Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

قدرتمند و آزاد – تحلیل آسترولوژی هفته

تاکید انرژیهای این هفته تبدیل شما به انسانی قدرتمند و آزاد است تا بتوانید فراتر از تحریکات و تایید طلبی های بیرونی مسیر منحصر بفرد خود را

 

قدرتمند و آزاد.. قدرت غالبا با انگیزه قدرت یعنی میل به احساس قدرت داشتن یا تلاش برای قدرتمند بودن اشتباه گرفته می شود. ممکن است شخص توانایی اثر گذاری در رفتار دیگران را داشته باشد اما تمایلی به استفاده از آن نداشته باشد.

سونیتا سینگ سنگوپتا

 

تاکید انرژیهای این هفته تبدیل شما به انسانی قدرتمند و آزاد است تا بتوانید فراتر از تحریکات و تایید طلبی های بیرونی مسیر منحصر بفرد خود را طی کنید. انرژیهای این هفته به شما نوعی شتاب و پویایی می‌دهد تا بتوانید با شجاعت بیشتر محدودیت‌ها و بندها وافکار کهنه گذشته را کنار بزنید و ضربان قلبتان را به روی عشقی که به شما ارزشمندی وجسارت و خلق باورهای زیباتر را می‌دهد بگشایید و ذهنتان را از قضاوتها ومنطق بی جا در گذشته پاک کنید و قدرتمند تر و آزادتر از همیشه به سمت اهدافتان خیز بردارید.

 

سه شنبه ۲۴ بهمن / Venus sextile Nepton/Mars Enters Aqvarius

ونوس با زاویه ی سکستایل با نپتون در این روز به شما این امکان را می‌دهد تا برای جلای عشق وخواسته ها  و ارزش‌های خودتان هماهنگی وتعادل ایجاد کنید و تمرکز خود را به احساسات و شهود و ندای قلبتان و حتی رویاهایی که می‌بینید جمع کنید و متوجه شوید و آگاه باشید که چه پیام‌هایی برای شما دارد و شاید با یک تنش جزئی به شما یادآور می‌شود که از کجا آمدید و برای چه چیزی زندگی می‌کنید و اصالت وباورهای زیباتر درون و بیرونتان را حفظ و بازیابی کنید و آگاهی که به قلبتان وارد می‌شود عشق را حتی عشق الهی را جستجو کنید و ایمانتان را از دست ندهید. در کنار آن مارس هم با ورود خود به نشان دلو بشما شجاعت و جسارت و شتاب بیشتر برای خواسته ها و کارها وروابط روزمره را می‌دهد تا بتوانید با حفظ شرایط اهداف بلند پروازانه خود را دنبال کرده و نمایشی زیبا را بر روی صحنه زندگی اجرا کنید. نماشی که در آن قدرتمند و زیبا و جسورانه از موانع گذر می کنید و محدودیت را پشت سر می گذارید.

 

چهارشنبه ۲۵ بهمن /  Mars conjunction pluto

مارس وارد نشان دلو شده است و بلافاصله در پیوند با پلوتو قرار میگیرد. پویایی مارس حالا لایه قویتری را به ماه نو نشان دلو که آن را گذراندیم اضافه می‌کند. گذر مارس از نشان دلو تمرکزی قدرتمند و ازاد به شما برای ایجاد خلاقیت و شادی بیشتر می بخشد. ‌مارس به شما جسارت بیشتری می بخشد تا آنچیزی باشید که واقعا هستید و فردیت یافتگی شما شتاب بیشتری میگیرد. پویایی انرژی آتشین مارس دز هوای ثابت دلو موتور محرکه و انگیزه های شما را روشن می‌کند تا قدم‌های بزرگی را در جهت اهداف خود بردارید حتی اگر قرار باشد مخالف جریان حرکت کنید.‌ انرژی ثابت و متمرکز دلو از شما می‌خواهد تمام انرژیتان را متمرکز بر چیزی کنید که به شما حسی منحصر بفرد و مستقل و قدرتمند و آزاد می‌بخشد و حال با گذر مارس از پلوتو زمان آن است تا از ترس ها و تردیدهایی که در مورد خودتان دارید فراتر روید. از انجا که مارس اکتاو پایین پلوتو است و انرژی مارس بطور طبیعی غریزی و خام است، این پیوند میل دنبال کردن مسیرهایی را که با روح شما همسو باشد را در شما بیدار می‌کند و شما با اعتماد به آن انگیزه های پنهان می‌توانید بخش دیگری از سفر قهرمانی خود را کامل کنید.

 

پنجشنبه ۲۶ بهمن /Mercury sextile chiron

این اتصال به شما این درک را می‌دهد تا با تفکیک و طبقه بندی افکار و ذهنیتتان از هرچیزی که درآن چالشی حس میکنید و باعث می‌شود زخمها وآسیب هایی که در گذشته در زندگی و روان خود اتفاق افتاده را از منظری متفاوت ببینید. زاویه هماهنگ مرکوری و کایرن تاکیدی برای پیدا کردن بینش متفاوت نسبت به رنج‌ها و یا چالش هایی است که با آنها در زندگی خود روبرو هستید. این منجر می‌شود تا راه حلهای متفاوت با گذشته و حتی تصمیماتی متفاوت از گذشته را بگیرید و به این ترتیب خواهید توانست الگوهای گذشته را به سطحی بالاتر ارتقا دهید. با گذر مرکوری از نشان اکواریوس آن چیزی که باید بیاموزیم متفاوت نگریستن و متفاوت دیدن است. این می تواند منجر به شخصیتی قدرتمند و آزاد گردد که بدنبال تایید دیگران نیست. 

 

 

جمعه۲۷ بهمن /Mercury sextile nods

آخر هفته خود را برای پاکسازی افکار و ذهنیتتان نسبت به گذشته بگذارید چرا که امروز هم پیرو روز قبل این فرصت را به شما می‌دهد که هرچیزی ک در گذشته باعث الگوهای فکری اشتباه و تصمیمات و بستگی شده امروز همچنان شما را درگیر کرده با خود صادق باشید دست از منطق ها و طبقه بندی اشتباه نسبت به برخورد وصحبتها وافکار دیگران بردارید و انعطاف‌پذیرتر پیش روید تجربیات تلخ گذشته را دور بریزید و افکارو اطلاعات خود را درست بازیابی کنید بدور از برچسب زدن ها بپذیرید که هرکسی جایزالخطا هست و حتی خود شما و برای آینده خود با افکاروباورهای زیباتر ذهنیت خود را بسازید وبا منطق درست شکافی که در زندگی خود حس میکنید با جابجایی معناداراصلاح و به خواسته هاتان نزدیکتر شوید.

 

شنبه۲۸ بهمن /Mercury square uranus/Venus conjunction pluto

شنبه زیباتون بخیر شروع هفته با پایان انتظارات افکار و ذهنیت‌های وصحبتهای قدیمی و زخمها شما را با یک نوع فشار وصاعقه ک ایجاد می‌کند شما را وادار می‌کند تا با کائنات همسو شوید هر آنچه که با ارتعاشات  افکاروایده هایی که بامنطق های اشتباه بوده رها کنید از بندها و بستگی ها و آشوبها ذهنتان را پاک کنید و با شتابی که در افکارو صحبت‌هایتان در پیش رو دارید انعطاف‌پذیر تر و در عین حال آرمان‌ها وافکارتان آگاهانه تر  درذهنیت خود باز کنید و به خود این امکان را بدهید حتی در صحبت‌ها گروهی یا جمعها با احتیاط بیشتر و منعطفتر رفتار کنید و در محیط کار برای پیش برد اهداف وافکار خود با کسی وارد بحث نشوید و بیشتر برای بیان بارهای زیباتر وفردیت خود موقعیت وزمان مناسب را پیدا کنید چرا و که امروز هم ونوس با پیوند با پلوتو تاکید بر تغییراتی دارد ک با حفظ موقعیت و شرایط خود وابستگی ها و روابط عاطفی خود هرچیزی که ارزش‌های شمارا زیر سوال می‌برد ایجاد کنید و برای عشق و احساس و شرایط خود ارزش قائل شوید برای پیدا کردن و  حس دوست داشتن اطرافیان به خود از هر بستگی و ترسی که سر راه دارید کنار بزنید و بدانید کسانی که خواهان شما باشند می‌مانند و کسانی ک مانع رشد ونمایان شدن استعدادتان هستن کنار می‌روند و از نو شروع کنید و خود را خلق کنید و امروز را کمی با مادر یا فرزندان خود وقت بگذارید وفرصت ها را غنیمت بشمارید.

 

در انتها برای همگی تان هفته ای شاد را آرزو می کنم

7 پاسخ

  1. این انرژی قدرت گرفتن، فارغ از ترس های گذشته چنان در من قوی خودنمایی می‌کند که بی اختیار با خواندن مطالب شما اشک هام سرازیر میشه؛روح خسته اما سرکش من چه‌ بسیار مشتاق رهایی و رفتن است… سپاس از شما ⚘

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *