Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

رقص هماهنگ سترن و نپتون

تحلیل آسترولوژی رقص هماهنگ سترن و نپتون

 

زمان تصمیم گیری های مهم ماست در رابطه با منابع مالی، احساسی، ارزشی و هر چیزدیگه ای..

انرژی ها دارن به ما قدرت بررسی موقعیتمون رو میدن. ما در حال بررسی موقعیت های نقاط ضعف و قدرت خودمون هستیم و دوست داریم  مسئولیت های قوی تری رو داشته باشیم و جدی‌تر به تمام قضایای زندگی نگاه کنیم.

زاویه هماهنگ سترن و نپتون درباره ی رویاهای واقعی مون بهمون میگه ..رویاهای جدی مون و ازمون میپرسه چقدر ما نقش یه  آدم قربانی رو بازی کردیم؟

حضور سترن به ما میگه قربانی بودن کافیه..  ما باید در جهت آرزوهامون، آرمان‌ها و اهداف مون  قدم های جدی رو برداریم . قلب ما از ما میخواد شروع به ساختن رویاهامون کنیم .. ازمون میخواد که با استانداردهای خودمون زندگی کنیم.. این زاویه در مورد اعتماد و ایمان ماست..  این انرژی خردی درونی ماست که باعث میشه تا یکسری چیزهای کوچک و بی ارزش رو فدا کنیم.. دور بیندازیم برای اهداف بلند مدت و پایدارمون..

ما باید هدف روح مون رو درک کنیم . ما انرژی های بسیار ارزشمندی رو در اختیار داریم که خیلی از آنها را هرگز درک نکردیم و حتی از آنها در مسیرهای اشتباه استفاده کردیم و  توی این زاویه سترن از ما میخواهد عاقل بشیم، بالغ بشیم..

سترن قوانین کارماست .. سترن آموزگار و پدر سختگیر زودیاک هست که به  ما نظم رو یاد میده و ما را مجبور میکند کار هدفمند و عاقلانه و ارزشمند انجام بدیم. درسهایی که سترن بما میده عمیق و قدرتمند و با ارزش  هستن و هیچ کس نمیتونه از اونها فرار کنه.  ما باید مسئولیت کارهامون  رو به عهده بگیریم و تو این زاویه سترن میخواد به ما ارزش مبارزه رو یاد بده..  بهمون  یادآوری کنه که پشت تمام این انرژی های جهان، ایمان و عشق نهفته .

 

ما هرگز نمی تونیم از چالش ها فرار کنیم چراکه رشد ما در اونها صورت می‌گیره.. وجود رنج،  وجود مشکلات،  وجود بلاک ها باعث می شود تا ما در مورد خودمون یاد بگیریم..  یاد بگیریم چقدر قوی هستیم.. یاد بگیریم چقدر میتونیم به خودمون تکیه کنیم.. به شهودمون، به تصمیماتمون.. و همین چالش ها و درس ها باعث میشه ما دید بزرگتری  رو پیدا کنیم و مسیر قویتر و بهتری  رو به ما بده که تا قبل هرگز ندیدیم..

سترن درس میده.. سترن ما رو تست میکنه و کاری میکنه تا هدف های بالاتر روحمون رو کشف کنیم.

ما در حال حرکت به عصر کالی یوگا هستیم.. عصر آگاهی..  ما باید هدف روحمون رو،  همون چیزی که قول دادیم..  که امضا کردیم و به خاطر اون روی این سیاره هستیم رو پیدا کنیم و این یافتن میسر نمیشه  مگه در آگاهی.. پس وقتی میخواین تصمیمی بگیرین از خودتون بپرسین:

  • انگیزه پشت این کار چیه
  • دلیل اینکه می خوام اون انجام بدم چیه
  • اصلا چرا این رو میخوام

اگه دارین برای چیزی مبارزه میکنین دلیل های واقعی تونو بپرسین..

وقتی دارین رابطه هاتونو به هر قیمتی حفظ میکنین از دلایل اون مبارزه بپرسین..

وقتی دارین تا سرحد مرگ کار می کنین و نتیجه نمی‌گیرد ببینید های اصلا این مسیر شما است

 

وقتی این طوری عمل کنید انرژی های مبارزه زندگی دو بعدی تون رو دارین هدایت می کنین به فرکانسهای بالاتر.. وقتی علتها رو میپرسین.. وقتی بدنبال چراها هستین  رشد و اگاهی داره صورت میگیره و اینجا همون جاییه که میگم ” بلند شین”

انجام مدیتیشن ها بهتون کمک میکنه که بلاک های ذهن ناخودآگاه تون رو آزاد کنین  و وقتی بلاک ها و انسدادها آزاد باشن شما از تغییر نمی ترسین.. شجاع هستین و ایمان و اعتماد دارین به قلبتون ..

وقتشه از خودتون بپرسید من واقعا چی می خوام و جواب این سوال را در عمیق ترین جای قلبتون پیدا کنید.

 

مِهر و نور برای همه
ماریا????

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *