Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه فوریه

تحلیل آسترولوژی ماه فوریه

 ماه فوریه در ادامه انرژی های ماه ژانویه است. ماه ژانویه ماه شروع های جدید بود با حضور مارس در قوچ و دوگرفتگی قدرتمند ما تصمیم به حرکت گرفتیم.

 

ویدئوی تحلیل آسترولوژی ماه فوریه

 

در ماه فوریه هم تمام سیارت در یک حرکت روبه جلو و مستقیم هستن و این یعنی تمام برنامه های ما حرکت مداوم بدون توقف یا مانعی رو تجربه میکنه و ما می تونیم روی برنامه ها و اهدافهون بدون توقف و بدون محدودیت کار کنیم.

 مهمترین ترنزیت های ماه فوریه در در جدول زیر و به تایم ایران می تونین ببینین:

 

4 فوریه در ساعت 1:59 دقیقه ونوس سیاره عشق و زیبایی وارد نشان کپریکورن میشه و تمام تصمیمات ارزشی ونوس چه در روابط مالی، اجتماعی یا عاطفی با حضور خدای کارما, عاقلانه و مبتنی بر حقایق گرفته میشه.

 5 فوریه در 00:33 دقیقه بامداد، ماه جدید نشان اکواریوس در 15 درجه ما رو تشویق به قدم های بزرگ و مسیرهای جدید می کنه.

10 فوریه در ساعت 14:20 دقیقه مرکوری وارد نشان ماهی میشه.

جایی که تا 17 آپریل در اونجا باقی خواهد موند. مرکوری در همین نشان اولین حرکت برگشتی خودش رو در سال 2019 و در نشان آب شروع میکنه و اونهم در خونه دوازدهم. چرا که همونطور که قبلا هم گفتم سال 2019 سال تغییر فرکانس ما به فرکانس عشق هست و نپتون در این سال نقش مهمی رو ایفا می کنه. مرکوری در نشان ماهی و در خونه دوازدهم به یه ذهن شهودی قوی تبدیل میشه. زاویه بیداری ژوپیتر با مرکوری باعثت میشه ارتباطات درونی ما گسترش پیدا کنه. مرکوری در 20 فوریه وارد سایه میشه تا در 5 مارس حرکت برگشتی خودش رو در نشان ماهی شروع کنه.

 

14 فوریه مارس وارد تارس میشه در ساعت 14:21 دقیقه

حضور مارس در تارس باعث میشه نیروها برای ساختن اهداف استفاده بشه. مارس در نشان ثابت و پایدار تارس با احتیاط بیشتری اقدامت خودش رو انجام میده.

 

18 فوریه ژوپیتر در رقص با نودها

بینش ژوپیتر بما یاد میده چه چیزهایی رو بساریم و در چه نقاطی باید خودمون رو آزاد کنیم.

 

18 فوریه کایرن نشان ماهی رو ترک می کنه. کایرن از 10 اپریل 2011 در نشان ماهی بود. 17 اپریل 2018 وارد نشان قوچ شد تا 25 سپتامبر 2018. سپس دوباره به ماهی برگشت و حالا در ساعت 12:38 دقیقه ماهی رو برای چیزی حدود پنجاه سال ترک میکنه. اخرین بایر که کایرن در نشان قوچ بوده بر میگرده با سالهای 1918 تا 1926 و 1968 تا 1977..کسانی که در این دوره ها متولد شدن در یکی از مهمترین ترنزیت های زندگیشون یعنی بازگشت کایرن هستن. کایرن در قوچ قدرتمندشدن جنگجوی داخلی هست برای برای شفای زخم های گذشته.

 

19 فوریه در ساعت 2:34 دقیقه

خورشید وارد نشان ماهی میشه..

 

و در نهایت ماه فوریه با ماه کامل قدرتمند صفر درجه نشان خوشه رو داریم که از تکمیل میگه.

 

در طی ماه فوریه تمام این ترنزیت ها بعلاوه ترنزیت های جزیی که در ویدئوی تحلیل آسترولوژی ماه فوریخ توضیح دادم، پست های کاملی رو خواهم گذاشت.

 

امیدوارم ماه فوریه ماه ی سرشار از آگاهی و بیداری برای تمام ما باشه.

 

 

3 پاسخ

  1. ممنون ماریای مهربان. از وقتی با پیجتون آشنا شدم یه نور بودین برای آرامش قلب و روح بی قرار و تنهام. ممنون که هستین. من و دخترم هر دو از آرامش و آرزوهای نیک و انرژی مثبتی که میدین بی نهایت سپاس گذاریم❤ لحظه هاتون سرشار عشق و شادمانی و موفقیت????❤

  2. سلام من بینهایت متشکرم ازانرژی خوبتون. امیدوارم لحظه هاتون سرشار از عشق و برکت باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *