Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 20 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه نو نشان خرچنگ، دگردیسی نور تاریک ماده

ماه نو نشان خرچنگ، دگردیسی نور تاریک ماده

ماه نو نشان خرچنگ

ماه نو نشان خرچنگ 26  تیرماه ساعت 22 به وقت ایران دقیق می شود. خرچنگ اساس و بنیان و مهدزندگی است. تمام فیزیک‌دانان و دانشمندان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که تجلی جهان ماده از یک منبع سرچشمه گرفته و تمام اشکال بعدی حیات از این ماده اولیه تشکیل شده است‌ و ما میدانیم که جهان ماده زنده و هوشمند است. این فرضیه ابتدا توسط اختر فیزیک‌دانان دانشگاه روچستر ایالات متحده آمریکا مطرح و سپس مشخص شد که زمین دارای ویژگیهای شخصیتی مشابه موجودات زنده است. دانشمندان فرضیه موسوم به گایا را مبنای کار خود قرار دادند که در سال ۱۹۷۰ توسط جیمز لولاک اقلیم شناس بریتانیایی مطرح شد. او معتقد بود همه موجودات سیاره ما با هم به زمین‌جان می بخشند.

از طرفی تمام ادیان و عرفان‌ها معتقدند که آغاز پیدایش حیات در روی سیاره زمین‌آب بوده است. تالس فیلسوف مکتب ملطی که از او بعنوان آغازگر فلسفه نام می‌برند این نظر را مطرح کرد که همه مواد جهان در یک عنصر نخستین وحدت می یابند.او این عنصر نخستین جهان را آب دانست. گروهی این اندیشه تالس را منشا گرفته از تفکر بابلیان می‌دانند زیرا آن‌ها معتقد بودند که ” آبسو ” نمایندهٔ آب‌های شیرین و ” تیامت ” نمایندهٔ آب‌های شور است.

بنابراین می‌توان درک کرد که نخستین عنصر آب با انرژی کاردینال چگونه در آسترولوژی تکاملی و باطنی نماد بنیاد و خانه و تمایل روح برای ادغام با شخصیت می‌شود تا بتواند مقاصد روح را که ماه_ حاکم نشان خرچنگ نیز نماد آن است، منعکس کند. این نور تاریک ماده است که در انتظار یافتن خانه است. خرچنگ در اصل دروازه ای برای تجسم روح برای بدست آوردن تجربیات لازم برای تکامل است.

زندگی تمام انسانها از همین نقطه آغاز میشود ،از دروازه جادویی خرچنگ که فرکانس جادویی تجسم جریان می یابد و روح را به دنیای ماده هدایت می‌کند. در انرژی خرچنگ است که روح شروع به احساس می کند و انسان به شخصیتی آگاه‌تر از گذشته تبدیل می‌شود. خرچنگ‌آمیختگی جسم فیزیکی و روح است و در این آمیختگی الگوها و شرایط گذشته خط خونی به ارث رسیده دوباره در زندگی کنونی فرافکن می‌شوند تا روح بخاطر بیاورد خانه کجاست. و در این ماه نو، کالبد اختری تمام انسانها تکان می خورند تا از مارپیچ گذشته خود، قدمی را بالا بروند چرا که این ماه نو در تنش با محور نودها و پلوتو است که صلیب کاردینال ها را در طی چند روز آینده فعال می‌کنند.

این ماه نو انسانهایی که کالبد اختری حساس تری را پیدا کرده اند را در مارپیچ تکاملی خود بسمت بالا هل می‌دهد و آنها با آگاهی های جدیدی برای رشد باطنی روح خود روبرو می‌شوند. در نجوم باطنی این نشان با آگاهی شبکه خورشیدی کار می‌کند جایی که تجربیات گذشته روح پلی برای رشد او و گذر از تجربیات و الگوهای شرطی شده گذشته می‌شود.
از آنجا که این ماه نو در مربع با پلوتو است تنش و طوفانی در چاکرای شبکه خورشیدی ایجاد می‌شود که تاثیر آن را می‌توان بر چاکرای قلب نیز دید، انحلال احساسات سرکوب شده گذشته برای دگردیسی و شروع چرخه ای جدید از رشد چرا که نپتون در زاویه ای هماهنگ این دگردیسی را حمایت و وابستگی ها و کشش های احساسی به مارپیچ پایین رونده رشد را حل می‌کند. وابستگی های بیرونی نظیر پول، فرزند، همسر، اعتبار، قدرت، شغل و …
این انحلال و دگردیسی برای توجه انسانها به ریشه های بیولوژیکی خویش و پیدا کردن حس تعلقی است که در زیر لایه های ایگو مدفون گشته است.
این ماه نو در تلاش است در انسانها آن بخشی از شخصیت را بیدار و فعال سازد تا بدنبال چیزی برتر از خودش برود.

از طرفی در طول این ماه نو ممکن است با کسانی روبرو شویم که انگار سالهاست آنها را میشناسیم چرا که ماه نو با نودهای در مربع و با پلوتو مخالفت میکند و این پتانسیل روح ها را بشمت برداشتن قدم هایی بزرگ برای رشد سوق می دهد.

 

این ماه نو شروعی جدید برایمان در پیش دارد و از ما میخواهد به مکان امن خود بازگردیم. به مکان امن و فراموش شده مان با صلیب کاردینال با نود شمالی و جنوبی که راه حقیقی را بما نشان میدهند و این شروع یک جریان 18 ماهه جدید است که باید تصمیم بگیریم کجا قرار است برویم؟ و کجا میتوان تعادل را در ارتباط با افراد دیگر پیدا کرد ؟ و پاسخ ها در ارتباط با هویت حقیقی مان است.

همچنین مسیر این ماه نو با اورانوس جنبه هماهنگی دارد، اورانوس نوآور است و اجازه محقق شدن مسائل را میدهد بنابراین  شروع های جدیدی خواهیم داشت.

پتانسیل انرژیهای این ماه نو شما را به سمت شروع جدیدی هدایت میکند و می خواهد تغییری ریشه ای در زندگیتان ایجاد کنید و به یاد داشته باشید که فرصت خوبی پیش آمده برای شروع پروژه ها و کارهای جدید، حول محورهای خودمراقبتی شفا و پرورش و عشق به خود است.

 

ماه نو برای همگی تان پربرکت

 

بررسی تاثیر ماه نو خرچنگ در 12 نشان

نشان قوچ

این ماه نو در خانه چهارم شما رخ میدهد و چشم انداز فرصت جدیدیست. پلوتو هم در خانه ده نوعی دگرگونی برایتان میطلبد و این چیزیست که شما را تحت فشار قرار داده. تعادل بین کار و خانه را رعایت کنید. نود شمالی هم برای شما در اولین خانه است و مطمئنا با شرکا و دوستانتان راحت تر خواهید بود.

اورانوس نیز در خانه دوم شماست و به همه چیزکمک میکند و نوآوری در زمینه ارزش شخصی شما، پول نقد و دارایی برایتان شکل میگیرد. طی این ماه نو روزی خوشایند و پر از انرژی مثبت را تجربه خواهید کرد، خبرهای خوبی که مدتها منتظرش بودید نیز به گوشتان میرسد و شور و شوقتان را مضاعف می نماید. این ماه نو حتی ممکن است به شما ایده خرید یک وسیله نقلیه جدید بدهد. علاوه بر این، ممکن است در مسائل ملک و املاک نیز هدایتتان کند. روابط شما با اعضای خانواده و اقوامتان هم بهتر میشود و از نعمت با هم بودن خوشحال خواهید بود.

نشان تارس

امکان شروع یک رابطه جدید برایتان وجود دارد که ممکن است در آینده مفید باشد. این ماه نو فرصت های جدیدی در رابطه با سفر و جابجایی برای شما به ارمغان می آورد که در پایان مثمر ثمر خواهد بود. مهارت های ارتباطیتان ارتقا می یابد و روابط شما با خواهر و برادرتان بهتر خواهد شد. به طور کلی، این مرحله نویدبخش آن است که در زمینه حرفه و کارتان فرصت درخششی فراهم خواهد شد، سعی کنید بهترین خود باشید.

نشان دوقلو

فرصت های جدیدی در زمینه امورات مالی برایتان در دسترس خواهد بود، که ممکن است بسیار سودده باشند. همچنین ممکن است از جانب خانواده حمایت های مالی بزرگی نصیبتان شود، برای یک سفر دور و دراز با خانواده و عزیزانتان آماده شوید که استراحت لازمه ادامه مسیر است.

نشان خرچنگ

در این ماه نو دنیایی رویایی را تجربه خواهید کرد و ممکن است همزمان ایده های زیادی به ذهنتان خطور کند. امکان دارد با فرد جدیدی در زندگی خود روبرو شوید یا نسبت به کسانی که به دنبال آشتی با شما بودند، دوباره عشق بورزید. اگر متاهلید، صمیمیت و عشق را عمیق تر تجربه خواهید کرد. وضعیت مالیتان هم بهبود می یابد، همچنین ممکن است از طرق مختلف دستاوردهای غیرمنتظره ای نصیبتان شود و شما را به سمت پیشرفت ببرد.

نشان لئو

ممکن است اکنون هزینه های شما رو به افزایش باشد، بنابراین مراقب باشید که تصمیمات عجولانه نگیرید و بی مورد پول خرج نکنید. این ماه نو فرصت های جدیدی در رابظه با سفر برایتان به ارمغان می آورد با این حال، ممکن است برای شما مثمر ثمر نباشد. ممکن است با هزینه های زیادی روبرو شوید و با کمی آشفتگی روانی مواجه شده و دچار تنش شوید، زیرا ممکن است همه چیز به نفع شما کار نکند، اما به مرور زمان بهتر می شود.

نشان خوشه

زندگی عاشقانه شما بسیار خوشایند خواهد بود و از سعادت همراهی شریک عاطفیتان لذت خواهید برد. اگر مجرد هستید ممکن است تصمیم بگیرید گام بزرگتری برای رابطه عاطفی خود بردارید. به نظر می رسد این ماه نو برایتان سودآور باشد و منابع درآمدی شما افزایش یابد، در تمام این مدت خوشحال خواهید بود.

علامت لیبرا

شانس ارتقاء در زمینه کاری برایتان بیشتر میشود، زیرا فرصت هایی برای نشان دادن مهارت ها و استعداد خود در محل کار خواهید داشت. خواهید دید که روابطتان با همکاران بهتر شده و در بهترین حالت سلامتی خود خواهید بود، احساس تناسب اندام خواهید داشت، برای ادامه، سعی کنید سبک زندگی سالم تری داشته باشید.

نشان عقرب

این ماه نو برای شما دوره مهمی خواهد بود، زیرا ممکن است از ارتباطات خارجی سود مالی زیادی کسب کنید. احتمال سفرهای خارج و داخل کشور برایتان وجود دارد و ممکن است در جهت اهداف کاری یا تجاری باشد که نتایج مثمر ثمری برایتان به ارمغان می آورد. ممکن است به معنویت گرایش پیدا کنید، روابط شما با خانواده و دوستانتان در این مدت بسیار صمیمانه خواهد بود.

نشان کماندار

ثبات شخصی خود را طی این ماه نو حفظ کنید. حتی الامکان از سفر به خصوص سفرهای طولانی خودداری کنید و فقط در صورتی سفر کنید که قابل تعویق یا لغو نباشد. سعی کنید تا حد امکان هزینه های خود را کنترل کنید، ثبات مالی را حفظ کرده و از ضرر و زیان جلوگیری کنید. ممکن است با چند مشکل سلامتی مانند عفونت در هر قسمت از بدن مواجه شوید که در صورت انجام اقدامات احتیاطی و درمان مناسب، بهتر می شوید.

نشان کپریکورن

روابط شما با همسر و عزیزانتان بهبود می یابد، ممکن است فرصت لازم برای احیای دوباره رابطه عاشقانه با شریک سابق خود را داشته باشید. ممکن است پس از مدت ها انتظار برای چنین اتفاقی، با فرد جدیدی در زندگی نیز روبرو شوید.

نشان آکواریوس

به نظر می رسد این مرحله تماماً برای ثابت قدم بودن و صمیمیت و همچنین تغییر شغلی است که به آن فکر می کردید. حتی ممکن است با هزینه‌های زیادی روبرو شوید، اما مطمئن باشید که فقط در مواقع ضروری پول خرج میکنید. حتی ممکن است ثروتی به دست آورید که از طریق پذیرش وام بلند مدتی باشد. در این مرحله سعی کنید مراقب هرچیزی باشید که ممکن است سلامت شما را مختل کند. سعی کنید از انواع غذاهای ناسالم اجتناب کنید و غذاهای سالم و مغذی بخورید.

نشان ماهی

این امکان وجود دارد که خبرهایی در زمینه بهبود امورات مالی دریافت کنید یا از طریق هر کسی از نظر مالی منتفع شود. حتی ممکن است با دریافت سودهای غیرمنتظره از بازار سهام و بورس خوشحال شوید. سرمایه گذاری های کوتاه مدت برایتان سودمند خواهد بود. حتی ممکن است یک رابطه جدید شروع کنید. شما از یک زندگی عاشقانه شاد، با شریک زندگی خود لذت خواهید برد، و اگر به تازگی خواستگاری کرده اید، ممکن است پاسخ “بله” را دریافت کنید.

 

 

نویسندگان: سارا ارفعی – مهشید احمدی

 

4 پاسخ

  1. سپاس سارا ومهشید عزیز،عالی بود.پراز نور،عشق و امید 💚🙏
    ماه نو برای همه پراز نور وعشق و برکت و فراوانی.🙌

  2. ممنونم تحلیل ماه نو خرچنگ خیلی زیبا بود🥰❤️
    برکت و عشق و آگاهی برای هممون جاری باشه تا به سمت خونه امنمون بریم🙏❤️😊🌿🤍🌸🕊️

  3. ماریا و مهشید نازنین ممنون از آموزه های ارزشمند و مفیدتون
    به امید روزهای سرشار از امید برای سازندگی
    دوستون دارم مانا باشید 🙏👌🤗😘😍💗💖💫🌷🌺🌼🍀

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *