Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت ونوس به نشان خرچنگ

ترنزیت ونوس به نشان خرچنگ

ترنزیت ونوس به نشان خرچنگ

 

 

ونوس بنزد مادرالهی بازمیگردد.. ونوس در نشان مادر الهی است تا بخش زنانه ما را با ارزشهایی جدید متولد کند.
ترنزیت ونوس به نشان خرچنگ، یه بیداری درونیه در بخش روح زنانه‌مون..‌ درک اینکه “احساس” از تمام ثروتهای دنیا باارزش تره..‌
ونوس در خرچنگ باعث میشه ما درس های بیشتر و عمیق‌تری رو در مورد ارزشهامون درک کنیم.

 

 

ورود ونوس پیوند سترن و نودجنوبی

انرژی ونوس در خرچنگ، ادغام مجدد روح زنانه الهی است در ناخوداگاه جمعی.. درست در زمانی که سترن و نودجنوبی در پیوند دقیق با هم قرار میگیرن این انرژی ورود ونوس روی 0 درجه خرچنگ، پاکسازی کارماهاست از ناخوداگاه جمعی بشر برای تولد عشق و مِهر.‌

 

ارکتایپ خرچنگ

نشان خرچنگ نیاز داره به انرژی بلوغ و باور.. ما نیاز داریم یاد بگیریم چطوری از چالشهای زندگی با اعتماد به درون و قلبمون، گذر کنیم. ما نیاز داریم یاد بگیریم چطوری به اضطراب‌هامون غلبه کنیم و چطور بتونیم واکنشهای عاطفی‌مون رو کنترل کنیم و حضور ونوس در خرچنگ بما یاد میده چطوری با نیازهامون برخورد کنیم.
همونطور که نشان خرچنگ در مورد نیازهای ماست( نیاز تغذیه ای، روانی، جسمی، امنیتی)، ونوس هم در مورد خواسته های ماست، ( خواسته های ما از عشق، از مادیات)
ما 24 روز با این انرژی کار میکنیم در مورد نیازهامون و خواسته هامون.. دو بحث کاملا متفاوت که برای اینده و تصمیمات اینده باید اونها رو تفکیک کنین.

 

محور نودها در سفر ونوس به خرچنگ

در این سفر ونوس به نودها خواهد رسید، از مقابل نیروهای کپریکورن خواهد گذشت تا شما درک کنید نیازهای واقعی شما چی هستن؟ نیازهای واقعی که با ارزشهای شما هماهنگ باشن. ‌هماهنگی نیازهای واقعی در کنار خواسته های عاقلانه و بالغانه ما برای آینده که بتونه امنیت احسی شما رو تامین کنه. سوال اصلی محور نودها با این انرژی از شما این خواهد بود که هزینه عاطفی یا امنیتی رو برای چه ارزشهایی فدا میکنین؟

چطور با انرژی ونوس در خرچنگ کار کنیم؟

“عاشق خودت باش با تمام قلب”
اول خودتونو در اغوش بگیرین.. یاد بگیرین در عین اینکه مراقبت میکنین از دیگران، از خودتون هم مراقبت میکنین.مادرتون رو در آغوش بگیرین.. اگر مادر هستین، فرزنداتون رو در آغوش بگیرین..

 

در نهایت:

این ترنزیت یه کار درونیه که باعث میشه ما احساس امنیت در جهان بیرونی و درونی رو با ارزشهای جدیدتر، واقعی تر و محکم تر مبتنی بر قلب پایه گذاری کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که عشق بی قیدوشرط رو ابتدا برای خودمون اجرا کنیم.

 

در عشق و نور باشید.

ماریا

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”