Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه نو نشان کماندار

تحلیل آسترولوژی ماه نو نشان کماندار

تحلیل آسترولوژی ماه نونشان کماندار

ماه نو نشان کماندار در ساعت 18:34دقیقه 26 نوامبر، در نشان اتش و حقیقت‌گرای کماندار ما رو دعوت میکنه به سفر و کشفهایی فراتر از ابعاد سه‌بعدی. بقول پروست: سفر واقعی دیدن مناظر جدید نیست. داشتن‌چشم‌اندازهای جدیده.

دکان یک کماندار

این ماه نو در دکان یک کماندار هست. دکانی که هنوز تحت تاثیر انرژی های عقرب هست و هنوز انرژیهای پنهان و تاریک عقرب رو با خودش داره. هنوز سمومی در زیرلایه‌ها پنهان هست. در تفسیر این دکان گفته شده که ” یادبگیرین که کدوم خرگوش رو تعقیب کنید”

 

ستاره ثابت فعال در این ماه نو

العقرب الگوهای انرژیکی سترن و مارس رو داره. ما باید دقت کنیم که با چه هزینه ای، چه اقدامی رو انجام میدیم. ما باید نگاهی اگاهانه و عمیق به عملکردها داشته باشیم تا بتونیم بهترین نتیجه رو بگیریم. این ستاره بما یاداوری میکنه هزینه‌ای که برای رسیدن به اهداف‌مون، حقیقتها و ازادی میدیم گاهی فراتر از هزینه‌های دنیای سه‌بعدی هستن‌ ” باید به هشیاری خود هشیار بشیم و قدرت ذهن فرامادی مون رو بخاطر بیاریم.

 

کارت تاروت ماه نو نشان کماندار

کارت تاروت این ماه نو، 8Wands هست. انرژیهای هوا در این کارت میتونن براحتی ما رو ترغیب به انجام هر کاری کنن اما همونطور که میبینین چوبها در هوا هستن.. همه چیز در حال تغییر هست و این اگاهی و اندیشه شماست که تعیین کننده جای فرو اقدامات شماست. الگوهای انرژیکی 8wands از حمایت قدرتهای برتر معنوی و الهی میگه که برای انجام اهداف خردمندانه باید توانایی اتصال با اگاهی برتر رو داشته باشیم.
کارت تاکید میکنه برای دستیابی به نتایج خوب، این اگاهی و اندیشه و ذهن برتر شماست که تعیین کننده موفقیت شماست.‌

 

تحلیل آسترولوژی ماه نو نشان کماندار
Sag New Moon

نشان کماندار

ارکتایپ کماندار با آزادی گره خورده و حقیقت. و این ماه نو در این نشان در حالیکه هنوز ژوپیتر انرژیهای اگاهی پیوند گلکسی رو با خودش داره تاکید میکنه به سفری با تمام روح و قلب. ما برای تغییرات اگاهانه در مسیر اینده باید بتونیم ذهنمون رو بیدار و قدرتمند نگه داریم و انرژی اون رو همراستا با قلب هماهنگ کنیم.

اورانوس در این ماه نو

ماه نو نشان کماندار نقطه بیداری ماست.‌ این بالا رفتن سطح اگاهی ماست حتی به بهای هزینه های سنگینی از جنس “خون”
مارس روبروی اورانوس میتونه بسادگی تحریک کننده هر چیزی باشه اما این ماه نو هشدار میده این روش درستی نیست که برگ‌ برنده ما باشه.‌ مارس در عقرب روبروی اورانوس ما رو ترغیب میکنه به فراخان ازادی و اقتدار اما از چه روشهایی ما میتونیم اقتدار خودمون رک بدست بیاریم؟ خورشید و ماه کنار هم در این انباشت انرژی رهنمون خوبی هستن.‌

 

کایرن

حضور کایرن در این ماه نو یعنی پررنگ‌شدن صدماتی که به ازادیهای ما، ارزشهای ما، هویت ما و شخصیت ما خورده و این ماه نو بما کمک میکنه که نگاهی جدید و اگاهانه تر داشته باشیم نسبت به چیزهایی که بما صدمه زده. شاید لازم باشه تاریخ رو دوباره بخونیم و از گذشتگان درس بگیریم.

 

مرکوری مستقیم

این ماه نو نشان کماندار فرکانسی از جریان اگاهی و خرد هست برای همه ما.‌ یه الگوی انرژیکی که میخواد اهداف درونی و قلبی شما رو اگاهانه و خردمندانه کنه. به همین دلیل هم انرژی مرکوری رو در عقرب داریم.‌تا عمیق ترین الگوهای احساسی، عاطفی و زیربنایی که تشکیل دهنده و سازنده حقایق و واقعیت های فردای شماست رو کشف کنین.‌

 

انرژی اتش

ماه نو نشان کماندار در انرژبهای اتش و یک نشان متغیر، چشم‌هاندازهایی روشن رو جلوی چشم‌ما قرار میده و ما بشرطی خواهیم تونست اونها رو ببینیم و درک کنیم که با خردی بالاتر اونها رو ارزیابی کنیم.‌ انرژی تغییر این ماه نو قادر هست هر مسیر گرفته‌ای رو برای شما باز کنه اما نکته مهم و اصولی این هست که شما از چه روشی میخواین اون گره ها رو باز کنین.

 

داستانی به گستردگی قرن‌‌ها

داستانهای ما، تاریخ ما، اعمال ما برای اینده‌گان باز کننده مسیر اگاهی و خرد خواهد بود. نه تنها برای ایندگان، که حتی در شرایط کنونی برای تمام مردم جهان. این ماه نو بما یاداوری میکنه برای داستانی که از ما نقل میشه. و ایا این داستان تکرار چرخه های اشتباه قبل خواهد بود؟

در نهایت اینکه

الگوهای انرژیکی این ماه نو ازتون میخواد روح تون رو بیدار و مثل انرژی اتش، گرمابخش نگه دارین. چراغ‌هاتون رو از دیگری دریغ نکنین و در مسیرهایس حرکت کنین که الهام بخش ایندگان باشد.

در نور و عشق باشید
????ماریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *