Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Libra
The moon is 14 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه نو باکره، کاهنه اعظم

ماه نو باکره، کاهنه اعظم

 

آیا صدای قدم های خاموش او را نشنیده ای؟
او می آید، می آید.. همیشه می آید..
در ابرها.. در باران های غران.. در شبهای سرد.. در روزهای خوش بهاری
این صدای قدم های اوست که در رنج پس از رنج به دلم چنگ می‌زند
و این‌ تماس طلایی پاهای اوست که شادی‌ام را به درخشیدن وا می‌دارد.

رابیندرانات تاگور

 

 

پس از هزاران سال آرام آرام‌صدای قدم های او را  زمین‌ احساس می‌کنیم.. این اوست که در قلب جهان طنین می اندازد و تا انرژی زنانه جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.. ندایی برای شنیدن.. گویی قلب تمام مردم جهان تشنه یک لبخند او هستند تا به آنها در اوج بحران وعده شادی و آرامش دهد. اصل زنانه ای که در دوران تولد و حلول مجدد، تمامی نقص ها و خودمحوری ها و ناخالصی ها را می‌شوید..‌جهان را تطهیر می‌کند تا فروتنی و عشق دوباره طلوع کند.

 

انسانها با داشتن هر چیزی، دیگر احساس کامل‌بودن نمی‌کنند..‌ آنها سرشار از حرص و آز و طمع و شهرت و توهم شده اند.. نوعی مازوخیسم ماده‌گرایی که احساس شدیدی است برای تسلط و قدرت اما هر چه بالاتر می‌روند، دورتر می‌شوند و آرامش نیز از آنها دورتر میشود چرا که آن قدرت لایتناهی همینجاست.. زیر پوستتمان..‌ در هوایی که نفس می‌کشیم و در زمینی که بر روی آن راه می رویم.

این انرژی زنانه جهان است که ما را به خود فرا می‌خواند. این پارادایم احیای یین مقدس برای دسترسی بشریت به انرژی زنانه درون‌ خودشان است. ویژگی‌هایی نظیر پذیرش، توانایی گوش کردن، صبر کردن، و مراقبت از خودشان و تمام جهان.

 

باکره.. تقدس دنیای ماده

اینکه نشان خوشه با اسامی باکره یا ویرجین نمادین شده دلیلی بر پاکی و قداست انرژی ماده و زنانه است.. این نشانی است که ماهیت زنانگی را در واقعیت ماده به تصویر می‌کشد درست همانجایی که مریم عیسی را حمل می‌کند و قدسیت دوباره در عالم ماده زاده می‌شود. ‌
خلق و زایش الگوهای انرژی زمین نمادی از پتانسیل عالم ماده برای بیدار کردن معنویت و رسیدن به کمال هستند و انرژی باکره واقعیت های دنیای بیرون و درون ما را به هم پیوند میرند تا آنها را با جریان کیهانی هماهنگ کنیم.

باکره علامت زمین است.. تنها علامتی که یک زن را نشان می‌دهد با خوشه ای گندم در دست.. گندم‌نمادباوری است.. انتخاب گندم بی دلیل نیست.. رنگ طلایی‌اش نماد حلول نور در ماده است و تعداد دانه های گندم نشان دهنده پتانسیل های ما در زندگی هستند که هرگز تمامی ندارند.. او نشان می‌دهد چیزی که برداشت میکنیم همان چیزی است که می کاریم.. او می آموزد تنها کاشتن مهم نیست.‌ مراقبت از بذرها و صبور بودن برای نتیجه و ثمره مهمتر است..

 

ماه نو باکره و تنش دوقلو

این ماه نو تنها با یک سیاره در ارتباط قرار میگرد.. در یک مربع چالشی با انرژی مردانه مارس که در دوقلو پویایی اندیشه و افکار را ايجاد میکند.. این‌ نمادی است از برون‌گرایی که امروزه ما را از ریشه های امن خود دور کرده است..‌یکی از بزرگترین چالش‌های انسان امروزی این است که چگونه روی افکار خود تمرکز کند چرا که این افکار هستند که واقعیت های بیرونی و درونی را ايجاد می‌کنند بنابراین اگر می‌خواهیم آگاهانه در چیزی که خلق میکنیم مشارکت داشته باشیم باید بتوانیم با روان و سطح ارتعاشی خود ارتباط برقرار کرده و آن را نظم دهیم.. این چالش ماست که چگونه حسگرهای خود را به درون متمرکز کنیم و کلید این چالش در جزئی ترین نکات است.. دوقلو و خوشه روی ارتباطات کوچک و روزمره های ما متمرکز هستند.. روی محیط کوچک خانه‌مان.‌ اتاق مان‌‌ جسم‌مان‌‌ ..‌ بشقاب خوراک مان.

 

ماه نو باکره و مرکوری

این ماه نو روی دکان یک باکره است که توسط مرکوری محافظت می‌شود و مرکوری هم اکنون اینک از طرق لیبرا بما عشق به خود و جسمیت و عالم ماده را یادآور می‌شود. از طریق عشق به خود است که کمال درونی و بیرونی را تجربه میکنیم و می‌توانیم به جهان بیرون نیز عشق بورزیم.‌ با انرژی این ماه نو گویی می‌توانیم با قدیس، کاهنه و مادینه مقدس درونی خود ارتباط برقرار کنیم. این قدرتی است که میان شلوغی و انبوه زندگی با اتصال به بخش حقیقی خود بتوانیم درک کنین چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند.. چه ارتباطی برای ما مفید است و چه ارتباطی مفید نیست.. چه آموزشی را باید دنبال کنیم و چه آموزشی اینک در مسیر تکامل ما نیست.

این شروعی است تا بیشتر درباره نقص ‌هایمان بدانیم.. تا یاد بگیریم که خیلی چیزها ممکن است آنطور که ما برنامه ریزی کرده ایم اتفاق نیفتد و تسلط بر دنیای ماده نیازمند تعامل است.. تعاملی که مرکوری در لیبرا آن را بما یاد می‌دهد.

 

بله.. زندگی ما پر از بحران‌هایی است که ما را در استرس و افسردگی قرار می‌دهد اما باکره به ما می آموزد که چطور با صبوری و اعتماد و ایمان از بحران‌ها گذر کنیم.. باکره به ما یاد می‌دهد کیمیاگری بزرگ در ذهن‌ماست که ابتدا اتفاق می‌افتد .. این مرکوریوس است که ما را از تمام‌تنش‌ها جدا می‌کند و راه‌های منحصر بفرد را نسان‌مان می‌دهد. اگر به داستان جنگها و اسطوره ها نگاه کنید مرکوری هرگز در هیچ جنگی درگیر نشد.. او فقط راه حل ارائه داد.‌ کلاهش را امانت داد یا ساق‌بندهایش را‌.. مذاکره کرد.. میانداری کرد.. این به ما می آموزد در مواجهه با بحران‌ها، پاسخ مناسب بدهید.. راز قدرت در این نکته است.

 

کارت تاروت ماه نو باکره

کارت تاروت این ماه نو، هشت پنتاکل است.. شروع به یادگیری یک مهارت جدید کنید و به پتانسیل‌هایتان اعتماد کنید.‌ به کارت نگاه کنید که مرد چگونه مصمم روی چهارپایه نشسته و با اعتماد و حسی خوب کار میکند؟ این نماد قدرت تمرکزی است که روی استعدادهای خود بکار میبرد.. این یک کارت استیج است و شما در آن دورها شهری میبینید که حالتی آرام دارد..‌این بیانگر این است که مرد با کارش موجب رفاه خود و مردم می‌شود.. ‌در کارگاه او نظم‌برقرار است.. آنچه شما از این کارت دریافت می‌کنید بوی خوش اعتماد است گویی همه کارها روبراه هستند. این کارت در این ماه نو باکره یادآور می‌شود که شغلی که انتخاب می‌کنید یا کاری که انجام می‌دهید فقط مربوط به شما نیست.. این فرصتی است که شما مُهر شخصی خود را روی دنیای ماده به جا می‌گذارید و شما هم‌سهم خودتان را در بهبود جهان انجام می‌دهید.

 

 

 

در این ماه نو باکره، با کاهنه اعظم درون خود ارتباط بگیرید.. مرکوری در ترازو.‌. مارس در دوقلو.. مسیرها و انتخاب های اشتباه را با جسارت زیر سوال ببرید و خودتان انتخاب کنید که چه کسی می‌خواهید برای خود و جهان خود باشید.

 

 

عشق و نور برای شما

14 پاسخ

  1. ماریا چقد احتیاج داشتم بشنوم اینارو این مدت همش تمرکزمو گذاشتم رو مهارت جدیدی که شرکتمون به شدت بهش نیاز داره ولی گاهی میترسم ولی این نوشته بهم قوت قلب داد که دوباره محکم و با اراده پیش برم و نترسم نور به قلبت

  2. من میدونم که با چه عشقی برامون مینویسی.قدردان قلم بی نظیرت هستم ماری جانم.ماه نو مبارک،ماه
    ندا جانبازی🥀🕉💜

  3. ممنون ماریا جان خیلی این مطالب را دوست داشتم …
    من شروعی جدید برام رقم خورد در زمینه آموزش که یه جوری همه چی راحت خودش درست شد فقط من مدت طولانی آرزوشو داشتم و از ته دل خواسته بودمش ، از اولم اون علم را می خواستم یاد بگیرم که بیشتر به آدم ها کمک کنم

  4. عشق و روشنی در زندگیت جاری باشه ماریا جانم. سپاس برای وقت و عشقی که برای نوشتن متن ها میگذاری🤍

  5. ممنون ماریای عزیزم واقعا خیلی لازم دارم که از استرس دور باشم اما شرایط کارم پر استرس و انگار محکوم شدم در اونجا ماندن 😞😞😞😞

  6. ممنون ماریا جان،قلم بی نظیر وعالی داری عزیزم، خداوند مهربان همیشه حافظ ونگه دارت باشه🙏💖

  7. مثل همیشه یک دنیا سپاس از تمام تلاش هات ماریا جان. کاهنه‌ی اعظم همیشه یاورت باشه. ماهِ نو بر شما هم مبارک همراه با آرزوهای نیک💞🙏🎁
    آتش نزد در دلِ ما اِلا هو/ کوته نکند منزل ما اِلا هو/ گَر جمله جهانیان طبیبم گردند/ حَل می‌نکند مشکل ما اِلا هو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *