Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

دروازه های آتش و خون;

نوامبر،ماه اتش بود. همونطور که در تحلیل استرولوژی ماه نوامبر روی تاروت و درخت زندگی توضیح دادم، گفتم که انرژی مارس با اورانوس میتونه ماه نوامبر رو بسیار اتشین کنه و خیلی مهم هست که نگاه شما، با گذشت ازین دروازه های اتش و خون، اکنون چی باشه.‌

مارس وارد عقرب شده و تا سوم ژانویه به ترنزیتش در نشان تحت حاکمیت خودش ادامه میده گرچه در ستاره شناسی نوین، قدرت حاکمیت عقرب رو به پلوتو واگذار کرده اما این واگذاری مانع قدرت بی‌حد مارس در عقرب نمیشه. احساساتی عمیق و شدید که ما رو به درون عمیق‌ترین لایه ها سوق میده، جایی که حقایق میتونه به نقاط بحرانی تبدیل بشه، جایی که میتونه فساد و پلوتونیسم اشکار بشه بخصوص که مرکوری هم مستقیم شده در نشان عقرب و نپتون، روی ایستگاه قرار گرفته تا فردا حرکت مستقیم خودش رو اغاز کنه‌.

 

جریان ابهای احساسی با حرکتهای روبه‌جلو همراه شده اند.. ابهای خونه دوازدهم با انرژی‌های عظیم نپتون و لیلیت به حرکت درمیان و نشان عقرب با مارس به فرایندی پلوتونیسم تبدیل میشن.‌ انرژی نپتون روی ایستگاه، پرتوهای قدرتمندی هستن که همزمان با انرژیهای عقرب، حقایق تلخ و سختی رو برای ما روشن میکنن گرچه که تا هشتم دسامبر مرکوری در سایه خودش حرکت میکنه.. هنوز بسیاری برنامه ها در لایه های زیرین مشغول تدوین هستن.

با تغییر انرژیهای مرکوری، ونوس و مارس ما انتظار داریم چیزهای زیادی از بین بره..‌ از ترس ها گرفته تا اعتقاداتی که فردا با حضور ونوس در کپریکورن به ارزشیابی دقیق تر و واقع‌گرایانه تری میرسه.‌ فراموش نکنین که ما در مسیر خورشیدگرفتگی دسامبر، در اخرین روزهای پایانی سال هستیم. یک خورشید گرفتگی که در 4 درجه نشان کپریکورن خواهد بود..‌ماه نویی که ما رو بسمت انرژیهای پیوند بزرگ سترن و پلوتو پیش میبره.‌ در این بین، پیوند ونوس با ژوپیتر تنها یک پیوند مثبت برای معاشرتها نبود و نیست..‌ این پیوند گستردگی خرد بیشتری به اندیشه های ما برای ارزشمندیها و خواسته های ما میده.‌

با انرژی‌های مارس و اورانوس، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رو در سطح جهانی شاهد هستیم..‌ از رو شدن دستهای پشت پرده قدرتهای سیاسی تا حمایتگری دولتها از فاشیسم و مافیای قدرت.. از تکانشگریهای بازارهای مالی تا حملات نظامی، دست بردن در شورش ها و حتی دستکاری اطلاعات. درگیریهای مارس شامل امورنظامی، انفجارها، سقوط هواپیماها و پیچش‌های غیرمنتظره در سیاست!!! رو ما در این روزها با تمام وضوح می بینیم.!!!

تمامی این تعاملات رو در حالی سپری میکنیم که تایم‌لاین زمانی ما، در این منطقه هر روز حساس‌تر میشه.
هادس، استرویدی هست که مدتها بود میخواستم پستش رو براتون بگذارم اما فرصت نمیشد.‌ هادس در کنار نودشمالی فعال هست.‌ هادس انرژی غنی و قدرتمند تاریکی هست که بما کمک میکنه از شب تاریک خودمون گذر کنیم. جایی که فکر میکنیم هیچ راهی برای خروج نیست، جایی که قدرت جهنم برای ما مطلق میشه، این هادس هست که دررکنار نودشمالی بما قدرت کنترل میده..

هادس همگام با مارس و پلوتو فعال هست تا بما یاداوری کنه زندگی با تمام‌ تاریکی‌ها و زشتی ها ادامه داره و ترس میتونه معقول باشه اما هرگز نمیتونه یک نیروی هدایت کننده باشه.

زندگی کنین و از قدرتهای ذهن فرامادی تون استفاده کنین. به چیزهایی که میخوان توی این انرژیها پابگیرن با شهامت و جسارت و قلبی مملو از امید فکر کنین و اطمینان داشته باشین که علیرغم‌نمایشهای ترسناک اخیر و دروازه های آتش و خون، قلبهامون با امید بیشتری روشن شده.. با تمام دردها و زخم های وارده، میتونیم‌بخندیم و با ایمان قدرتمندی به فردایی نگاه کنیم که “خورشید طلوع خواهد کرد”

 

ماریا

 

4 پاسخ

  1. بامید رهایی و آزادی از حلقه های سوزان آتش و بامید بشارت های زیبای خداوندی. آمین

  2. باور دارم که دل هممون لبریز شادی و عشق میشه. این روزهای تلخ با همه اندوه و غمش تموم میشه. فقط اتحاد میخوایم و باور اینکه هر کدوم ما قهرمان خودمون هستیم و نیازی به اومدن ماجی و قهرمان نیست. تلاش این یک سال و اندیت من هیجانی لجباز وسواسی رو به تفکر و تعقل رسوند. امیدوارم اندوهی که الان قابت رو گرفته به پایان برسه. غم سنگینی این دو روز تو نوشته هات هست بانوی عشق و نور و صلح. پن در حد توانم هر جا که باشم هنوز آزادی و عشق برام اهمیت داره.امیدوارم مردم ما ایران ما به آنچه که حقمون و ارزشمون هست برسیم. و روزی بشه که ما در کشورمون باعشق در صلح ک رفاه و امنیت باشیم. ????❤ روزگارت آرام و آزاد

    1. این باورت عالیه.. اینکه ایمان داشته باشیم بزودی آزاد میشیم و تاریکی از سرزمین ما میره ????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”