Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت ونوس به نشان کپریکورن

تحلیل و بررسی ترنزیت ونوس به نشان کپریکورن

ونوس سیاره عشق و زیبایی در 1:59 دقیقه بامداد چهارم فوریه وارد کپریکورن میشه.

بعد از سفر بی نظیرش در کماندار و دیدارش با خدای خدایان، وارد قلعه سرد و سخت سترن میشه.  ونوس در قلعه سترن، یک ملکه با اقتدار و باقدرت هست. ونوس در کماندار آزاد بود و ماجراجو.. رویاهای بزرگی را درک کرد.. بزرگترین عشق ها، هیجان ها و بزرگنرین بینش ها رو بدست آورد و حالا در سفرش به کپریکورن متعهد میشه اون رویاهای بزرگ رو به واقعیت تبدیل کنه.

ونوس در کپریکورن خیلی عاشقانه نیست.. ونوس در کپریکورن متعهد هست و مسئولیت پذیر. کپریکورن نشان فرم و سازه هاست.. کپریکورن میخواد که ما برنامه‌ریزی کنیم و شروع کنیم و ایده ها و طرح هامون رو تبدیل کنیم.. ایجاد کنیم.. به اونها تبلور مادی ببخشیم.. کپریکورن یک نشان عملی هست با یک نظم زیاد.. محافظه کار، جدی، سختکوش.

کپریکورن آرکتایپ دستاوردهای زمینی هست با تلاش و کار سخت.. با برنامه‌ریزی و انضباط.

وقتی برای خودمون برنامه‌ریزی می‌کنیم مجبور میشیم از زندگیمون خیلی موارد غیرضروری را حذف کنیم. اطرافیانی که برای ما سودی ندارند.. پس اگر این نشان با تنهایی هم معنا میشه چون ما در پی رسیدن به مهمترین دستاوردهای زندگیمون هستیم که میتونه که مارو از جهاتی از جهان اطراف جدا کنه.

نشانه کپریکورن بما رویکردی معتبر به زندگی میده..  ما عاقلانه و صادقانه با زندگیمون، با فرصت هامون و شرایطمون برخورد می‌کنیم.

ونوس در کپریکورن موجی از احترام رو به خودش جذب میکنه. قدمهایی که بر میداره در زمین های واقعی هست و با صداقت رفتار میکنه. هر چیزی رو در این نشان بسازه دارای ثبات و ساختار عاقلانه است. دارای حکمت و قدرت پدرسالارانه است چرا که سترن در قلعه خودش درس‌های زیادی رو به ونوس میده.

 

حضور ونوس در نشان کاردینال کپریکورن یعنی تبدیل شدن قلب و ارزش‌های ما به یک آگاهی عاقل و دانا .

با انرژی ونوس در کپریکورن ما درسهای عشق و فروتنی رو عاقلانه یاد میگیریم و توانایی این رو پیدا می کنیم که خودمون، قلبمون و ارزشهامون رو به طرق اصولی و معقول بیان کنیم.

کپریکورن یک نشان با انرژی زنانه ست و ونوس در این نشان یاد میگیره قدرت مردانه خودش رو از طریق توانایی هاش بنمایش بگذاره.

کپریکورن آخرین علامت زمین هست و ونوس در آخرین نشان زمین یاد میگیره آگاهانه رشد کنه و آگاهانه ارزشهاش رو تبدیل کنه.

 

اگه ونوس در سایه انرژی‌های کپریکورن اسیر بشه تبدیل به ملکه ای بدبین، مادی گرا، دیکتاتور و خودرأی میشه .. لازمه که در خلال حضور ونوس در کپریکورن جریان احساسی تون رو روان  نگه دارید.

ونوس در طول سفرش در کپریکورن صبوری رو یاد میگیره..  یاد میگیره که رد شدن از طرف دیگران نباید باعث بشه اون ارزش‌های خودش را ندیده بگیرد.. اون ترسی از شکست نداره و میدونه ترس‌ها نقطه آغاز پیروزی ها هستند. اون با دلایل و مدارک مستدل، متعهد میشه.. اون یاد میگیره که اثبات ارزش خودش به دیگران بسیار مهمه .

 

سترن در کپریکورن به ونوس ارزش های مالی رو هم یاد آور می شه، پس برای منابع مالی ارزش قائل خواهد بود و پول رو در جایی خرج یا سرمایه‌گذاری می‌کند که ارزش داشته باشه. این ترانزیت موقعیت خیلی خوبی هست برای برنامه‌های مالیتون .. برای تعیین استراتژی های مالی و سرمایه گذاریهای بلندمدت.

 

ونوس در 18 فوریه در پیوند با سترن قرار میگیره و در 1 مارس وارد آکواریوس میشه.

ونوس مجدد در تاریخ 25 نوامبر وارد کپریکورن میشه تا 20 دسامبر. و همین نشوندهنده نکته مهمی هست.. دوبار حضور ونوس در نشان مسولیت ها و تعهد یعنی امادگی ما برای پذیرفتن کامل مسولیت قلب و ارزشهامون بطور کامل و آماده ساختن ما برای پرتال قوی 2020.

 

ونوس در کپریکورن یعنی صعود و تبدیل اکسیر عشق به سازه هایی پایدار.

ونوس در کپریکورن ازتون میخواد ارزشهای خودتونو به رسمیت بشناسین و توانایی های تونو درک کنین و از تلاش و کار سخت نترسین و با ارده ای محکم مثل ملکه ای با اقتدار برای آینده تون برنامه ریزی کنین.

تارس ها و لیبراها، ملکه قدرتمند درونتون رو کشف کنین.

 

مِهرونور برای شما
????ماریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *