Current Moon Phase

Waning Crescent Moon
Waning Crescent Moon

The moon is currently in Pisces
The moon is 24 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی 17 الی 24 تیر- مهربانی با زندگی

تحلیل آسترولوژی 17 الی 24 تیر- مهربانی با زندگی

جنگ جهانی اول همچون یک بیماری وحشتناک، تمام دنیا رو فرا گرفته بود. در میدان نبرد، یکی از سربازان به محض این که دید دوست تمام دوران زندگی اش در باتلاق افتاده و در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ است، از مافوقش اجازه خواست تا برای نجات دوستش برود و او را از باتلاق خارج کند.

مافوق به سرباز گفت : اگر بخواهی می توانی بروی ، اما هیچ فکر کردی این کار ارزشش را دارد یا نه ؟ دوستت احتمالا مرده و ممکن است تو حتی زندگی خودت را هم به خطر بیندازی.

 

حرف های مافوق اثری نداشت و سرباز به نجات دوستش رفت. به شکل معجزه آسایی توانست به دوستش برسد، او را روی شانه هایش کشید و به پادگان رساند.

افسر مافوق به سراغ آن ها رفت. سربازی را که در باتلاق افتاده بود، معاینه کرد و با مهربانی و دلسوزی به دوستش نگاه کرد و گفت: من به تو گفتم که ارزشش را نداشت. دوستت مرده است! خودت را هم بیهوده زخمی و خسته کردی.

سرباز در جواب گفت: قربان ارزشش را داشت.

افسر با حالت تعجب نگاه کرد و پرسید: منظورت چیه که ارزشش را داشت؟

سرباز جواب داد: زمانی که به او رسیدم هنوز زنده بود، من از شنیدن چیزی که او گفت، احساس رضایت قلبی می کنم.

او گفت: «جیم …. من می دونستم که تو به کمک من می آیی»

و این داستان، بازنمود انرژی سیاره مارس یا مریخ است که روی درجات انتهایی نشان اسد در زاویه ای هماهنگ با محور نودها که روی صفر درجه نشان‌ گاو و در حال پایان دادن به داستان ۱۸ ماه کارمای عقرب هستند، قرار میگیرد در حالیکه مریخ به سیارک پالاس نیز پیوند خورده است.

حالا وقت آن است که برای تمام مبارزاتی که در هجده ماه گذشته کرده ایم، خودمان_و نه دیگری_ را به چالش وجدان بکشانیم و از خودمان بپرسیم ارزشش را داشت؟ مارس نمادی از پویایی روح است که او را بسمت میل و عمل میبرد. یک انرژی فیزیکی خام که می بايست اگاهی عملکردهای خود را از میل روح یعنی پلوتو دریافت کند در غیراین‌صورت عملکرد او تنها تکانشی و تهاجمی خواهد بود. در این هفته میل و خواسته ای که نیاز تکامل روح شماست در شما بیدار خواهد شد و از طریق چاکرای شبکه خورشیدی و قلب شما آن‌نیاز را حس خواهید کرد. بسته به چارت تولدتان که نشان‌های اسد یا همان لیو و تارس یا همان گاو در چه خانه ها یا با چه سیاراتی درگیر هستند یک ماموریت روحی در این هفته اخرین تلاشش را میکند تا شما را به ان اگاه کند.‌ این ماموریتی کارمایی است چرا که  دروازه عقرب شما را به آن‌فرا میخواند و قدم گداشتن در ان نیازمند شجاعت و اعتماد شما به خودتان است. تلنگری که شما را از منطقه راحت اما گذشته تکرار شونده تان جدا میکند و به مسیری میبرد که احتمالا تا به امروز بدلیل ترس و ناامنی از آن‌اجتناب می کردید

از انجا که همزمان عطارد نیز در زاویه خوب با نپتون‌است، الهام و شهود شما قویتر هستند. این جنبه همچنین برای رویارویی با مسایل عاطفی و خانوادگی که دلیل ناامنی شده اند می‌تواند موثر باشد. این هفته ای است که می‌توانید درک کنید ناامنی عاطفی شما سرچشمه و ریشه گرفته از تجربیات تلخ و رنج های گذشته است و یا از اعتماد به نفس ضعیفی که نیازمند بهبود است. در هر صورت با ورود مارس به نشان خوشه فرصت بهبود با نگاهی به تفکرات و رویکردها مهیا می‌شود

 

سه شنبه ۲۰ تیر
Mercury Enters Leo
Mercury Square Node
Mercury Opposition Pluto

در نظر داشته باشید که زوایای مربع یا نوددرجه بشدت سیارات را درگیر می‌کنند و این درگیری منجر به وضوح بیشتر مسائلی می‌شود. عطارد یا مرکوری سیاره ارتباطات و پیام و تصمیمات است که شما را در دوراهی تصمیم گرفتن برای یک مساله کارمایی می گذارد. این احتمال وجود دارد که مساله ای از گذشته دوباره باز شود و شما با توجه به آموخته های هجده ماه گذشته خود می بایست تصمیم و یا رویکرد جدیدی را اتخاذ کنید. در هر صورت توجه داشته باشید که قدرت عطارد ناشی از انعطاف پذیری اوست بنابراین مقاومت درونی و یا نگرشی و یا ذهنی را کنار بگذارید و مخصوصا با انرژی رویارویی پلوتو و عطارد اجازه دهید سرنوشت راهنمای شما برای مسیرهای جدید باشد. اخبار و انچه می شنوید را به دقت بررسی کنید. هدف شما باید دستیابی به حقیقت باشد نه‌ فریب خودتان یا دیگران. به این فکر کنید که چگونه میتوانید از کلام و کلمه‌برای ایجاد تغییر و بهبود در جهان خودتان و دیگران‌استفاده کنید.

چهارشنبه ۲۱ تیر

Sun Square Chiron
R| Node Leaves Taurus

همه ما اسیبهای احساسی را در طول زندگی مان خورده‌ایم یا خواهیم خورد. این آسیب ها در ناخودآگاه باعث میشود احساس کنیم که در یک دنیای خطرناک و ناامن زندگی می کنیم و این موجب می‌شود تعادل طبیعی جسم و روح و روان بهم بخورد. اگر در وضعیت استرس و تجربه آسیب های احساسی هستید بدانید که ماندن در آن و گرفتار چرایی یا حسرت ی افوس برای آن شدن بی فایده است. از انجا که کایرن در قوچ است راه رفتن و ورزش علاوه بر سوزاندن آدرنالین و ترشح اندورفین به ترمیم سیستم عصبی شما کمک می‌کند بنابراین سعی کنید با ورزش یا حرکات ریتمیک بهبودی خود را تسریع بخشید. در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید.. گروهی تشکیل دهید که در آن همه از آسیب هتی خود بگویند و حتی درخواست حمایت کنید.. کسی را پیدا کنید که به احساسات شما گوش دهد به دور از قضاوت کردنتان.‌

 

پیشنهاد فیلم هفته :

تحلیل آسترولوژی 17 الی 24 تیر- مهربانی با زندگی
مهربانی با زندگی

 

“تماشای فیلم «املی» به من این قدرت را می‌دهد که از پس هر‌چیزی بربیایم. اگر ناراحتید، شما را سرحال می‌آورد، اگر حس می‌کنید مانند دیگران نیستید، به شما نشان می‌دهد که این موضوع اصلا اتفاق بدی نیست. اگر به تازگی از یک رابطه بیرون آمده‌اید، تماشای شخصیت عجیب داستان که حرکات بقیه را ضبط می‌کند باعث می‌شود خوشحال باشید که دوست سابق شما شبیه او نبوده است. «املی» درمان هر دردی است.”

 

 

 

در پایان برای همه شما عزیزان هفته خوبی را ارزو می کنم.

 

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *