Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

خورشید گرفتگی نشان خرچنگ در جولای 2018

Solar Eclipse in Cancer, 13 july 2018

تحلیل آسترولوژی خورشید گرفتگی نشان خرچنگ در جولای 2018

Solar Eclipse in Cancer, 13 july 2018

؛ خورشید تاریک میشه و پلوتو قدرتمند در مخالفت قرار میگیره تا رویارویی های افراد سیاسی و قدرتمند تحول گرا ایجاد بشه. تحولات غیرمنتظره که ایجاد میشه و فشار بیشتری روی خرچنگ (امنیت خانه و سرزمین مادری) قرارمیگیره تا ما ازاد بشیم چرا که پلوتو میگه با قدرت خودت رو ازاد کن.

تاریخچه و تحلیل Solar Eclipse in Cancer :

آخرین خورشید گرفتگی ئپدر نشان خرچنگ(چرخه گرفتگی خرچنگ) 2010 بوده. این 8 سال رو بررسی کنین و ببینین در طی این هشت سال چه درسهای بزرگی بهتون داده شده.. سال هشتاد و هشت رو همه مون بیاد میاریم..

این فرایند هشت ساله ایا باز هم ما خووهان ادامه دادنش هستیم؟ ایا برای امنیت وجودی خودمون در طی این هشت سال تونستیم ارزش قایل بشیم اونقدر که براش بجنگیم؟؟

این سوالیه که در این خورشید گرفتگی نشان خرچنگ، ما، ما حاضران در ایران با تمام‌ محدودیت هاش، با تمام رنج هاش، با تمام سختی هاش باید جواب بدیم.

از طرف دیگه، گرند ترین ونوس- سترن-اورانوس این گرفتگی رو پشتیبانی میکنن.. نشان های هوا بما این‌حس رو میده که قلبمون داره به جاهای تاریکی کشیده میشه و ونوس در این گرفتگی میتونه ناگهان عشق تقدیری تون رو سرراهتون بذاره. مستقیم شدن ژوپیتر ما رو وادار میکنه گسترده تر کنیم اکتشافات اقیانوس روحمون.

 خورشید گرفتگی نشان خرچنگ  نزدیک هست به نود شمالی، جایی که از ما راجع به مسبر اینده مون میپرسه و ما برای اینده حاضریم برای چه چیزهایی بجنگیم تا ما از اونها رها بشیم(مارس در نودجنوبی)..

 

درس هایی که باید از خورشید گرفتگی نشان خرچنگ گرفت !

چه توی خانواده چه جامعه بزرگتر از خودتون بپرسین مخصوصا در این هشت سال چه چیزی در شما سرکوب شد.. کدوم مسوولیت رو ندیده گرفتین.. کجا خودتون رو فراموش کردین.. محدودیتتون چی بود..
این تابستون، تابستون سختی نیست.. برای کسایی سخته که میخوان به راه های اشتباهشون ادامه بدن.‌ برای کسایی سخته که نمیخوان حقیقت ها رو ببینن.. برای کسایی سخته که پلوتو وجودشون پراز استعمار و ظلم شده..
برای کسانی که پیام خدای اسمانها و ازادی، اورانوس رو شنیده باشن و قدرت ژوپیتر رو درک کرده باشن و اگااااه شده باشن، صعودی بزرگ در راهه.
با ارزوی برکت و ارامش برای مردم ایران زمینم و برای تمام ساکنان زمین.

????ماریا

فارسی هوروسکوپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *