Current Moon Phase

Waning Crescent Moon
Waning Crescent Moon

The moon is currently in Aries
The moon is 26 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

گذر مارس از خوشه، داینامیک، کارامد، سازنده و منظم

گذر مارس از خوشه، داینامیک، کارامد، سازنده و منظم

مارس در نشان خوشه: داینامیک، کارامد، سازنده و منظم

گذر مارس در نشان خوشه، از 10 جولای شروع شده و تا 27 آگوست ادامه می یابد. انرژی مارس پویا، داینامیک و پرشور و اشتیاق است؛ و انرژی نشان خوشه در جهت حواس جمعی، عملگرایی و جزئیات محوری است.

همپوشانی این دو انرژی ما را در راستای بهره وری و شروعی جدید برای کارهای عقب افتاده مان و آینده نگری سوق میدهد. این گذر، به ما زمان میدهد تا مهارتی را توسعه دهیم و تقویتش کنیم؛ به جزئیات توجه بیشتری داشته باشیم و سعی کنیم وظایف خود را به نحو احسن و با سرعت بیشتری انجام دهیم. مارس در خوشه میتواند زمانی باشد برای نظم دهی تصمیم گیری هایمان راجع به سلامتی و احتمال زیادی دارد که بر این تصمیم ها پایبند بمانیم.

مارس در خوشه به ما کمک میکند جزییات زندگی را از فیلتر دقیق تری ببینیم و انها را انالیز کنیم و در صورت لزوم انها را تصحیح و بهبود دهیم.انرژی خاک متغیر خوشه همگام با انرژی پویای مارس به کمک می کند تا روالها و عادات اشتباه خود را پررنگتر ببینیم و قدرت اراده مان را برای تغییر آنها متمرکز کنیم. اگر تا به امروز برای رفتن به باشگاه یا گرفتن رژیم غذایی انرژی کافی نداشتید اینک با این انرژی نیاز به این تغییر را قوی تر در خود احساس خواهید کرد.

از طرفی وقتی پتانسیل پویایی و عملگرایی کیهانی در وجودمان افزایش می یابد، ممکن است ناخودآگاه در بررسی جزئیات کارها و وظایفمان، بیش از حد از خود انتقاد کنیم و از ناکارآمدی و عدم کنترلمان ناامید شویم؛ نتیجتا تنشها برایمان جلوه بیشتری پیدا میکنند. با تمرین و صبر و خودداری نسبت به خود و دیگران بخوبی میتوانیم از این تعارض ها جلوگیری کنیم. بهتر است از این زمان مفید برای انجام کارهای مثبتی استفاده کنیم که نیاز به جزئی نگری بیشتری دارند.

این گذر به مدت هفت هفته ادامه دارد، اما با شروع این رویداد، انرژی زحل به شدت با مارس مخالفت میکند و این تقابل نیز تأثیر بسیار مهمی خواهد داشت. مراقب باشید درگیر احساسات منفی نشوید. از طرفی این مخالفت در حکم تکانه احساسی و هیجانی خواهد بود که میتواند ما را وادار به انجام کارهای نابالغانه بکند. برخی مسائل روحی و روانی عمیقا پنهان ممکن است آشکار شوند.
ممکن است احساس کنید والدین یا کسی سد راه شما شده و از این طرز تفکر خشم‌شما لبریز شود. ممکن است ذهن‌تان شروع به مقایسه در مورد نتایجی کند که از عملکرد خود انتظار داشتید و کمال‌گرایی خوشه باعث شود درگیر منفی نگری عمیق شوید. در نظر داشته باشید که موفقیت یک شبه رخ نمی‌دهد و در هر قدم ما باید اشتباهات خود را برای پیشرفت اصلاح کنیم. در طی این گذر هنگام عصبانی شدن کمی صبر کنید و به خودتان فرصت دهید تا با احساساتتان کنار بیایید. اگر دچار احساسات ناامن شدید مدیتیشن میتو اند بشما در ایجاد نظم ذهنی و احساسی کمک کند. فراموش نکنید انرژی مارس تکاپو و پویاییست. و سترن با این انرژی مقاومت میکند بنابراین لزوماً همه چیز همانطور که انتظار دارید پیش نمی رود.

در جدول زیر گذرها و جنبه های مارس را می بینید که در زمان خود درباره جنبه های آن برایتان خواهم نوشت.

 

گذر مارس از خوشه، داینامیک، کارامد، سازنده و منظم
گذر مارس از خوشه در سال 2023

 

 

اما گذر مارس چگونه بر روی شما تاثیر خواهد گذاشت. بسته به نمودار تولدتان این متفاوت است اما به شکل زیر دقت کنید:

گذر مارس از خوشه، داینامیک، کارامد، سازنده و منظم
جنبه های گذر مارس از نشان خوشه

 

همانطور که می بینید نشان های خرچنگ، عقرب، تارس و کپریکورن انرژی هماهنگی را از مارس دریافت می کنند بنابراین میتوانید از این انرژی بطور سازنده استفاده کنید.

اما برای نشان های ماهی، کماندار، دوقلو، اکواریوس و قوچ این انرژی همراه با چالش احتمالا خواهد بود. برنامه ریزی و اولدیت بندی را فراموش نکنید و در مواجهه با احساسات ناشناخته و یا مبهم بجای انجام واکنش زود هنگام سعی کنید بر خودتان مسلط باشید و قبل از هر اقدامی فکر کنید. دوقلوها و کماندارها مدیتیشن و یوگانیدرا را فراموش نکنید .

ترازو و لئو اما بستگی به خودتان دارد که بخواهید درگیر استرس این گذر شوید و یا بر تلاش و سخت کوشی خود بیفزایید.

 

 

 

در ادامه به تاثیر انرژی گذر مارس در نشان خوشه بر سایر نشانها میپردازیم.

قوچ ♈

مارس در خوشه ششمین خانه سلامتی و روتین روزانه شما را تحت تاثیر قرار میدهد و باعث می شود که انگیزه بیشتری برای شروع کارهایتان داشته باشید. ممکن است با تمام قوا و در نهایت کمال گرایی کارهایتان را پیش ببرید، و در نهایت احساس پوچی کرده و مجددا از سر بگیرید، ولی لازم است جانب اعتدال را رعایت کرده و بیش از حد بر خودتان سخت نگیرید، در عین حال مراقب باشید که کارهایتان را با رها کردن بی پروا تلمبار نکنید، زیرا بی نظمی در روتین روزانه شما می تواند به راحتی آشکار شود.

 

تارس ♉

مارس در خوشه شما را به سمت سرگرمی های خاص و خلاقانه سوق میدهد. همچنین زمان بسیار خوبی برای ملاقات های رمانتیک است. فقط مراقب باشید که زیاده روی نکنید. با این گذر ممکن است حساسیت بیشتری والدین نسبت به فرزندان خود پیدا کنند به کودکان خود سخت نگیرید و فرصت لذت و شادی و فردیت آنها را با کنترلگری یا انتقاد خدشه دار نکنید

 

دوقلو ♊

اگر شروع به بحث و مشاجره با اعضای خانواده کرده اید و ناامید هستید جای تعجب ندارد. مارس در خوشه بحث در امورات داخلی شما را تشدید می کند. فرصت بی نظیری جهت رسیدگی به مسائل مربوط به خانواده پیش رویتان است. همچنین زمان بسیار خوبی برای تمرکز بر زیبایی زندگی و گذراندن وقت با عزیزان نزدیک و مورد اعتماد فرا رسیده.

 

خرچنگ ♋

مراقب حرفهایتان در این گذر باشید. امکان دارد در ارتباطاتهایتان نارضایتی خود را به نحوی ابراز کنید. به این گذر اجازه دهید تا اهمیت ارتباطهایتان را با نیازهایتان نشان دهد. خرده گیر نباشید و هر حرفی را بخود نگیرید. ایده ها و افکارتان را نظم بدهید و از شر افکار بیهوده خلاص شوید. مدیتیشن را فراموش نکنید

 

لئو ♌

با توجه به اینکه مارس در دومین خانه ثروت مادی و ارزش خود قرار دارد، ممکن است خودتان را بر اساس تعداد ارقام حساب بانکی خود قضاوت کنید. ممکن است سطح جدیدی از انگیزه برای افزایش درآمد و خریدهایی را تجربه کنید که باعث می شود احساس ثبات و استقلال داشته باشید. از مقایسه خود با دیگران بپرهیزید و هر جا که می توانید شکرگزار باشید.

 

خوشه ♍

مارس در نشان خودتان است و تشویقتان می کند خود را اثبات کنید و هویت خود را بازیابید. وقت آن است که با ترس های خود روبرو شوید، از اصالت خود دفاع کنید و برای زندگی که می خواهید بجنگید. افکار و احساسات بیهوده در مورد خودتان را برای همیشه دور بریزید و انچه در پیرامونتان نیاز به تغییر دارد را اصلاح کنید.

 

ترازو ♎

با خروج مارس از دوازدهمین خانه امکان دارد احساس کنید که کارهایتان تمام شده. استقامت شما ممکن است کم باشد زیرا برای پردازش برد و باخت هایی که در دو سال گذشته تجربه کرده اید به زمان نیاز دارید. حواستان باشد از شکست های خود بسیار بیشتر از موفقیت هایتان درس بیاموزید. به خودتان فرصت فکر کردن بدهید.

 

عقرب ♏

مارس در خوشه در آستانه ورود به خانه یازدهم امیدها و آرزوهایتان است و باعث می شود که شما بسیار خیالبافی کنید. همچنین تأثیری را که می‌خواهید بر جامعه داشته باشید در نظر می‌گیرد. ممکن است وارد بحث‌ها و رسانه‌های اجتماعی شوید، اما حامیان و تحسین‌کنندگان سرسخت نیز پیدا خواهید کرد. از قدرت این دایره گسترده به نفع خود استفاده کنید، زیرا شبکه اجتماعی شما بهترین دارایی شماست.

 

کماندار ♐

برای دو ماه آینده، ممکن است به شدت انگیزه داشته باشید و این زمان ایده‌آلی برای به عهده گرفتن نقش‌های لیدری، تعهد نسبت به مسئولیت‌های جدید و ترفیع است. اجازه ندهید غرور یا جاه طلبی بی جا قضاوت شما را تحت الشعاع قرار دهد. وقتی انتقاد سازنده لازم است، به آن گوش دهید و مسئولیتهایتان را بپذیرید.

 

کپریکورن ♑

چه آماده باشید چه نباشید، مارس در خوشه قرار است شما را به یک ماجراجویی هیجان انگیز ببرد. شما می خواهید افق های خود را از طریق فعالیت های آموزشی و تجربیات جدید شگفت انگیز گسترش دهید. به خودتان اجازه دهید در این مسیر شکوفا شود.

 

آکواریوس ♒

شما آماده انجام تعهدات مادی و معنوی بلندمدت خواهید شد، فراموش نکنید باید آماده باشید تا فداکاری ها و سرمایه گذاری های لازم را انجام دهید.

 

ماهی ♓

این گذر به شما نشان می دهد که چگونه تعارضهای روابطتان را با هم تطابق دهید و برای از بین بردنش تلاش کنید.

صبور و خوددار باشید.

 

 

4 پاسخ

  1. هنوز نخوندم، حتمی خوبه.
    فقط اینکه امروز همین طوری یهویی تا جایی که میشد آشغال های اطراف محل پیک نیک بیرون شهر که بودیم رو جمع کردم، دوتا کیسه پر و سنگین از رد پای انسان متمدن! سخت بود ولی خستگی شیرینی داشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *