Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مستقیم شدن مرکوری در نشان لئو

Mercury direction in Leo

مستقیم شدن مرکوری در نشان لئو

Mercury direction in Leo ؛ مرکوری راس ساعت 8:55 دقیقه فردا در °11 درجه لئو مستقیم میشه در حالیکه مربع اون به ژوپیتر میتونه باعث بشه ما چیزهایی رو بگیم که هرگز جرات اونو نداشتیم.. ژوپیتر در عقرب ما رو به ناشناخته هامیبره، فراتر از حجاب ها..‌ به عمق قلمروهای متافیزیکی مخصوصا که با نپتون هم در زاویه هماهنگ قرار گرفته.. این زاویه گرچه به ظاهر سخت هست اما ذهن شما رو به جایی هدایت میکنه که روح شما در اونجاست برای یادگیری و تمرکز.

مرکوری در تاریخ 26 جولای برگشتی خودش رو در نشان لئو شروع کرد و این برگشتی از لحاظ شخصی روی غرور ما تاثیرگذار بود. از کوچکترین کلمات در ارتباطاتمون، ما بازخور توهین میگرفتیم و هر چیزی در این راستا میتونست به غرور ما لطمه بزنه.. در بُعد درونی میبایست روی سایه های ارتباطی خودمون با دیگران کار میکردیم.‌ در مرکوری برگشتی باید کاملا اگاهانه نسبت به رفتار و اعمال دیگران برخورد میکردیم و با قلب و روح، شرایط قضاوتی ، برنامه ریزی و .. رو درک میکردیم.. مرکوری برگشتی بنوعی اجازه داد ما با قلبمون اشتی کنیم.

تحلیل مستقیم شدن مرکوری در نشان لئو

درست قبل از مستقیم شدن سیاره پیام و ذهن، ونوس در یک زاویه هماهنگ با مرکوری قرار میگیره تا روابط عاطفی و ارزشی ما با سرعت و عمق بیشتری پیشروی کنند. ما اکنون با “حقیقت قلب” میتونیم حرف بزنیم و ارتباطات رو در شفافیت و وضوح بیشتری پیش ببریم. درخشش بی نظیر ژوپیتر و نپتون فرصت بسیار خوبیه برای پیشروی به عمق دنیای درونی مون.. ابن زمان، زمات تولدهای جدیده.. راه های جدید، مسیرهای جدید، ایمان ما قویتر میشه و ما آروم آروم درک میکنیم تحولاتی که باید اونها رو بپذیریم و در مسیرمون قرارشون بدیم.  نپتون و ژوپیتر مارو به آغوش عمیق و بینهایت کیهان هدایت میکنن و با مستقیم شدن مرکوری خدای پیام اور، پیام آزادی برای همه ارسال میشه.

آغوشتون رو برای دریافت بهترین و قویترین فرکانس ها از طرف خدای خرد و ثروت و خدای دریاها و معنویت باز کنین.

 

با عشق

ماریا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *