترن در تبادل انرژی هماهنگ هست و تمام ترس های, احساسات ناامن ما، تغییرناپذیری ها و وابستگی های ما در چاکرای ریشه هستن که سترن اونها رو حاکمیت میکنه و کایرن در زاویه خوب با سترن بما قدرت بهبود از طریق پذیرش و سپس آزاد کردن اونها رو بما میده.

کایرن در این قسمت بخشی از زندگی شماست که در ازای رها کردن اون، بهش زندگی جاودان و حقیقی میدین. در اسطوره کایرن، جاودانگی مادی که باعث رنج بود رها شد تا به جاودانگی کیهانی برسه. فراموش نکنید که مدار کایرن بین اورانوس و سترن هست.

باید در ااین انرژی دقیق بررسی کنیم و ببینیم به ازای نگه داشتن انرژیهای قدیمی داریم چه چیزی رو فدا یا قربانی میکنیم.

 

ونوس، نیاز روح ما به ارامش و عشق

ونوس در 25 درجه نشان دوقلو، تنها سیاره حاضر در نشان هوا که در سوم جولای وارد خرچنگ میشه، مراقب کلام باشین.. کمبود انرژی های هوا و برگشتی شدن مرکوری ارتباطات رو سخت میکنه. گوش کنین و شنونده باشین از قلب. با حضور ونوس در خرچنگ روح شما نیاز داره به عشق و صلح

 

ندای قلب

تمام انرژی های این خورشیدگرفتگی متمرکز هست روی قلب شما، روی بخش الهی شما، این ندایی هست برای فراخان شما برای گوش دادن به احساستون، اعتماد کردن به اون و باور کردن. در این انرژی ها، تم های خرچنگ از قبیل خانواده، خانه، مادر، موضوعات مربوط به حریم وطن و امنیت اون می تونه پررنگ بشه و تغییراتی در این تم ها ایجاد بشه. اصولا وقایع  اطراف یک گرفتگی سرنوشت ساز هستن و بما کمک مبکنن با مسیر الهی و اصلی آینده مون، هماهنگ بشیم پس ترس از تغییرات نداشته باشین، نگران رها کردن وابستگی هاتون نباشین و برای ساختن آرزوهاتون به قلبتون اعتماد کنین.

 

درسهای گذشته

درسهای این گرفتگی میتونه در رراستای کامل کردن گرفتگی های ژانویه باشه پس اگه در چالشی هستین به ژانویه برگردین و ببینین در اون زمان نسبت به چه چیزهایی بشما هشدار داده شد.

در عین حال این گرفتگی شما رو برمیگردونه به نه سال پیش، زمانی که نودشمالی در کپریکورن بود و نود جنوبی در خرچنگ، در اون زمان تمرکز ما روی دنیای بیرون شکل گرفت و حالا پس از نه سال، بما قدرت داده میشه تا اگه قلب مون و خوانه واقعی مون رو فراموش کردیم، اگه نیازهامون رو از یاد بردیم، اگه درگیر دنیای مادیان شدیم به یاد بیاریم که خونه جایی هست که قلب ما اونجاست.

 

 

 

خورشید گرفتگی دوم جولای و خلق دوباره انسان
خورشید گرفتگی دوم جولای و خلق دوباره انسان
کارت تاورن کارت تاروت خورشید گرفتگی دوم جولای
کارت تاروت خورشید گرفتگی دوم جولای

کارت تاورت خورشید گرفتگی دوم جولای

گرچه ده درجه دوم نشان خرچنگ با کارت تاروت سه کاپ مرتبط هست اما در اکادمی مسترینگ تاروت یاد گرفتم تاروت کامل کننده انرژیهاست.. این خورشید گرفتگی ده درجه خرچنگ بیشتر از اونکه بخواد از شادیهای خانوادگی بگه از نظر من با دوکاپ مرتبط هست.. جایی که باید روح عشق و شادی متولد، خلق و درک بشه تا به ایجاد خانواده ای شاد برسه. در ویدئو توضیح کوتاهی دادم در ارتباط با تابلوی آفرینش میکل آنژ که این کارت بطور مستقیم از آن ایده گرفته شده:

مفهوم خلقت و رستگاری در این تابلو متجلی شده است. خداوند انسان را خلق می‌کند اما در عین حال، ناجی او را نیز می‌آفریند.

در «مزامیر: 103:13-14» و سپس در همان جا (12-91) تصویری از خداوند خلق می‌شود که انسان را خلق می‌کند و چون فرزندش دوست دارد؛
«همان‌طوری که هر پدر، فرزندش را دوست دارد،
همچنان خداوند نیز کسانی که او را گرامی می‌دارند، دوست دارد
چون می‌داند که ما چگونه خلق شده‌ایم
می‌داند که ما را از خاک پدید آورده است…».

«خداوند تخت فرمانروایی خود را در آسمان‌ها قرار داده است
و از آنجا بر همه موجودات حکمرانی می‌کند
ای همه فرشتگان توانا که گوش به فرمان خداوند هستید
تا دستورات‌اش را اجرا نمایید، او را ستایش کنید
ای همه نیروهای آسمانی
ای خدمتگزاران خداوند، او را سپاس گویید
ای جان من، خداوند را ستایش کن».

انرژی خورشید گرفتگی دوم جولای، احیای روح زندگی و عشق نه فقط در ما که در کل سیاره زمین هست. احیای انرژی مادر الهی که ما رو بیدا ر میکنه تا نه تنها با خودمون، که با جهان اطرافمون، آبها، حیوانات و کل خلقت مهربانتر و مسوولیت پذیرتر رفتار کنیم.

در نهایت

 

با خودتون صادق باشین، ارزشهاتونو ندیده نگیرین، خواسته هاتون رو بنویسین، اهدافتونو مشخص کنین واجازه بدین جهان شما را هدایت کنه برای خلق دنیای تازه ای از عشق و انسانیت. 

 

نور و عشق برای همه شما

 

*توضیحات کاملتر رو میتونین در ویدئو یوتیوب من بشنوین.

 

پست های مرتبط:

 – خورشید گرفتگی نشان خرچنگ 6 ژانویه 2019

-ماه گرفتگی نشان لئو در 19 ژانویه 2019

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”