Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Sagittarius
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

کردار نیک – ترنزیت ونوس به کپریکورن

کردار نیک - ترنزیت ونوس به کپریکورن

ترنزیت ونوس به کپریکورن

این هفته ونوس به انرژی خاک کاردینال کپریکورن وارد خواهد شد. جایی که ما را به کردار نیک دعوت می کند.

از کجا

ونوس در کماندار یعنی شب های شعر، جدل های فلسفی و سفر های دست جمعی؛ ونوس در کماندار یعنی انسان در جستجوی معنی. چه در سطح فردی چه در روابط و گروه های اجتماعی. ونوس سه شنبه از کماندار میگذره و وارد کپریکورن میشه. جایی که دیگه هنر ها سراسر به گفتار نیست! دو صد گفت چون نیم کردار نیست.

به کجا

با ورود ونوس به کپریکورن، نگاه ما از آسمون به فضای اطرافمون معطوف میشه. حالا ما دنبال فرم دادن به ایده ها هستیم. اون چیزی که میخوایم اون چیزیه که ممکن باشه، زمینی باشه، اصیل باشه. مهم نیست چه قدر ازمون دوره، مهم اینه که با ثبات و امن باشه. این در مورد روابط، کار و حرفه، سرمایه گذاری و مسائل مالی و حتی عمل های زیبایی خودشو نشون میده. اگر اخیرا دنبال ماجراجویی بودین شاید الان حس کنین دیگه میخواین شرایط براتون قابل پیش بینی باشه.

قوچ ها:

با ورود ونوس به خانه دهم، شاید حس کنید جاه طلب شدید. و البته انرژی ها در حمایت از این میل درونی هستن. بنابراین نترسید از اینکه در محیط حرفه ای بخواین اقدام جدیدی انجام بدین. این دوره شما مسئولیت های بیشتری میپذیرین و این میتونه جایگاه شمارو بالاتر ببره. فقط مراقب باشین کسی رو زیر پا نذارین، اونم تو خونه ی سترن!

تارس ها:

با ورود ونوس به خانه نهم، زمان خوبیه برای اقدام کردن جهت ارتقا تحصیلات. یادگیری زبان های خارجی و حتی سفر به کشورهای دیگه. تمرکز روی زندگی حرفه ای، معلومات و مهارت های شماست. حتی ممکنه یک استاد یا معلم تو این دوره نقش مهمی تو زندگیتون ایفا کنه.

دوقلو ها:

با ورود ونوس به خانه هشتم چیزی که در روابط برای شما به ارمغان میاد عمق هست. شاید تلنگری بخورین از کسی و همین باعث بشه بیشتر بهش جذب بشین. روابط پنهانی ممکنه شکل بگیرن. مسائل مربوط به ارث یا یک مال اشتراکی ممکنه دوباره باز بشه و از منفعت مادی اون برخوردار بشین

خرچنگ ها:

با ورود ونوس به خانه هفتم، زمان خوبی برای شروع شراکت ها و روابط کاری و عاطفیه. مذاکره و گفتمان ها راحت تر به نتیجه میرسن و هاله ای از دموکراسی بر روابط حاکمه . زمان خوبیه برای پرداختن به فعالیت های هنری چون ممکنه با دنیای کاری شما هم ترکیب بشه یا به قولی برای شما منبع درآمدی جدیدی به وجود بیاره.

لئو ها:

با ورود ونوس به خانه ششم، تغییرات مثبتی در رابطه شما با همکارانتون میتونه به وجود بیاد و منجر به پیشرفت شما در فضای کاری بشه. مراقب سلامتی خودتون باشین و به رژیم غذایی خودتون توجه کنین. برای رسیدگی به جسمتون وقت بگذارین. ممکنه کمالگرایی در روابط یا جزئی نگری بیش از حد رو تجربه کنین.

  

خوشه ها:

با ورود ونوس به خانه پنجم، رابطه با فرزندان میتونه گرم تر و صمیمی تر بشه.  همچنین اگر تو فکر بارداری هستین این دوره شانس بیشتری دارین. خودتون رو با خلاقیت بیان کنین. روی استعداد های خودتون تمرکز کنین. نقاشی کنین و بنوازین. رابطه پر شور و هیجانی ممکنه براتون در راه باشه.

ترازو ها:

با ورود ونوس به خانه چهارم امنیت احساسی برای شما بیش از پیش مهم میشه. ارتباط با افراد خانواده میتونه کمک کننده باشه. شاید بخواین تغییری در فضای زندگیتون ایجاد کنین که بیشتر حس خونه بده. ممکنه مسئولیت های بیشتری رو در خونه بپذیرین یا از کسی مراقبت کنین. مراقب پرخوری یا پرخرجی باشین چون میتونه منشاء روانی داشته باشه.

عقرب ها:

معاشرت های جدید براتون در راهه. به سفر های کوتاه نه نگین. اگه در مورد تضاد های درونیتون صحبت کنین راحت تر حل میشن. ممکنه به بیش از یک نفر علاقه مند بشین و این برای شما عقرب ها عجیب باشه! این برای شما کمتر پیش میاد پس مضطرب نشین و فقط درونتون رو مشاهده کنین. فعالیت در فضای مجازی میتونه موقعیت  یا ارتباطات جدیدی براتون فراهم کنه!

کماندار ها:

شما کماندار ها عادت ندارین که رابطه با ثبات بخواین. اما الان که ونوس وارد خونه دوم شما میشه جنبه های جدیدی از خودتون میبینین. احتمال داره به خرید کالا های لوکس و نفیس علاقه مند بشین مثل جواهرات و لوازم خونه. ممکنه بخواین برای راحتی و آسایش خودتون و کسی که دوستش دارین خرج بکنین. احتمال سرمایه گذاری های جدید هست براتون.

کپریکون ها:

با ورود ونوس به خانه اول، علاقه شما به هنر و زیبایی و ایجاد ارتباطات جدید بیشتر میشه. اعتماد به نفس بیشتری دارین و همین باعث میشه آدم ها از ارتباط با شما لذت ببرن. شما عموما به فکر مسئولیت هایی هستین که پذیرفتین. الان زمان پرداختن به مسئولیتتون در قبال خودتونه. حالا که با خودتون مهربون هستید به دیگران هم محبت بیشتری ابراز میکنین.

آکواریوس ها:

با ورود ونوس به خانه دوازدهم ممکنه از دور به کسی یا چیزی عشق بورزین. اگه بخواین میتونین با حس خجالت یا شرم در خودتون مواجه بشین و بر اون غلبه کنین. در روابط عاطفی میتوین با شریکتون به دور از همه زمانی رو به هم اختصاص بدین و درک و همدلی در ارتباط رو بالا ببرین. اشتیاق شما به مسائل پنهانی و عرفانی و متافیزیکی بیشتر میشه. شاید این باعث ورود شما به وادی جدیدی بشه.

ماهی ها:

با ورود ونوس به خانه یازدهم، به فعالیت های گروهی و جمع های دوستانه بیشتر جذب میشین. در این بین، از طریق معرفی و آشنایی با افراد، ممکنه فرصت های کاری جدیدی براتون پیش بیاد. پروژه های دارای منفعت جمعی رو میتونین خوب پیش ببرین. ممکنه از کسی خوشتون بیاد و احساس کنین به جای ارتباط عاطفی داره ارتباط دوستانه بینتون شکل میگیره. در مورد احساساتتون با خودتون صادق باشین.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *