Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 7 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

رویدادهای آسترولوژی سپتامبر

رویدادهای آسترولوژی سپتامبر

سپتامبر در اساطیر یونان داستان‌ها و رسوم قشنگی دارد..‌ یکی از انها پاشیدن آب جلوی خانه ها قبل از طلوع افتاب بود.. مادرخانواده قبل از طلوع افتاب آب از چاه میگرفت و اعتقاد داشتند که با خوردن آن اب از بیماری‌ها در فصل سرد امان هستند. همچنین ماه سپتامبر زمان برداشت انگور است که به افتخار دیونیسوس جشن شراب در آن برگزار میشد. همچنین این ماه اختصاص دارد به دمتر و دخترس پرسفونه.
بله.. این ماه دعا برای باران است و انتظار اولین باران را کشیدن.
به ماه جشن شراب خوش آمدید.

 

مرکوری و مارس در سایه و ۵ سیاره در حرکت برگشتی و انگار همه جهان سرعت خود را کند کرده. شبها دیگر گرم نیست و باد خنکی از لابلای پنجره می‌وزد. اگر در مناطق شمالی کشور باشید احتمالا این سرمای پاییزی را بیشتر حس میکنید. باورتان میشود بزودی باید لباسهای تابستانی را در چمدان‌هایمان جمع کنیم و لباسهای گرم زمستاني را در آوریم؟؟
همینطور که طول روزها کوتاه‌تر میشود و لبه افتاب داغ جمع میشود، انرژی‌های بدن و پیرامون ما هم تغییر میکنند و عمیق‌تر و درونی‌تر میشوند. بنظر میرسد اگر مربع‌های سترن و اورانوس را در این ماه نادیده بگیریم، سپتامبر میتواند دلپذیر و آرام باشد. بیایید با هم‌نگاهی به مهمترین رویدادهای آسترولوژی سپتامبر بیندازیم .‌

 

5 سپتامبر

ونوس وارد خوشه میشود و تا ۲۹ سپتامبر در این نشان خواهد بود..‌ ونوس حاکم بر عشق و ارزشها و خودکفایی است و البته در نجوم کلاسیک گفته میشود که کارایی ونوس درانرژی خوشه در سقوط قرار دارد. این تحلیل به دلیل انرژی متغیر زمین خوشه است که میتواند معیارهای ارزشی ونوس را دچار بحران کند و این اصلا بد نیست.. چرا که در بحران و چالش است که ما میتوانیم رفتارها و آدم‌های درست را از نادرست تفکیک کنیم و روابط رشد دهنده را تقویت کنیم. خرده‌گیری ونوس در خوشه ممکن است بیشتر شود و باز هم تاکید میکنم که تا زمانی که این وسواس و خرده گیری بر اساس ارزش‌گذاریهای واقعی صورت بگیرد بسیار هم‌کارآمد است چرا که تحلیل درونی و واقعگرایی خوشه کمک میکند تا ما عشق را با کسانی که لایق آن هستند قسمت کنیم. با ونوس در خوشه، عشق به یک شاخه گل و یک شب عاشقانه نیست.. به عمل است!

این زمان خوبی است که دریچه قلب‌تان را باز کنید و آن را منظم و مرتب کنید و ادمها را برچسب بزنید و به هر کسی جایگاه واقعی اش را بدهید. بعضی ادمها را باید برای خودتان سیو کنید و بعضی دیگر را باید چند قدم دورتر از خودتان قرار دهید. بعضی ادمها را باید قاب کنید تا هميشه تجربه‌شان را به یاد داشته باشید و برای بعضی دیگر باید مراسم خداحافظی بگیرید و آنها را برای همیشه پاک کنید.

همچنین انرژی عشق به زمین و زنان در این دوره شدت بیشتری می‌گیرد.. شاید دلتان بخواهد در یک حرکت دسته جمعی طبیعت را پاکسازی کنیم..‌ به حیوانات کمک کنیم و …

در هر حال با ونوس در خوشه، استانداردهای بالا مورد تایید هستند.. چه بخواهید رابطه یا کار یا فعالیتی را شروع کنید، یک‌چیزی از درون بشما یاداودی میکند که برای چیزهای باارزش تلاش کن.

 

 

10 سپتامبر ماه کامل نشان ماهی
مرکوری برگشتی میشود

چند ساعت قبل از ماه کامل مرکوری حرکت برگشتی خودش را اغاز میکند..‌ الهام و حساسیت و شهود و درک بیشتر پیامهای ناخوداگاه اغاز میشود. با این ماه کامل که در پیوند با نپتون است ارزو کنید و دعا کنید. ممکن است مسائل و پرونده‌های نیمه باز گذشته‌ دوباره ظاهر شوند تا اینبار آنها را با رویکرد جدیدتان ببندید.‌ با توجه به اینکه مرکوری هم برگشتی است حساسیت کلامی افزایش می‌یابد و ممکن است یک حرف کوچک شما دیگری را دچار سوتفاهم کند.‌ بنابراین در حوالی این ماه کامل با دقت نظر بیشتری حرف بزنیم. ماه کامل ماهی هم زمانی برای شهود و خلاقیت هنری و پاک کردن خاطرات تلخ گذشته‌ است. این زمان‌خوبی برای جداکردن چیزهایی است که در گوشه ذهن‌تان لانه کرده اند و بشما چیزی بغیر از ناامیدی و یاس نمی‌دهند.
این زمان خوبی است که در خودتان انرژی شفقت را بازیابی کنید. اما مراقب باشید که تصمیمات مهم را با دقت نظر و مشورت بگیرید چرا که مه و توهم نپتون و مرکوری برگشتی خیالات و فکرهای غیرواقعی را دامن میزند.

 

11 سپتامبر
میدان سترن و اورانوس دوباره فعال میشود… نیاز به تغییر و رهایی از الگوهای گذشته برای رشد الزامی است.. مسیرهای قدیمی احتمالا دیگر جوابگو نخواهند بود. اگر جایی راکد شده اید این انرژی شما را تکان میدهد پس تغییرات و هرج و مرج اورانوس را بعنوان رهایی و نقطه ای برای رشد تلقی کنید.

19 سپتامبر

مربع خورشید و پلوتو که با توجه به انرژی خورشید خوشه ممکن است تنش بین ما و ديگران برای کنترل یا قدرت بیشتر شود. این انرژی است که نفس و اراده ما را به چالش می‌کشد.. انعطاف‌پذیر باشید، انتظار بهترین بودن را نه از خودتان داشته باشید و نه از اطرافیان تان . نقص ادمها و حتی خودتان را بپذیرید و اجازه دهید تا ادمها رشد کنند. هر بار کسی ما را نقد میکند در اصل چیزی را بما تذکر میدهد که مانع رشد ما میشود. با خودتان و دیگران مهربان باشید .

 

23 سپتامبر خورشبد وارد ترازو / پیوند خورشید- مرکوری

اعتدال پاییزی در نیمکره شمالی و اعتدال بهاری در نیمکره جنوبی و البته چیزی که در هر دو صدق میکند اعتدال است. پس متعادل باشید و اجازه دهید دیگران بشما کمک کنند تا نسخه معتبرتری از شما ساخته شود. با ورود خورشبد به نشان ترازو ما در مقابل دیگران‌قرار میگیریم و به این وسیله بیشتر خودمان را یاد میگیریم. بیشتر خودمان را درک می‌کنیم. دیگران به ما کمک می کنند صلح و عشق متقابل را تجربه کنیم.

اتصال مرکوری برگشتی به خورشید یعنی شروع یک چرخه جدید و این چرخه جدید بدلیل اینکه روی محور کاردینال و روی صفر درجه اغاز میشود، چرخه قدرتمندی است. ایده هایی که در این چرخه ها طرح ابتدایی انها زده میشود نتایج بسیار روشنی به بار می آورند.

26 سپتامبر ماه نو نشان ترازو
پیوند ونوس و مرکوری برگشتی

ماه نو درست در مقابل ژوپیتر برگشتی است.. تجربه های گذشته ما اکنون ما را در بخش بزرگتری از زندگي قرار میدهند و از انجا که فرمانروای این ماه نو در پیوند با مرکوری برگشتی است تجربه های گذشته روابط و شرکای قبلی در سطح جدیدی قرار میگیرند..این ماه نو تاکید میکند برای انتخاب ادمهای اصیل و خردمند و صادق. چه برای روابط احساسی و چه روابط کاری.

 

29 سپتامبر ونوس وارد ترازو میشود و ما را دعوت میکند برای پای صحبت دیگران نشستن و دنیا را از چشم انها دیدن.. فعالیت‌های اجتماعی و روابط روی کهن الگوی ونوس متمرکز میشوند تا ما تمرین کنیم عشق، اسارت نیست. عشق برابری است.

 

در نهایت رویدادهای آسترولوژی سپتامبر تاکید روی پشت سر گذاشتن گذشته دارد و بخش دیگری از چرخه رشد ما را کامل میکند. گویی ما را وادار میکند ابتدا با بخشهای نهفته و پنهان خود روبرو شویم چرا که اگر اصل تکامل انسان‌ فردیت یعنی ایجاد استقلال از تاثیرات بیرونی است، این مهم میسر نمیشود مگر اینکه وابستگی ما به کنترل‌گرهای درونی و محیطی قطع شود. انگاه است که میتوانیم بر چگالی و جاذبه زمین‌ غلبه کرده و ازاد شویم.
و برای این ازادی
باید ابتدا خودمان را بشناسیم
و ماه سپتامبر این قدرت را بما می‌دهد که به نادانی خود نسبت به طرز عملکرد احساس و ذهن و روان خود اگاه شویم. بنابرابن اگر در این ماه قصد مطالعه کتابی را دارید، کتاب خودتان، روح‌تان، کارکردهای روانی و عاطفی‌تان را ورق بزنید.

 

سپتامبر برایتان‌پر از بوی خوش رهایی

15 پاسخ

  1. عالی بود طبق معمول 💚
    خوشحالم که بالاخره یاد گرفتم کجا باید نظرم رو بنویسم😉 منه گیج خانوم

  2. ماريا عزيزم بسيار عالي و واقعا قابل فهم براي همه 😍😍🙏🏻🙏🏻سپتامبر بر همه مبارك ❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *