Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

برنامه ریزی برای کارهای بزرگ- تحلیل آسترولوژی هفته

برنامه ریزی برای کارهای بزرگ- تحلیل آسترولوژی هفته

زمان خداحافظی از سال ۲۰۲۳ فرا رسید و شروع سال ۲۰۲۴ با شروع هایی قدرتمند همراه است. این هفته به عنوان اولین هفته سال ۲۰۲۴ با انرژی ماه خوشه اغاز میشود که مشخص میکند سال ۲۰۲۴ تغییرات بزرگی را رقم خواهد زد مخصوصا که ماه خوشه در یک ارتباط دلپذیر با خورشید کپریکورن است. اتصال این دو انرژی عنصر زمین به شما کمک میکند تا اهداف خود را با جدیت دنبال کنید و زندگی متفاوت از سال ۲۰۲۳ داشته باشید.
این هفته مرکوری و ژوپیتر به حرکت برگشتی خود پایان میدهند
و مارس هم وارد عنصر خاک کاردینال کپریکورن میشود و الزام کاهش سرعت برای ارزیابی و برنامه ریزی برای کارهای بزرگ را مورد تاکید قرار میدهد.

بیایید با هم گذرهای سیاره ای این هفته و اثرات ان را مرور کنیم.

 

یکشنبه ۱۰ دی / Jupiter Direct in Taurus

ژوپیتر حرکت برگشتی خود را پایان میدهد. ژوپیتر سیاره رشد و گسترش و شانس در سپتامبر حرکت برگشتی خود را اغاز کرد و امروز حرکت مستقیم خود را در پیش میگیرد. در طول حرکت رو به عقب ژوپیتر قرار بود ما درسهایی درباره تجربیاتی که در طول ۱۲ ماه گذشته کسب کرده ایم فکر و انها را ارزیابی کنیم که چه اندازه ان تجربیات موجب رشد بینشهای ما شده اند.

اکنون که ژوپیتر چرخش خود بست غرب را پایان داده و بسمت شرق باز گشته ما را بسمت تحولی عظیم میبرد. احتمالا همگی شما از اوایل نوامبر زمانی که ژوپیتر در فاصله بسیار نزدیکی از زمین قرار داشت رخدادهایی باعث شد تا ارزشهای خود را در سطحی اساسی و بنیادین ارزیابی کنید. اکنون که درحرکت مستقیم است ان بینش و اگاهی هایی که از زیر سطح بدست امده بشما اجازه میدهد افق دید خود را گسترش‌ داده و تغییرات لازم را در دیدگاهتان نسبت به پول، مالکیت، استعدادها و توانمندی ها و چگونگی رفتار های عاطفی تان ایجاد کنید. همچنین این چرخش حرکت انرژی بشما دیدگاه تازه ای درباره امور مالی و سرمایه گذاریهایتان بخشیده و بشما راه هایی را نشان میدهد که از خلاقیتتان بهره ببرید.

این سفر ما را به اتخاذ سبستم های اعتقادی جدید سوق داد و ما را وادار کرد که باورهایی که کارامد نیستند کنار گذاشته شوند.بطور کلی این گذر درک ما را از انچه میخواهیم در زندگیمان رشد و توسعه دهیم گسترش داد و بینش های ما را به سطحی بالاتر ارتقا داد. خاک ثابت و متمرکز نشان تارس قدرت برداشتن قدم‌های کوچک اما زیبا را میدهد. ژوپیتر تا ۲۵ می در نشان تارس خواهد ماند و پس از ان وارد هوای متغیر دوقلو میشود . این مدت باقیمانده زمانی خوب و ارزشمند برای نشانهای تارس، خوشه و کپریکورن است تا روابط خود را با دیگران تقویت کرده و منابع و استعدادهای خود را به ظهور برسانند .

بنابراین از همین اکنون که حال و هوای اغاز و شروعی جدید در فضا جریان یافته برنامه ریزی کنید تا از این‌ سفر باقیمانده نهایت استفاده را ببرید و برنامه ریزی برای کارهای بزرگ را آغاز کنید. برای شروع به نشان تارس چارت تولدتان نگاه کنید. انجا حوزه ای است که انرژی قدرتمندی برای بهبود زندگیتان و ایجاد حس مثبت و شروع یک کار بابرکت تقویت شده است

 

دوشنبه ۱۱ دی – تنش مرزها و ارزشها / Venus Square Saturn

مربع بین ونوس و سترن دیدگاه های عاشقانه و فانتزی به زندگی را مورد تنش قرار میدهد. انرژی سختگیرانه سترن ابرهای خوش خیالی را برمیدارد و شما را وادار میکند تا حقایق پنهان پشت هر رابطه یا وابستگی را ببینید. اسیب‌هایی که در گذشته‌ به احساسات افراد وارد کرده اید یا بشما وارد شده اکنون پررنگتر دیده میشوند. دلشکستگی ها و طرد شدن هایی که در زندگی تجربه کردید به خاطرتان می اید و باعث میشود تا بخواهید دیگر در نقش قربانی ظاهر نشوید و مرزهای خود را پررنگتر ایجاد کنید. در این مربع ممکن است احساس تنهایی و انزوا را تجربه کنید . شرایطی که موجب میشود رفتارهای خودتان با دیگران را مقایسه و حقیقت انها را ببینید. ایا در گذشته به احساسات کسی صدمه زده اید؟‌ این هفته فرصتی است تا واقعبینانه به همه انها نگاه کنید و درس بگیرید. جایی که عشق باشد احترام نیز حضور دارد.‌

 

سه شنبه ۱۲ دیماه / Mercury Direct in Sagittarius

چشم‌اندازها و تصمیمات شمادر سال ۲۰۲۴هنگامی که مرکوری حرکت برگشتی خود را به اتمام میرساند درحال تغییرات بزرگی هستند. ایا در طول ۳ هفته گذشته حس اعتماد کسی را خدشه دار کرده اید؟ ایا تحت حرفهای دیگران از مسولیت های خود شانه خالی کرده اید؟ وقت ان است که رفتار خود را اصلاح کنید و بطور بالغانه اشتباهات خود را بپذیرید.

 

 

پنجشنبه ۱۵ دی –  انگیزه ای برای انجانم کارهای بزرگ / Mars Enters Capricorn

مارس اکنون در خاک کادرینال قدرتمندی بزرگی را برای انجام سخت ترین کارها و بالاترین تلاشها ایجاد میکند. این انرژی قدرتمند در ابتدای سال ۲۰۲۴ تمرکز راهبردی برای برداشتن قدم های عملی و برنامه ریزی برای کارهای بزرگ را بشما میبخشدحتی اگر مجبور باشید از صفر شروع کنید . پشتکار و انگیزه انجام دادن سخت ترین کارها بشما این قدرت را می بخشد که از بزرگترین موانع گذر ‌کنید و اهداف بالغانه تان را دنبال کنید.

 

شنبه ۱۶ دی –  انچه مرا نکشد قویترم خواهدساخت /  Sun Square Chiron

مربع خورشید کپریکورن و کایران شما را در مواجهه با ان بخش اسیب دیده خودتان قرار میدهد که از همان‌نقطه قرار است رشد کنید. خورشید در نشان خاک ‌کاردینال بشما قدرتی درونی میبخشد و شما را مجبور میکند تا بر زخم‌های شخصیتی و هویتی خود غلبه کنید. این مربع قدرت اراده شما را برای گذر از تجربیات سخت به چالش میکشد . ممکن است احساس کنید زندگی بیش از اندازه سخت و بیرحمانه است و شما به اندازه ای که باید قوی نیستید و ناامید شوید ،ممکن است احساس کنید امادگی و قدرت لازم برای درسها و چالشهای دردناک زندگی را ندارید اما با حضور مارس در نشان کپریکورن بدانید که درس شما در ابتدای سال ۲۰۲۴ ایمان به قدرت اراده و پتانسیل‌هایی است که در شما وجود دارد و همین نیز موجب میشود قدرت برنامه ریزی برای کارهای بزرگ را داشته باشید. همچنین الهام بخشیدن‌به ديگران برای دیدن استعدادهایشان به خودتان هم کمک میکند تا زخم هایتان را در چشم انداز جدیدی ببینید

 

 

در نهایت این‌هفته اغاز شروعی جدید است. تجربه حسی جدید از قدرت و توانایی تغییر داستان زندگی.
از اینکه در این نوشته ما را همراهی کردید سپاسگزاریم و
هفته اش شاد را برایتان ارزو میکنیم

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *