Current Moon Phase

Waning Crescent Moon
Waning Crescent Moon

The moon is currently in Pisces
The moon is 24 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

آزاداندیشی – ماه نو آکواریوس

آزاداندیشی - ماه نو آکواریوس

ماه نو آکواریوس روی ۲۰ درجه نشان دلو در حالی دقیق می‌شود که در مربع سخت با اورانوس است. این‌ شروعی نو برای آزاداندیشی است و به قول حضرت شیخ شبستری، سیر تفکر از باطل به سوی حق و رسیدن به یک کل مطلق.

این را از آن‌ جهت میگویم که مشتری، حاکم فلسفه و عرفان و افق‌ اندیشه ها و معناها در نشان تارس به سمت اورانوس راه می پیماید. معنای جدیدی از آزادی در ذهن ها متبلور خواهد شد چرا که به قول افلاطون، آزادی رابطه مستقیمی با معرفت دارد و معرفت، شرط آزادی است. نشان تارس مرتبط با مفهوم عشق و زیبایی است که آنهم با معرفت ارتباطی تنگاتنگ دارد. از این رو گویی مشتری همون فیلسوفی عاشق در مسیر بیداری معرفت راستین قدم برمی‌دارد و در پناه رسیدم به معرفت است که آزادی پلی می‌شود برای اتحاد اضداد و در پناه آزادی است که اراده الهی در بشر بیدار میشود و آدمی به جایی میرسد که در آن بجز خدا نبیند.

 

آزاداندیشی و هوای ثابت

به عبارت دیگر اکنون مفهوم آزادی همان دری است که انسان را از معناهای قدیمی و کهنه به سمت و سویی جدید می‌برد و همانطور که این ماه نو در زوایای حمایتی با محور نودهاست، برای تولد انسان اصیل راهی و فکری نو لازم است. انسانی پر از اعتماد و جسور که با تمام زخم هایش، بسمت افق‌های بالاتر پرواز کند و خود را از زنجیرهای گذشته آزاد گرداند. مرکوری تنها ۱۳ درجه با این ماه نو فاصله دارد و او هم در چالش و جدال با اورانوس است، انسانها باید تصمیم بگیرند تا از ذهن تنگ و باورهای کور خود بیرون بیایند، باید سخنان مخالف را به ذهنی باز و بدون تعصب بشنوند تا قدر به انتخاب مسیر صحیح باشند.. باید آزاداندیشی را بیاموزند.. 

هوای ثابت اکواریوس معرف راهی و کلامی است که تازه است، جدید است، آشنا نیست، درک نشده است و مترادف با همه چیزهایی است که به آنها صفت عجیب می‌دهیم و ذهن برتر است، همان ذهن برتری که ما را به آب‌های اتصال الوهیت و یگانگی با حقیقت می‌رساند، این همان آوای مقدس زندگی است.. AUM است که با چاکرای اجنا در تماسی مستقیم است و محل فرشتگان برتر. و اکنون.. و از این لحظه به بعد فرکانس و طول موج این انرژی مغز میانی انسانها را تحریک میکند، پلی که دونیمکره مغز را در هم ادغام می‌کند و مرکز آگاهی ابرانسان است تا گشودگی حاصل شود و ذهن ها به پرواز درآیند.

 

ذن و آزاداندیشی

سالها پیش در کشوری غریب نزد معلمی ذن را آموختم در حالیکه به هیچ عنوان حرفهای او را متوجه نمیشدم. به زبانی دیگر سخن می‌گفت و از این جهت شاگردان زیادی داشت. اکنون می فهمم که ما را مجبور می‌کرد گوش کنیم و نه اینکه بشنویم! به ما آزاداندیشی را اموخت.. به ما یاد داد خودمان را بشنویم، زمین و آسمانها را بشنویم، به ندا و صدای هستی گوش کنیم و به این ترتیب سعی داشت ذهن خطی‌مان را به ذهنی آزاد تبدیل کند. این الگوی انرژی ماه نو دلو هم تحریکی است تا ما شرایط و موقعیت ها و پیشامدها را فراتر از ذهن خطی و حسابگر خود درک کنیم. این زبان کل‌نگر است که جهان، بشریت را به اموختن‌اش فرا خوانده است.

اگر در دسته کسانی هستید که هوای ثابت سیاراتی دارید این فرصت مقدسی است تا مولفه های خطی خود را به مولفه هایی غیرخطی تبدیل کنید. حقیقت با ذهن قابل درک نیست، حقیقت با قلب و هسته وجودی است که رمزگشایی می‌شود. این فرکانسی قدرتمند در هشیاری انسان زمینی است تا سفر قهرمان خود را با آگاهی و جسارت بیشتری به پیش ببرد.

در حوالی این ماه نو به کسانی گوش کنید که آنها را با باورها و عقاید خود مخالف میدانید، کتاب‌هایی را بخوانید که برچسب مزخرف خورده اند، راه هایی را بروید که هیچکس آنها را تایید نمی‌کند. نور به شما داده شده، نوری که تک‌تک شما را منحصر بفرد ساخته و راه رشد هیچکس شبیه دیگری نیست. از چه می ترسید؟
از نگه داشتن مسیرها و افکار قدیمی که راه به جایی نبرده اند خسته نشده اید؟؟
مقاومت ها را رها کنید و اجازه دهید بالهای کوچک‌تان طعم پرواز را تجربه کنند. آزادی به بهای بزرگی بشما داده شده که تنها با پرواز‌تان به آنسوی افق ها میتوانید لبخند را به صورت آورنده نور هدیه دهید.

اجازه دهید آگاهی بشریت تغییر کند، اجازه دهید قدمی به سمت رشد برداریم. شعورهای برتر در آن بالا، ما را نظاره می‌کنند و به ما امید دارند.
بیایید پرواز کنیم.

 

و در پایان از اینکه برای خواندن این نوشته وقت گذاشتید متشکرم.
ماه نو دلو بر شما مبارک

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *