Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ذهن انعطاف پذیر، تحلیل آسترولوژی هفته

ذهن انعطاف پذیر، تحلیل آسترولوژی هفته

تاکید این هفته داشتن یک ذهن انعطاف پذیر برای رشد و موفقیت است. زندگی همچون اجرای یک گروه موسیقی بر روی صحنه است و هر کدام از اعضای گروه کر با نواختن خارج از نت میتواند زیباترین موسیقی را از هارمونی خود خارج کند. با داشتن یک ذهن انعطاف پذیر و باز قادر هستیم نواقص خود را برطرف کرده و در نهایت بهترین اثر خود را اجرا کنیم. با این مقدمه شما را به خواندن تحلیل آسترولوژی انرژیهای این هفته دعوت میکنم.

 

دوشنبه 16 دی

Sun Sextile Chiron/ Venus Square Chiron / Mercury Enters Aquarius / Mercury Conjunction Pluto

امروز خورشید در زاویه هماهنگ با  کایرن قرار می گیرد و  بشما این فرصت را میدهد تا زخمهایی که در گذشته به خودتان یا دیگران وارد کرده اید و باعث شده در حال حاضر اعتماد به نفستان را از دست دهید، ترمیم کنید. شما با درک اشتباهات خودتان و یا دیگران قادر خواهید بود آن زخم ها را التیام داده و توانایی ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارید. مخصوصا که ونوس هم با کایرن در زاویه سخت و چالشی است.

مراقب باشید که خودتان یا دیگران را به چالش نکشید و عزت نفس خودتان و یا دیگران را خدشه دارنکنید. حتی ممکن است از لحاظ احساسی با عشق یا شریک عاطفی تان دیگر احساس رضایت برای تلاش و تجربه های عشقی را نداشته باشید و یا حتی با تنش هایی  از طرف شریک احساسی خود روبرو شوید که یادآور زخمهای گذشته شوند. این را بعنوان موضوعی هشدار دهنده برای پایان دادن به چرخه اشتباهات خود در نظر بگیرید و به جای توجیه و فرار بدنبال چرایی آن موضوعات باشید و با درک هوشمندانه ارزشمندی ها وتوناییهایتان که حضور مرکوری در نشان آکواریوس آن را فعال می کند جایگاه خود را ارتقا ببخشید و روابط و ارتباطات خود را رنگی دیگر ببخشید.

مهم است در این هفته ذهن انعطاف پذیری داشته باشید چرا که مرکوری دربدو ورود به نشان آکواریوس با پلوتو ملاقات می کند که بشما نقاطی را نشان می دهد که لازم است در ارتباطات کلامی و فکری خود مخصوصا در بین گروه ها و م تیمی هایتان آنها را نادیده نگیرید. گذر مرکوری از پلوتو فرایند گردیسی است که گذشته را دوباره برای شما بازافرینی می کند تا شما دیدگاه جدیدی را در بنیان های فکر خود جایگزین کنید. همچنین این انرژی به حذف افکارو ذهنیت هایی ک در اعماق وجودتان باعث ترس و نا امیدی شده اند کمک کرده و بشما قدرت می دهد تا با کنار زدن آنها، مسیرهای جدید و متفاوت از گذشته را تجربه کنید

 

چهارشنبه 18 دی / Venus Square Node

 

ونوس در زاوی چالشی و سخت با محور کارمایی نودهاست . این انرژی افریننده تنش هایی بین شما و دیگران خواهد بود وهمین تنش ها هستند که گوشزد کننده اشتباهات رفتاری و یا احساسی تان هستند.از خودتان سوال کنید “برای حفظ روابط خود چه کارهایی انجام می دهید؟”  نودجنوبی در ترازو با عنصر هوای کاردینال یادآوری کننده اهمیت ذهن در روابط است.

این کلام و قدرت گفتگو است که بین من و دیگری ارتباط ایجاد می کند و همانطور که مرکوری هم در نشان هوای ثابت است بشما تاکید می کند تا در گفتگوهای خود با دیگران انعطاف پذیر باشید. به عبارت دیگر داشتن یک ذهن انعطاف پذیر بشما کمک می کند تا در مسایل و بحران های روابط بین فردی یکطرفه عمل نکرده و تعادل مورد نظر ونوس را ایجاد نمایید. در طی این هفته مراقب باشید بدون فکر حرف نزنید چرا که حرف زدن بدون فکر می تواند تصوری که فرد مقابل از شما دارد را تخریب کرده و تمایل به پایان دادن رابطه را تقویت کند، یا اینکه به واسطه ایجاد سوء تفاهم و ناراحتی رابطه مختل شود. بنابراین ضروری است که همه ما فکر کردن قبل از حرف زدن را تمرین کنیم. از طرف  دیگر با توجه به آنکه ونوس در نیمه راه نشان کپریکورن است مدیریت احساسات ضروری است. گاهی اوقات لازم است از ابراز یک احساس در موقعیتی خاص خودداری کنید یا اینکه احساس دیگر را در موقعیتی متفاوت ابراز کنید. برای اینکه بتوانید روابط خوب و سالمی با دیگران برقرار کنید باید از عصبانی شدن بی دلیل یا حتی ابراز احساسات مثبت در مواقعی که ضروری نیستند خودداری کنید.

 

پنجشنبه 19 دی / Sun Sextile Node / Sun Square Uranus / Venus Trine Uranus / Mars Sextile Neptune

خورشید امروز در سکستایل با نود هاست پس انرژی آن را با تمام وجود در نفس و جسمتان حس کنید بگذارید با گرمای حضورش هرآنچه را در شما کدر یا کور کرده است،  گرم و روشن کند. از انجا که همین خورشید در زاویه سخت و چالشی با اورانوس است ابتدا بشما هشدار می دهد روی هرچیزی تمرکز کنید تبدیل به همان خواهید شد. اگر شما خودتان را انسانی ضعیف بدانید به فردی ضعیف و اگر خود را خلاق بدانید به فردی متفاوت و خلاق تبدیل خواهیدگشت.

مربع خورشید و اورانوس نوعی تنش در وجود شماست تا دست از تلاش برندارید و برای کاری یا هدفی که از نظر دیگران در آن ارزشی نیست، ایستادگی کنید و آن را انجام دهید. در همین روز ونوس اما در زاویه حمایتگر با اورانوس است ومارس هم با نپتون. یکی از موضوعات ودرسهای مهم در مدرسه زمین این است که شکست ها و ناامیدی ها وجود دارند. زندگی فقط بر روی یک خط مستقیم شعف و شادی پیش نمی رود اما راز موفقیت درس آموختن از شکست هاست. ممکن است در این زمان احساس افسردگی و ناامیدی کنید اما قبل از انکه اجازه دهید افسردگی توان شما را کمرنگ کند ابتدامسیر و اهداف خود را بازبینی کنید و مطمئن شوید هدفی که دنبال می کنید هدفی است که با تمام قلب خواهان رشد در آن هستید. سپس برنامه خود را بازبینی کنید و ببینید چقدر در آن مسوولیت پذیر و جدی بوده اید؟ چقدر برای انجام دادن آن تلاش کرده اید و ایا تلاش بیشتری نیاز داشته اید؟ زاویه ونوس و اورانوس ما را به یاد جمله آبراهام لینکلن می اندازد که گفت:

” من امروز یک فرد موفق هستم چرا که دوستانی داشتم که به من باور داشته و  من جرات ناامید کردن آن ها را نداشتم.”

افرادی که بشما ایمان دارند را، ناامید نکنید

 

شنبه 21 دی / Aquarius New Moon / Mercury Square Jupiter

ماه نو هوای ثابت نشان آکواریوس بخشی دیگر از چرخه رشد و فردیت شما را کامل می کند. این انرژی توان و قدرت شما را برای پدیرفتن خود اصیل تان شتاب می بخشد و وادارتان می کند تا بر اساس آرمان ها و باورهای رشد یافته تان حرکت کنید. در برابر تغییرات مقاومت نکنید و بدانید داشتن یک ذهن انعطاف پذیر و باز میتواند از ما یک انسان متفاوت بسازد.  با تنش مرکوری و ژوپیترطبیعی است که برای به روزرسانی باورهای جدید، افکار و تصمیمات گذشته به چالش کشده شده تا صحت و سقم آنها زیر سوال برود پس کاملا طبیعی است که از طرف افراد هم تیمی یا روسای کاری یا آموزگاران یا حتی دوستان خود به چالش کشیده شوید تا نفص های خود را برطرف کنید.  بهتر است از نیروی فشار و مخالفت‌ها هشیارانه برای کشف ارتباطات و ذهنیت‌های جدید در جهت رشد خود استفاده کنید

 

 

/در پناه نور یکتا هفته از سرشار از آزادی و آرامش رو خواستارم

6 پاسخ

  1. ممنون نگارعزيز بابت تحليل خوبتون عالى توضيح ميدين هميشه مشتاق خوندن مطالب خوب شما هستم و خيلى بهم كمك ميكنه پاينده باشيد🙏☘️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *