Current Moon Phase

New Moon
New Moon

The moon is currently in Aries
The moon is 27 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی 1 الی7 مرداد، یافتن الوهیت زنانه

در انرژیهای این هفته قرار است چه بخشی از روان ما در دگردیسی قرار بگیرد؟..  همانطور که خورشید از مقابل پلوتو گذر کرده و فرکانس تحول و تولد و مرگ آن را در خود دارد، وارد نشان اسد می‌شود تا بما نشان دهد یگانه هدف زندگی و دنیای ماده، آشکار شدن آگاهی و رسیدن انسان به خودآگاهی است،این هفته آغاز سفری است برای شناخت خود، برای ارتباط با کودک درون فراموش شده، برای نفوذ در چیزهای عادی برای پیدا کردن شگفتی‌ها.

 

یکشنبه 1 مرداد

Sun Enters Leo
Venus Retrograde in Leo
Chiron Retrograde in Aries

اسد دومین نشان آتش است و عناصر آتش بدنبال معنا و هدف هستند و خورشید بارور شده با فرکانس تحول آگاهی پلوتو با میل عمیقی برای ارتباط با خودِ برتر راهی سفر ۳۱ روزه خود در نشان اسد می‌شود تا ما مرحله دیگری را برای رشد و کشف معنای وجودی خود بگذرانیم. میل اولیه لئو تبدیل غرایز اولیه به بیان خالص روح است و این ممکن نمی‌شود مگر آنکه قلب خود را باز کند، عشق بورزد و خلق کند و با بارگیری انرژی پلوتو در این مسیر هر چیزی را که مانع پیشرفت تان باشد با انرژی آتش پاک و مطهر می‌سازد و وادارتان میکند تا به احساساتی که شاید بارها نادیده گرفته و فراموششان کرده اید، توجه بیشتری داشته باشید.

از انجا که ونوس هم در همین روز حرکت برگشتی خود را آغاز می کند ممکن است در روزهای آینده در حوزه روابط و تعاملات خود دچار مشکل شوید و بدون در نظر گرفتن عواقب تصمیماتتان، نسبت به مسائل واکنش آنی نشان دهید. بهتر است خودتان را بیشتر کنترل کرده و از قدرت درونی تقویت شده تحت تاثیر انرژی این گذر، در جهت رسیدن به اهدافتان، استفاده کنید.

البته در عین حال امکان اینکه برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان روی تمام موقعیتها پافشاری کرده و خودخواهانه عمل کنید نیز افزایش می یابد، ممکن است احساس کنید هیچ چیزی مطابق میل و خواسته شما پیش نمی رود، یادتان باشد این انرژی همچون آینه ی شفافیست که خود واقعی شما را نشان میدهد و بینش شخصی و خودآگاه شماست که میتواند همسو با انرژی ونوس و خورشید متول شده، شما را به پیش براند.

پتانسیل قدرت و احساسات در میدانهای انرژی همه انسانها رو به افزایش است، افرادی که احساساتشان را بارها نادیده گرفته اند، احتمالاً در این برهه با طغیانهای عاطفی روبرو می شوند بنابراین در این دوره تمرین مهارت بیان آشکار عواطف و احساسات بسیار مفید خواهد بود. اگر این تنشها و مشکلات شما را به سمت رها کردن شغل فعلی، یا جدایی از شریک احساسی تان سوق داد، زمام امور را بدست بگیرید و موقعیتتان را بسنجید، نگران نباشید، قطعا فرصتهای بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بر موقعیتهایی که موجب رنج شما میشوند اصرار نداشته باشید و از فرصت پیش رو برای تغییرات مثبت و سازنده بهره بگیرید.

در جستجوی راه و روشی نو برای انجام کارها و وظایف خود باشید، به مسائل نگاه موشکافانه تری داشته باشید و دنبال رشد در جوانب مختلف زندگی خود بگردید. در روابط و تعاملات خود صادق باشید، بر خودتان مسلط شوید و در رابطه با خواسته ها و اهدافتان برای خود شفاف سازی کنید. اگر به کسی حسادت میکنید، بر این احساس خود مسلط شوید و از خود بپرسید من حسادت چه چیزی را میکنم؟

اگر به دوستی که رابطه عاطفی موفق یا شغل بهتری دارد حسادت میکنید، شاید نشانه این است که باید به درون خود رجوع کرده و به دنبال شغل خوب یا پارتنر بهتری برای خودتان باشید یا به خودتان عشق بورزید. هدف این است که آگاهانه و سنجیده در جهت تکامل و عشق به خود گام بردارید و به دنبال فرصتهایی جهت ارتقا خود باشید. همه ما، افکار، ذهنیت و باورهای اشتباهی راجع به خودمان داریم که ریشه در فقدان عشق به خود و عواطف سرکوب شده دوران کودکیمان دارند. بازتابهای رفتاری ناخواسته والدین، خواهر، برادر یا نزدیکانمان موجب قهر ما با الوهیت کودک درونیمان شده و اکنون زمان آن است که با کودک درون خود آشتی کنید و به مراقبه کودک درون بپردازید.

همچنین زمان خوبیست جهت مشاوره های روانشناسی، مدیریت و برنامه ریزی کارها و انجام وظایف، مدیتیشن و مراقبه و اقدام در جهت تغییر.

کایرن هم در همین روز حرکت برگشتی خود را آغاز می‌کند. تجربیات زخمی گذشته سر باز می‌کنند و قلب شروع به باز شدن می‌کند. وقتی از درد قلب شروع به باز شدن کند قدرت ها و پتانسیل های نهفته نیز شروع به آشکار شدن می‌کنند و ما یاد میگیریم اگر یک مالکیت در جهان معنا دارد، آن مالکیت بر احساس و قدرت خویشان است.‌

 

پنجشنبه 5 مرداد

Mercury Conjunction Venus

پیوند و اتصال تیر/مرکوری با ناهید اما یکی از انرژی‌های زیبای این هفته است. خدای پیام آور از ناهید که سفر قهرمان خود را به گذشته شروع کرده است، عبور می‌کند‌. ناهید همانند زنی است که به جستجوی چیزی که در گذشته جاگذاشته رهسپار این سفر می‌شود. چیزی که در گذشته جامانده، الوهیت زنانه ای است با کمرنگ شدن‌اش از ژرفای شخصیت انسانها کاسته و آنان را به افرادی با حس پوچی، نارضایتی درونی و سرگرم شده به لذت های زودگذر و پوچ ساخته است و در این پیوند شاید تیر کلاهداری بالدار و کفش‌هایش را به ناهید می‌دهد تا در این سفر تجربیات احساسی در هم تنیده را با قدرت بازبینی کند و مقابله با خاطرات و تجربیات دردآور قدیمی شهامت اعتراف و رویارویی را می‌خواهد. بنابراین دریافت اخبار و پیام‌های ناراحت کننده را بعنوان نشانه‌هایی ببینید که نیاز به شفا دارند. آنچه شما را برافروخته میکند، همان‌جان باید مکث کنید، سرعت خود را کم کنید و تاریکی را در آغوش بگیرید.

 

جمعه ۶ مرداد

Mercury Trine Node

پس از این گذر تیر/مرکوری در روی درجات بحرانی ۲۹ درجه نسان قوچ و اسد در زاویه هماهنگ قرار می‌گیرند تا ما از خودمان سوال کنیم چه چیزی ما را بر می انگیزاند و بر انتخاب های ما تاثیر میگذارد؟ یا از خودمان سوال کنیم امچخ را درباره خودمان باور داریم چگونه می‌تواند روح ما را رشد دهد؟ این زاویه برنامه ریزی های ناخودآگاه ذهنی گذشته را به روی سطح می آورد و ما متوجه میشویم افکار یا ایده‌های کسی دیگر در زندگی ما وجود دارد که زندگی مان را هدایت میکند.

 

شنبه ۷ مرداد

Mercury Enters Virgo

و تیر وارد نشان باکره می‌شود و اکنون می‌تواند با آنچه از سفر خود آموخته و ذخیره کرده است را تحلیل کند و ایده ها و افکار درست را از نادرست جداسازی کند. اکنون تیر،درسهای پنج نشان زودیاک گذر کرده را در هم ادغام میکند تا کمک کند شما با خلوص و آگاهی بیشتری در روی دنیای ماده اقدام کنید. تیر در این گذر کمک میکنو شما کمبودهای خود را شناسایی کنید و حس حضور را در دنیای ماده تجربه کنید.

 

معرفی فیلم روانشناختی هفته

 

با توجه به برگشتی شدن ناهید در نشان اسد، در این هفته شما را به دیدن فیلم ابرهای تیره سیلس ماریا   Clouds of Sils Maria دعوت می کنیم.. 

ماریا اندرس( ژولیت بینوش ) بازیگری میانسال است که پیشنهادی برای بازی دارد اما او قبلا یعنی ۲۰ سال پیش چنین نقشی را ایفا کرده است. این نقش جدید منجر به ناامیدی ماریا می شود. او چطور می تواند از یک نقش به نقشی برود که همان را دقیقا ۲۰ سال پیش بازی کرده است و خود جدیدش را قبول کند؟

در واقع فیلم درامی متکی بر آموزه های خودشناسی است که در حال و هوای انرژیهای این هفته می تواند تاثیری دوچندان بر شما بگذارد.

 

ماریا یک ستاره سرشناس بین‌المللی است که در اوج بحران روحی و تلاشی زندگی خانوادگی قرار دارد. در سفری که به همراه ولنتاین، دستیار و مدیر برنامه‌هایش به سوییس دارد تا در مراسم تقدیر از استاد و کارگردان سابق آثارش شرکت کند خبر مرگ وی را درمی‌یابد. مدیران آخرین پروژه استاد از ماریا می‌خواهند در بازسازی اثر مشهوری که سبب شهرت ماریا شده بوده، درباره رابطه میان دو زن، یکی جوان و دیگری میان‌سال، در نقشی که هنرپیشه مقابل وی در آن سال‌ها بازی کرده بوده ایفای نقش کند. ماریا با بی‌میلی تمام و از سر اجبار می‌پذیرد اما وقایع بعدی او را به شناختی جدید از خود، دستیار جوان و تغییرات جهان هنری می‌رساند

 

 

برایتان هفته خوب و شادی را ارزو می کنم

 

3 پاسخ

  1. ممنون از رساندن آگاهی به ما امیدوارم تفسیرها عمیقتر و پخته تر نوشته بشود .خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *