Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Aquarius
The moon is 23 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

دگردیسی آگاهی، ماه کامل نشان لئو

دگردیسی آگاهی، ماه کامل نشان لئو

ماه روی 5 درجه اتش فیکس نشان لئو در رویارویی دقیق با خورشید قرار میگیرد تا ماه کامل نشان لئو در پهنه اسمان بدرخشد و اغازی باشد برای دگردیسی آگاهی جامعه انسانی ارگانیسم بشریت .

 

دگردیسی آگاهی

ماه کامل لئو در حالی اسمان را با نور خود روشن میکند که پلوتو روی اولین درجات نشان اکواریوس قرار گرفته تا دگردیسی اگاهی ساکنان زمین با قدرت بیشتری صورت بگیرد. این‌اولین ماه کامل سال ۲۰۲۴ است که با انرژی پلوتو هم اهنگ شده و قدم دیگری است در راستای تحول و دگردیسی که از سال ۲۰۲۰ با انرژی های هوا اغاز شد و این ماه کامل، نقطه شروع دگردیسی اگاهی ساکنان زمین‌است که از هر فرد شروع میشود.

موضوع اصلی این ماه کامل ازادسازی اگاهی فردفردِ انسانها از الگوهای شرطی شده گذشته و شناخت خود حقیقی شان است.‌ ورود پلوتو به نشان اکواریوس در بحبوحه این ماه کامل لزوم بیداری روح تک‌تک انسانها را بر شناخت و درک حقیقت و بیداری ملزم میکند. در این سطح، اگاهیِ مردم از حالت منفعل و به خواب رفته خود بیدار و بر توانایی های خود اگاه میشوند و چیزهایی را در مورد خود کشف میکنند و تشویق میشوند مسوولیت بیشتری را برای زندگی که به انها بخشیده شده به عهده بگیرند.

 

خوداگاه فردی وجمعی

انرژی اتش متمرکز این ماه کامل، روشن کردن انرژی حیاتی و درونی انسانهاست گویی انسان پرومتئوسی دوباره اتشی را از بهشت میدزدد تا نور را به تاریکی جهان بیاورد و همانطور که پرومته قیام‌ و شورش بزرگ‌علیه خدایان المپ بود، اکنون نیز با ماه کامل لئو و پلوتو که بر مرز نشان متعلق به پرومته یعنی دلو حرکت میکند، نشان از دگردیسی اگاهی و جهش کوانتومی برای بشریت دارد.
اگر نشان‌ لئو را خوداگاه فردی بدانیم و نشان دلو را ناخودآگاه جمعی پس نوری عظیم و شگرف بر اگاهی های تاریک فردی خواهد تابید و پدیده خودشکوفایی یا به تعبیر یونگ، رشد فردیت با انرژی خورشید در دلو، شتاب خواهد گرفت. دگرگونی شخصیت افراد ارگانیسم حیات زمین که در ان عناصر ناخوداگاه با روان فردی ادغام شده تا اگاهی متمایز از گذشته خلق شود.
آتش متمرکز این ماه کامل، اتشی است که قدرت آن را دارد تا نفس را به ازادی بیشتری از غرایز ابتدایی و منیت‌ ها رسانیده و به این ترتیب انسان خوداگاه تر شود.

 

ماه کامل لیو و فروپاشی قدرت ها

در نجوم باطنی حاکم اولین دکان نشان لئو ، سترن است که با توجه به حضور سترن در نشان ماهی حاکی از فروپاشی قدرتهایی است که سالها در غصب و قدرت بوده اند و با توجه به درگیریها و تنش در منطقه فلسطین و یمن، بنظر میرسد در این دوره کیهانی کارت برنده فقط به جنگجویان نور داده میشود.

همچنین این ماه کامل در یک مربع سخت با ژوپیتر است که میتواند گسترش بزرگی این انرژی ببخشد.

به خانه ای که نشان لئو در ان فعال شده نگاه کنید. ان حوزه اکنون در زیر نور این ماه کامل روشن میشود تا شما به کارتهای بازی دستتان‌نگاه کنید و ببینید چگونه دیگران قدرت ان را دارند که نحوه بازی شما را تعیین کنند.‌ چگونه از پتانسیل‌ها و توانایی تان استفاده کرده اید و چه اندازه خودتان را باور دارید. برای قوی شدن باید ابتدانقاط ضعف خود را شناسایی کنید تا بتوانید هسته درونی قدرتمند خود را فعال کنید.‌ باید با ترس ها و انچه انکار میکنید همراه شوید و انها را بعنوان ابزارهایی قدرتمند ببینید تا بتوانید از انها ابزارهایی برای رشد بسازید. برای انکه بدانید چگونه انتخاب کنید و چه چیزهایی را باید انتخاب کنید ابتداباید ببینید انتخاب هایتان‌تحت تاثیر چه عواملی قرار دارند. ببینی چه چیزی شما را برمی انگیزاند و موجب رضایت و شادی درونی تان میشود تا بتوانید در مسیر فردیت و تکامل روح خود قدم بردارید‌ و به این ترتیب دگردیسی آگاهی را تجربه کنید.

این ماه کامل با تنش ژوپیتر انسانها را وادار میکند تا به خرد درونی خود متصل شوند و به این ترتیب سرنوشت خود و سیاره خود را هدایت کنند و سوال اینجاست که
ایا همان خدایانی که پرومته را برای بخشیدن اتش به انسانها مجازات کردند و خواستار نابودی انسان بودند این بار نیز خواهند توانست از طریق در دست گرفتن افکار و ذهنیت انسانها و کتمان حقیقت دوباره سیاره و نسل بشریت را به نابودی بکشانند؟
این جنگی است بین خیر و شر که گویا سپاهیان نور دیگر اجازه تکرار ان را نخواهند داد ولی همچنان این پیروزی بسته به آگاهی ساکنان این سیاره است.

 

در انتها
تکامل اجتناب ناپذیر است، اگر چیزی مانع رشد شما شده باشد در طی روزهای اینده ان موضوع را بصورت چالش تجربه خواهید کرد پس مشکلات را با اندیشه و خردمندی دنبال کنید و بدنبال نادیده گرفتن انها نباشید. سیستم در حال بروزرسانی است و باید برخی برنامه‌ها بسته شوند.

شما در حال ریستارت شدن هستید.
جهان در حال ریستارت شدن است.‌

 

ماه کامل بر شما مبارک

5 پاسخ

  1. اون وقت از نظر شما اسرائیل سپاه نور هست یا فلسطین؟؟
    آیا آدمی ک عقل سالمی داره ب هیچ کدوم اینا میگه سپاه نور؟؟ اسرائیل هر چن سگش شرف داره ب فلسطین ولی باز سپاه نور نیست فلسطینم ک همه می دونن چ وحشی های خون ریزی هستن ک تو جنگ با اسرائیل حتی ب هم دینان و برادر و خواهرای خود رحم نکردن و اجازه ندادن از غزه خارج بشن تا کشته نشن
    فقط ی احمق ب دو تا سپاه وحشی و خون ریزی میگه (سپاه نور)

  2. هیچ کدوم از گروه و حزب و دولت ها سپاه نور نیستن همشون از اسلامی و مسیحی گرفته تا ضد دین همه اونایی ک تو جایگاه قدرتن یا تشنه قدرت سپاه شیطانن و جالب اینه از شما تعجب می کنم وقتی اهریمن تو‌ خود کشورتون لونه کرده اونو نادیده می گیرین و تمرکزو می برین ب فلسطین و یمن
    آیا از سپاهیان اهریمن کشور خودت ایران بی خبری یا خودتو ب بی خبری زدی؟؟؟ هیچ کدوم این بیشرف ها ک الان در جایگاه قدرتن یا خواستار قدرتن سپاه پشم هم نیستن چ برسه ب نور و آدمی ک با وجود این همه دانش ب اینا بگه سپاه نور دو حالت داره
    یا کلا احمق و تو باغ نیست ک چ خبره
    یا خودشم از خدمت کاران همین سپاهیان پشمه

  3. به امید سقوط تاریکی و طلوع‌و پیروزی نور .
    نیکی و شر در همه انسان‌ ها هست
    به امید اینکه نور قدرت بیشتری بگیره و تاریکی رنگ ببازه و رنگ عشق بگیره🙏 ❤️بی نهایت سپاسگزارم از شما عزیزان برای رساندن آگاهی🙏💚🌿

  4. سپاس ساناز عزیز،نوشته هاتون خیلی خوب بود 🙏🌹
    ماه کامل برای همگی مبارک و پراز خیروبرکت🙌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *