Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه کامل نشان دوقلو – صلح تنها نبردی است که ارزش جنگیدن دارد

ماه کامل نشان دوقلو - صلح تنها نبردی است که ارزش جنگیدن دارد

تعاملات انرژیکی این ماه کامل

 

امروز مورخ 6 آذر 1402 در ساعت 12:26 دقیقه ماه کامل دوقلو را در 4درجه و 36 دقیقه نشان دوقلو تجربه خواهیم کرد. این ماه کامل به دلیل جنبه هایی که با سیارات مختلف دارد بسیار اعجاب انگیز و به شدت چالشی است و تاثیرات آن تا ماه نو بعدی در تاریخ 21 آذر ادامه خواهد داشت. خودتان را برای شرایط سخت آماده کنید. نمی خواهم منفی باشم و البته چیز منفی نیز وجود ندارد اما اگر تا الان به میزان قابل توجهی رشد نکرده باشیم باید بگویم خدا به داد برسد. گویی در فصل کماندار کائنات به هر ترتیبی می خواهد که ما رشد کنیم و از سستی و تنبلی ما در فراگرفتن درس های روزگار به ستوه آمده است.

به طور کل ماه کامل در نشان دوقلو باعث افزایش کنجکاوی فکری و میل به بیان ایده ها به طور موثرتر می شود. این بهترین زمان برای کاوش در مفاهیم جدید ، و پذیرش دیدگاه های مختلف است. به طور معمول این زمان خوبی برای افزایش فعالیت های اجتماعی و شبکه سازی است. ماهیت دوگانه دوقلو همچنین سازگاری و تشخیص دیدگاه های متعدد را در هر موقعیت و شرایطی تشویق می کند. این ماه کامل نیاز به یافتن تعادل بین پاسخ‌های احساسی و تفکر منطقی را برجسته می‌کند و باعث تأمل در مورد اثربخشی ارتباطات شخصی و فرآیندهای تصمیم‌گیری می‌شود. اما کاش به همین سادگی بود.

قطعا می دانید که در تعاملات آسمانی جزئیات بسیار تاثیر گذار هستند و نمی توان اینطور راجع به آن ها قضاوت کرد. بیایید از جاری شدن انرژی دوقلو استفاده کنیم تا داده های بیشتری را راجع به این وضعیت بررسی کنیم.

ماه اکنون در یک حالت ویژه به نام T-Square قرار دارد. این جنبه زمانی اتقاق می افتد که سه سیاره درگیر یک جنبه مخالفت (Opp) و دو جنبه مربع باشند. در این ماه کامل ، ماه در مقابل مارس قرار دارد و مارس و ماه با هم در مربع با سترن هستند. در اینجا یک نکته که این شرایط را از حالت عادی پیچیده تر می کند این است که ماه همزمان در مخالفت با خورشید نیز قرار دارد و خورشید نیز در مربع با سترن قرار دارد زیرا مارس و خورشید با اختلاف زاویه ای تقریبا دو درجه در پیوند با یکدیگر قرار دارند. چه شود …! اکنون که این متن را می نویسم خودم بسیار هیجان زده هستم تا ببینم چرخ گردون چه برای ما رقم زده است. این را میدانم که راه فراری از آن وجود ندارد. اما درک کردن الگوهای انرژیکی این زوایا شاید بتوانیم خود را آماده کنیم و از این دوران گذر به سلامت عبور کنیم.

در مورد پیوند مارس و خورشید و مربع آن دو با سترن در مقاله ای دیگر به حد کفایت صحبت کرده ایم. اکنون بیایید این الگوها را برای ماه این سیاره حاکم بر احساسات و عواطف خودمان بررسی کنیم.

با مخالفت ماه کامل دوقلو در مقابل خورشید عواطف و احساسات ماه در تضاد با منیت و فردیت خورشید قرار می گیرد. این می تواند گاهی اوقات باعث درگیری شود، به ویژه در روابط بین اعضای نزدیک خانواده  یا با جنس مخالف. از طرفی این می تواند نشان دهد که موضع درونی شما در مقابل آنچه که از خود در بیرون نشان میدهید قرار دارد. در لایه های سطحی این تعارضات می تواند زمینه ساز اختلافات با اطرافیان شود اما باید بدانیم مبدا این تنش ها در تضادهای درون و بیرون خودمان است. اما اینن تضادها می تواند در یک حالت متعالی آینه ای تمام نما برای درک بهتر احوالات حقیقی خودمان باشد.

با ماه کامل دوقلو در مقابل خورشید در کماندار گویی در آینه نگاه می کنیم،  درک جنبه های ناخودآگاه از طریق پرسشگری آگاهانه از دیگری حاصل می شود. شما ماهیت و رفتار درونی خود را از طریق واکنش هایی که در افراد و رویدادهای اطرافتان ایجاد می کنید بررسی می کنید. این به شما دیدگاهی متفاوتی می دهد. این کسب آگاهی از حقایق در خودآگاهی شما ، راهی برای اعتماد به ناخودآگاه، شهود و غرایز شماست. از این رو تعاملات بیرونی ما می تواند هدایتگر رسیدن به شناخت عواطف و حرکت در جهت یکپارچگی روان ما باشد. و این مسئله به ما می آموزد تنش های درونی خود را با نور آگاهی که به عمق می تابانیم به یک نیروی سازنده و فعال برای ساختن موجودیت رشد یافته تری از خود تبدیل کنیم. در این شرایط از طریق قرار دادن خود در برابر دیگری ، درک بیشتری از خود حاصل می شود. اما این فرآیند مستلزم کنترل بر کالبد عاطفی و احساسی به ویژه استرس و تنش های درونی دارد ، وگرنه به نبردی مداوم در برابر حریف (دیگران) بدل می شود.

 

ماه کامل دوقلو در مخالفت با مارس

 

ماه کامل دوقلو در مقابل مارس شما را به فردی پرشور، احساسی و رقابتی تبدیل می کند. شما شجاعت و روحیه جنگندگی بالایی در خود احساس می کنید اما در عین حال ممکن است از نوسانات عاطفی و تنش های عصبی نیز رنج ببرید. برنده شدن برای شما مهم می شود ، اما گاهی اوقات ممکن است فراموش کنید که احساسات یا نیازهای دیگران را در نظر بگیرید. زمانی که به آنچه می خواهید نمی رسید، مستعد عصبانیت ، خشم و در نهایت پرخاشگری خواهید بود. ماهیت رقابتی شما به این معنی است که تسلیم نخواهید شد، که به ویژه با حضور ماه در نشان دوقلو می تواند باعث خلق و خوی بد، مشاجره و درگیری شود. در این زمان پیروز شدن به هر قیمتی برایتان هزینه خواهد داشت و روابط صمیمانه شما بیشترین آسیب را می بیند. انگیزه های خودخواهانه یا انتقام جویانه می تواند نتیجه کاملا معکوس از آن چیزی که انتظار دارید داشته باشد.

کلید حفظ هماهنگی در روابط این است که جبهه نبردهای خود را با دقت و توجه بیشتری انتخاب کنید. ببینید که هماوردتان کیست و جنگ و نزاع با او چه تبعاتی را برای هر دوی شما به همراه خواهد داشت. به ویژه در این زمان حتما قبل از واکنش ، فکر کنید و در نظر بگیرید که چگونه عزیزان شما تحت تاثیر عملکرد واکنش های شما قرار خواهند گرفت. بهترین راه برای جلوگیری از درگیری و خشونت این است که انرژی خود را به فعالیت های فیزیکی مانند ورزش هدایت کنید. شور و انرژی خود را بر روی اهداف خود از طریق سخت کوشی متمرکز کنید تا از خشم ، عصبانیت و اقدامات واکنشی عجولانه جلوگیری کنید. در یک حالت متعالی می توانید از این انرژی برای تمرکز بر روی جزئیات کار خود و تلاش در جهت تحقق اهداف مشترک خود با دیگری استفاده کنید. در نظر گرفتن یک شرایط برد-برد می تواند به پویایی این انرژی در جهت سازندگی مفید فایده باشید. از طرفی می توانید از قدرت و شجاعت خود در دفاع از حقوق افراد آسیب پذیر یا ناتوان استفاده کنید ، این یک راه عالی برای هدایت روحیه جنگندگی شماست. در این مدت اگر نتوانید ناامیدی و عصبانیت عاطفی خود را به شیوه ای صحیح ابراز کنید، قطعا قربانی پرخاشگری خود یا بازخورد نامناسب دیگران و یا هر دو این ها می شوید. از آن جایی که ماه با خانه و خانواده نیز مرتبط است در صورت حل نشدن این تعارضات ، می تواند منجر به موقعیت های پر تنش و خطرناکی در خانه مانند خشونت خانگی شود.

به جرات می توان گفت این ماه کامل دوقلو  تغییراتی در رابطه و شغل شما ایجاد می کند. به ویژه که ماه در مربع با سترن نیز هست. به طور کل این جنبه نشان دهنده سرخوردگی و جاه طلبی های مسدود شده است. این یک مرحله به شدت چالش برانگیز برای ما است. با توجه به صحبت های من تا بدین جا برای جلوگیری از رفتارهای بی پروا ، بی ثباتی و درگیری ، به صبر ، انضباط و انعطاف پذیری نیاز است. ماه کامل دوقلو در مربع با سترن آزمایش ها و چالش هایی را به دلیل محدودیت احساسات ایجاد می کند. به اشتراک گذاشتن احساسات و همدردی با دیگران دشوارتر می شود. با این انرژی ، غم و اندوه ، تنهایی ، احساس گناه و شرم به سراغتان می آید و شکست های گذشته ، و تجربه های عاطفی ناشی از فقدان ها و از دست دادن ها را به شما یادآور می شود. در این مدت مسئولیت واکنش های احساسی خود را بپذیرید. قضاوت سطحی و سرزنش خود یا دیگران به خاطر هر مسئله ای فقط اوضاع را بدتر می کند و روابط شما را به خطر می اندازد. حتی در روابط ظاهراً عادی نیز ممکن است سردی عاطفی، انتقاد یا الگوهایی از زورگویی ایجاد شود.

 

مربع مارس و سترن در ماه کامل دوقلو

 

از طرفی فراموش نکنیم مارس نیز در مربع با سترن قرار دارد. این الگوی انرژیکی در مواجه با انرژی ماه کامل دوقلو می تواند نشان دهنده سرخوردگی های عاطفی و موانع احساسی باشد که به سطح می آیند. میل به رسیدن به خواسته‌ها و نیازهای شما ممکن است قوی‌تر شوند، با این حال موانعی مانند تسلط دیگران بر شما و یا شرایط محدود کننده ، کمبود انرژی و منابع یا زمان ، راه شما را مسدود کنند. در مواجهه با این چالش ها قضاوت سطحی ، عملکرد نابخردانه ، نگرش منفی ، انتقاد یا قلدری می تواند پیشرفت شما را به تاخیر بیندازد. موقعیت محافظه کارانه ، سازش یا عقب نشینی ممکن است بهترین گزینه باشد. به‌جای شروع پروژه‌های جدید یا دنبال کردن خواسته‌هایتان، انرژی خود را برای نگه داشتن آنچه در حال حاضر دارید ذخیره کنید. صبر و سخت کوشی توأمان شما را مصون نگه میدارد.

الگوی انرژیکی T-Square در این ماه کامل دوقلو ، استراحت را غیرممکن و فعالیت را چالش برانگیز می کند. این می توانند منجر به تخلیه انرژیکی شما شود و یک دیدگاه سفت و سخت ، ناتوانی در تغییر و تمایل به کارهای غیر منطقی و واکنش های احساسی ناپخته را ایجاد کند. این بدان معنی است که اشتباهات را می توان خیلی راحت و مکرر انجام داد. بهترین راه برای مدیریت الگوی انرژیکی این T-Square این است که انعطاف پذیر و پویا باشید. کار خود را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید تا بتوانید تمرکز بیشتری روی کار خود ایجاد کنید و آنها را آهسته و پیوسته به پیش ببرید. با یوگا ، قدم زدن و ورزش های سبک ذهن خود را استراحت دهید ، و با نیروی تازه دوباره به کار خود بازگردید.

به طور کلی در مورد حالت T-Square این را به شما بگویم که سیاره ای که در رأس آن (یعنی جایی که دو سیاره مخالف با آن مربع می شوند) قرار میگیرد نشان می دهد که دستاورد به کجا هدایت شده و از کدام الگوی انرژیکی سیاره ای بیشترین تاثیر ایجاد شده است. در واقع به نوعی نیروی مسلط بر این جنبه و جهت دهی انرژی های را نشان می دهد. در این ماه کامل با راس سترن در این الگوی قرار گیری سیارات ، دستاوردها  به سمت مسئولیت پذیری در قبال وظایف ، مسائل حرفه ای و شغلی ، ثبات داشتن ، ایجاد ساختارهای منسجم برای امنیت در طولانی مدت هدایت می شود. بنابراین تنظیم انرژی و تمرکز بر رسیدن به اهداف با صبر و انضباط شخصی ، مسئولیت پذیری ، فداکاری و عملگرا بودن ضروری است و به این صورت می توان با این انرژی ها تعاملی سازنده و مثبت ایجاد کرد.

 

زاویه مربع مرکوری و نپتون در ماه کامل دوقلو

 

در اینجا به یکی دیگر از تأثیرات مهم در این ماه کامل دوقلو اشاره می کنم که مربع مرکوری با نپتون است. به طور کلی کیفیت احساسی و غرایز ماه در ماه کامل  به اوج خود می رسد. بنابراین، از افزایش قدرت عاطفی و شهود خود برای غلبه بر هر چالشی در روابط فردی و کاری خود استفاده کنید. آگاهی ناخودآگاه اجازه می دهد تا نگاهی صادقانه و متعادل به روابط خود داشته باشید. مرکوری مربع نپتون می تواند باعث سردرگمی ، دریافت اطلاعات نادرست، درک اشتباه از پیشامدها و فریب خوردن شود. پس در تعامملات خود خیلی واضح و صریح باشید و به دنبال ایجاد شفافیت از طرف دیگران باشید و زود قضاوت نکنید. در صورت امضای قراردادها یا رسیدگی به امور حقوقی، به دنبال مشاور مورد اعتماد یا وکیل حرفه ای باشید. از مسائل شبهه دار و مشکوک ، فرقه گرایی ها، مواد مخدر و الکل اجتناب کنید. راه های بهتر و سالم تر برای هدایت این انرژی می تواند رویا پردازی برای خواسته ها و اهداف ، نوشتن وقایع روزانه و مکتوب کردن احوالات ، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم باشد.

در آخر به موضوعی می پردازم که به نظر بی ارتباط با این این الگوهای انرژیکی است اما در هر چیزی نشانه ایست برای قومی که می اندیشند 😉 به دوستانی که در مورد این ماه کامل در منابع مختلف جستجو کرده اند ممکن است با اصطلاح beaver Moon مواجه شده باشند. باید بگویم به طور کلی هر  ماه کامل یک نام خاص دارد ، به طور مثال  Cool Moon در دسامبر یا Wolf Moon در ژانویه. این نام ها ریشه در سنت ها و طریقت برخی از قبایل بومی آمریکا دارد که بعداً توسط استعمارگران اروپایی به کار گرفته شد. Beaver Moon که ماه کامل در نوامبر است  به زمانی از سال مرتبط است که این قبایل بومی شروع به پناه گرفتن در اقامتگاه‌های خود می‌ کردند و غذای کافی برای ماندگاری در زمستان جمع‌آوری می کردند. همچنین در این زمان تله گذاری برای گرفتن سگ های آبی پیش از یخ زدن آب ها و رودخانه ها شروع می شد تا خز کافی برای گرم نگه داشتن خود در فصل زمستان را داشته باشند. از آنجایی که ماه کامل نوامبر آخرین ماه کامل قبل از انقلاب زمستانی است ، برخی از سنت ها از آن به عنوان Mouring Moon یا “ماه عزادار” یاد می کنند و طبق آیین پاگانیزم این زمانی است برای رها کردن مشکلات یا غم و اندوه گذشته و منتظر بودن برای فصلی جدید در سال جدید.

در پایان پس از این بررسی های تکمیلی در مورد تعاملات انرژیکی دخیل در این ماه کامل ، جدای از آسترونوت های هفتگی که می توانید در صفحه اصلی وبسایت فارسی آسترولوژی  مطالعه کنید ،  به طور مختصر به تاثیر این الگوها بر هر نشان می پردازم و برای هر نشان کارت تاروت مرتبط با آن را معرفی کنم تا حرف نگفته ای باقی نماند.

 

نشان قوچ

ماه کامل دوقلو برای شما زمان تجدید نظر در روابط دوستانه است. ببینید چه کسانی برای شما اهمیت دارند و جنس این مهم بودن از چیست. این ماه کامل شما را تشویق می کند تا نظر خود را در مورد خانه و خانواده دوباره تعریف کنید. انرژی شما تحت تأثیر نزدیکترین افراد قرار می گیرد. ماه در دوقلو شما را وادار می کند تا در بحث ها و گفتگوهای خود نقش پیشگام و رهبر را ایفا کنید اما مراقب باشید که به سلطه گری و پرخاشگری نیانجامد. رویدادهای سرگرم کننده را در برنامه ریزی خود جای دهید یا اعضای خانواده و دوستان خود را برای شب نشینی دور هم جمع کنید. قلب و خانه خود را به روی کسانی که ارزش زیادی برای شما دارند باز کنید. داشتن چنین ساختاری در زندگی به شما احساس راحتی می دهد. این به معنای پایان دادن به کارتان در یک ساعت مشخص و شروع یک روال برنامه ریزی شده رسیدگی به خانه و خانواده است.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

هفت جام یک کارت در مورد انتخاب است. اغلب نشان ‌دهنده سردرگمی است و می‌تواند به برنامه گی و سردرگمی های زیاد اشاره کند. به طور کلی، این کارت به نیاز به منسجم کردن تمرکز شما اشاره دارد. وقتی ظاهر می شود، احتمالاً بیش از حد تلاش می کنید اما عملکرد درستی ندارید. چند مورد مشخص از بی شمار چیزهای موجود در ذهن خود را انتخاب کنید و با دقت این موارد را بررسی کنید. ممکن است احساس گمگشتگی کنید اما به یاد داشته باشید که می توانید میزان تلاش و نحوه عملکرد خود را حداقل در برخی زمینه ها کنترل کنید.

 

 

نشان تارس

ماه کامل دوقلو مسائل مربوط به دارایی های مادی ، درآمد و شغل شما را برجسته می کند. شما را ترغیب می کند که فکر کنید آیا همه چیز به خوبی پیش می رود یا اینکه ارزیابی مجدد لازم است. احساس اشتیاق کمتر در مورد کار ، گاهی اوقات اشکالی ندارد ، اما اگر کاملاً فاقد هدف و اشتیاق هستید ، ممکن است زمان تغییر فرا رسیده باشد. ایجاد و پایبندی به بودجه ای که با اهداف بلندمدت شما همسو باشد می تواند سودمند باشد. در ارزیابی و نگاه انتقادی به امور مالی خود تردید نکنید. حواستان به مقدار پولی که خرج می کنید باشد. این به شما کمک می کند تا از مشکلات کمبود بودجه و منابع در آینده جلوگیری کنید.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

کارت ده جام در تاروت نماد شادی ، آرامش و خانواده است و نشانه تحقق خواسته ها و رسیدن به چیزهایی است که سزاوار آن هستید. ده جام یکی از نشاط بخش ترین کارت هایی است که می توانید دریافت کنید. این کارت به طور کلی به خوشبختی اشاره می کند. شاید به روشی بالغانه تر بتوانید آرزوی های شخصی را به واقعیت تبدیل کنید. ده جام از یک زندگی خانوادگی شاد (حتی اگر مجرد هستید) و رفاه عمومی فراتر از خودتان صحبت می کند و شامل کسانی است که برایتان مهم هستند. این یک کارت خوب برای لذت بردن از لحظه حال و قدردانی از داشته هایتان است.

 

 

نشان دوقلو

ماه کامل دوقلو شما را تشویق می کند تا بدرخشید و ناامنی هایی را که شما را عقب نگه می دارد، رها کنید. شما در حال تشخیص راه هایی هستید که به واسطه آن مانع موفقیت یا خوشبختی خود شده اید، و درک می کنید که پذیرش کامل خود به معنای پذیرش هر دو جنبه نور و تاریکی شماست. شما موجودی چند بُعدی هستید. نواقص و قسمت های ناتمام خود را در آغوش بگیرید. این زمان فرصتی برای شماست که با اطمینان به فصل بعدی زندگی خود بروید و به طور کامل آنچه هستید را در آغوش بگیرید. ممکن است به دلیل ماه کامل بیش از حد معمول حساس شوید. برای درک اینکه چرا چنین احساسی دارید وقت بگذارید. از ماه کامل برای کاوش های درونی استفاده کنید.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

شوالیه سکه به پیام هایی اشاره می کند که اغلب در مورد پول و امور مالی است. احتمالاً اخباری را دریافت خواهید کرد که منتظر آن بوده اید و این خبر احتمالاً خوب است. این شوالیه یک کارت کاربردی است. شوالیه سکه به ما می گوید که به بخش های پیش پا افتاده و عادی زندگی خود توجه کنیم. مراقب چیزهای کوچک باشید ، تا چیزهای بزرگ تر همه سر جای خود قرار بگیرند. شوالیه سکه از شما می‌خواهد به نحوه رسیدگی به امور خود که تاثیر اساسی در زندگی شما دارند نگاه کنید.

 

 

نشان خرچنگ

در طول ماه کامل دوقلو ، با توجه به اینکه سیاره ماه حاکم نشان شماست، اغلب تاثیر قوی تری به نسبت نشان های دیگر احساس می کنید. از آنجایی که انرژی ماه کامل بر خانه دوازدهم شما تأثیر می گذارد، زمان آن رسیده است که ایمان و خوش بینی خود را احیا کنید و به آینده ای روشن تر ایمان داشته باشید. شما در حال بستن یک فصل مهم هستید و راه هایی که می تواند به رنج های گذشته شما پایان دهد را تشخیص می دهید. انعکاس تنهایی در این ماه کامل به شما این امکان را می دهد که گذشته را به طور کامل رها کنید و زندگی کامل در زمان حال را در آغوش بگیرید. توانایی شما برای تبدیل چالش ها به نشان افتخار قابل توجه است، اما زندگی ای را تصور کنید که با گذشته شما تعریف نشده است. از ماه کامل برای رفع فشار و رها شدن استفاده کنید. هرچه استرس کمتری داشته باشید، تمرکز بر روی چیزهایی که مهم هستند و در حال حاضر برای شما باقی می مانند آسان تر خواهد بود.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

شوالیه چوبدست یک کارت عالی برای سفر است اگر بتوانید این کار را انجام دهید خبلی خوب است. شما می توانید با وقت گذاشتن برای خودتان ، پر انرژی و آماده برای انجام کارها بازگردید. اعتماد به نفس شما احتمالاً افزایش می یابد، و این می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. شوالیه هااغلب حامل پیام هستند و در رسته چوبدست احتمالاً پیام ها مثبت و مرتبط با کار یا شغل شما هستند. پروژه‌های شما احتمالاً موفق ‌تر از آن چیزی خواهند بود که انتظار داشتید یا پیش‌بینی می‌کردید. احتمالا شما دلایل زیادی برای احساس غرور و افتخار به خودتان خواهید داشت.

 

 

نشان لئو

ماه کامل دوقلو زمان هیجان انگیزی را برای شما رقم می زند! فرصتی برای ارتباط با افراد جالب و الهام بخش است. فعال کردن یازدهمین خانه از گروه‌ها، جامعه، امیدها و آرزوها، شما را ترغیب می‌کند تا تجسم کنید که می‌خواهید در دنیا چه کسی باشید. برای گام برداشتن به سمت آن چشم انداز تشویق می شوید. این ماه کامل به شما کمک می کند تا از این فرصت به عنوان یک شانس استفاده کنید. شما متوجه نشانه هایی از تبدیل شدن این رویا به واقعیت خواهید شد، مانند داشتن یک مکالمه مؤثر یا تعامل مهم با دیگران. از طرفی این ماه کامل شما را مجبور می کند تا چیزهایی را تغییر دهید که پیشتر نمی توانستید. در این مدت تلاش آگاهانه برای زندگی کردن در زمان حال داشته باشید.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

شش جام اغلب کارتی در مورد نوستالژی است که به گذشته نگاه می کند به این که در گذشته مسائل چگونه بودند. این مسائل حتی می توانند با دوران کودکی شما مرتبط باشند. این مهم است که زمان زیادی را صرف فکر کردن به “روزهای خوب گذشته” نکنید و در چنین افکاری غرق نشوید. همه ما گهگاه خاطرات خوشی داریم که باید به آن فکر کنیم، اما اگر شروع کنیم به این فکر که روزهای خوب زندگی ما سپری شد و دیگر بازنمی گردد این می تواند آینده ما تباه کند.

 

 

نشان خوشه

بالاخره دیگران استعدادها و توانایی های شما را خواهند شناخت. ماه کامل دوقلو ، خانه دهم شما را روشن می کند و بر شغل، شهرت و اهداف بلند مدت شما تأثیر می گذارد. این رویداد باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود و فرصت های شغلی مورد نظر شما را ملموس تر می کند. فاصله بین جایی که هستید و جایی که می خواهید باشید در حال کمتر شدن است و این نشانه واضحی است که کار سخت شما نتیجه داده است. دیگران به مهارت ها و جذابیت شما توجه می کنند. ممکن است برجسته شوید، ارتقاء پیدا کنید، با شخص بانفوذی همکاری کنید یا شهرت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. برای دریافت بهترین نتایج ممکن گشوده باشید. از انرژی این ماه کامل به عنوان لحظه ای برای تقسیم سیستماتیک ایده ها و برنامه های خود برای آینده کاری و حرفه ای خود استفاده کنید. ارزش خودتان را بدانید و قدردان تلاش های خود باشید.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

کارت ملکه شمشیر در تاروت نماد صداقت، زیرکی، صراحت، هوشمندی و تجربه است. شخصیت او ترکیبی از انرژی مثبت هوا (باد) و تمرکز درونی و وقار یک ملکه است. او می تواند به نیاز شما به اعمال قدرت و صادق بودن در برخی شرایط اشاره کند تا نیازهای خود را برآورده کنید. ممکن است لازم باشد جدی تر وارد عمل شوید. ملکه شمشیر می تواند نشان دهد که غریزه شما به خوبی به شما خدمت می کند. شما از قبل می دانید که چه چیزی می خواهید و به چه چیزی نیاز دارید. حالا شما باید به دنبال آن بروید. با این حال، در حین انجام این کار مراقب مرزهای دیگران باشید. این ملکه انرژی نیرومندی دارد که می تواند شما را در الگوهای فرسایشی با دیگران قرار دهد.

 

 

نشان ترازو

ماه کامل دوقلو فرصتی را برای کشف سیستم های اعتقادی در مورد خود، دیگران و به طور کلی جهانی که در آن زندگی می کنید ارائه می دهد. در نهمین خانه که با سفر، خردورزی و یادگیری و تحصیلات عالی مرتبط است ، ماه کامل دوقلو شما را تشویق می کند که از واقعیت روزمره خود خارج شوید و از تجربیات زندگی خرد کسب کنید. این فرصتی است برای تعامل مؤثر با مسائلی که به آنها اهمیت می دهید. به مطالعه برای افزایش دانش و مهارت خود در زمینه حرفه ای و شغلی خود بپردازید. افزایش دانش ترس از ناشناخته ها را کاهش می دهد. این زمان ممکن است برای برنامه ریزی برای سفر به یک مکان جدید مناسب باشد. به جای اینکه با استرس به این فرصت نگاه کنید ، به خودتان اجازه دهید هیجان زده شوید و به خود یادآوری کنید که شایسته نتایج عالی هستید.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

چهار سکه می‌تواند کارتی برای نگه داشتن چیزها، افراد، پول یا موقعیت‌ها باشد. وقتی این کارت در ظاهر می‌شود، نشانه‌ی مطمئنی است که باید به دقت به چیزی که به آن چسبیده‌اید نگاه کنید و اینکه آیا دیگران به روشی ناسالم به شما چسبیده‌اند یا خیر. چهار سکه می تواند به اضطراب یا ترس در مورد پول و وابستگی به هر چیزی که باعث می شود احساس امنیت کنید اشاره کند. نکته کلیدی در اینجا این است که متوجه شوید مضطرب بودن  درک کردن درستی از امنیت به ارمغان نمی آورد. گاهی رها کردن چیزهایی که دیگر مثل قبل برای شما کار نمی کنند می تواند فضای لازم برای دستاوردهای جدید را ایجاد کند.

 

 

نشان عقرب

ماه کامل دوقلو ، خانه هشتم شما را روشن می کند و گیرنده های حسی شما  را در مورد عمق و نوع روابط ، پایان ها و چیزهای مرموز تحریک می کند. وقت آن است که موانع اطراف قلب خود را بشکنید و اجازه دهید عشق وارد آن شود. به جای بازی های روانی و ایجاد موانع در روابط خود، ریشه واقعی ترس ها و شک های خود را کشف کنید. با کنکاش جستجوی هدفمند و معناگرا در ترس‌ها، آسیب‌های گذشته و باورهای منفی‌تان، راه را برای اینکه عشق سریع ‌تر شما را پیدا کند هموار می‌کنید. به یاد داشته باشید، جایی که ما بیشتر از همه مقاومت می کنیم، جایی است که می توانیم عمیق ترین درمان ها را برای شفای خود دریافت کنیم. در طی این ماه کامل شهود شما در حال افزایش است و این به شما امکان می دهد حقیقت را در موضوعاتی که ممکن است از نظر احساسی سخت و طاقت فرسا باشند، ببینید.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

نوباوه جام اشاره ای است که به جنبه کودکانه خود اجازه دهید جلو بیاید. به طور کلی نوباوه در کارت های تاروت شور و اشتیاق کشف کردن و حرکت کردن به سمت ناشناخته ها دارد. در اینجا نوباوه جام نیاز به جستجوگری از طریق ایجاد فعالیت های سرگرم کننده ، رویاپردازی و کمی تفریح ​​را نشان می دهد. وقتی این کارت ظاهر می شود، گاهی اوقات به این معنی است که شما خود را خیلی جدی گرفته اید. شما باید بین جدی گرفتن خود و جدی بودن در کار خود تمایز قائل شوید است.

 

 

نشان کماندار

ماه کامل دوقلو جرقه تغییر از بدبینی به اشتیاق را برای شما ایجاد می کند. این زمانی است که می توانید نیروی عشق را به زندگی خود تزریق کنید و آتش را دوباره در قلب خود روشن کنید. چه در یک رابطه باشید و چه تنها باشید ، این انرژی فرصتی را برای تجربه روابط عاشقانه فراهم می کند ، اما لازم است که خودتان را به روی چنین فرصتی گشوده کنید. انرژی جادویی اطراف خود را در تجربیات روزانه خود در آغوش بگیرید. حتی چیزهای کوچک مانند گپ زدن با یک همکار یا همسایه می تواند تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد کند. عشق و زیبایی را که شما را احاطه کرده است بشناسید تا بیشتر آن را به زندگی خود دعوت کنید.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت سه سکه - ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

سه سکه کارت بسیار مثبتی است، به ویژه در مورد مسائل حرفه ای و شغلی. این یک نشانه خوب است که شما به طور کلی در کارتان عملکرد خوبی دارید. سه سکه به شما می گوید که اطرافیان شما از شما و تلاش های شما قدردانی می کنند و به کیفیت کاری که انجام می دهید توجه دارند. به شما می‌گوید که کاری را که انجام می‌دهید ادامه دهید زیرا در مسیر درست هستید و همیشه جایی برای پیشرفت در کارتان وجود دارد. و اینکه نیازی نیست چیزی را حذف کنید و یا از نو شروع کنید.

 

 

نشان کپریکورن

ماه کامل دوقلو شما را ترغیب می کند که روال روزانه خود را تغییر دهید و روی رفاه کلی خود تمرکز کنید. منتظر تغییرات غیرمنتظره باشید که شما را وادار می کند سلامتی خود را در اولویت قرار دهید، خواه از طریق خواب و استراحت بهتر، یا روتین های خود مراقبتی ، یا رژیم غذایی متناسب با بدن شما. تشخیص دهید که اکنون اولویت برای توجه ، خودتان هستید. رابطه خود را با ورزش، سلامتی و مراقبت از خود دوباره ارزیابی کنید. این در مورد کمالگرایی نیست بلکه در مورد ضرورت پالایش جسمی و گوش دادن به بدن شما است. برنامه روزانه شما نیاز به تغییر دارد. برای انجام یوگا ، پیاده روی یا مدیتیشن چند ساعت زودتر از حد معمول بیدار شوید. این تغییر حالت ممکن است به شما انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزانه دهد.

آسترولوژی ماریا- کارت تاروت ملکه- ماه کامل نشان دوقلو- فارسی آسترولوژی مرجع آسترولوژی تکاملی در ایران

کارت ملکه سکه در تاروت نشانه رشد، همدلی، تدبیر و امانت داری است. ملکه اینجاست تا برای تحقق اهداف تان به شما کمک کند. او شما را به خونگرمی و سخاوتمندی دعوت می کند. شما می تواند علاوه بر رشد و پیشرفت خودتان به رشد دیگران و مراقبت از آن ها کمک کنید. رفتار منطقی شما می تواند این اطمینان را به دیگران بدهد که در امنیت قرار دارند. او از شما می خواهد بر ترس هایتان غلبه کنید و در مسیر کاری خود از منابع خودتان به درستی بهره ببرید.

 

 

نشان آکواریوس

ماه کامل دوقلو ، پنجمین خانه شما که با روابط عاشقانه ، ابراز وجود و شادی و احساس رضایتمندی شما مرتبط است ، خواهد درخشید. این زمان را در آغوش بگیرید تا آنچه را که واقعاً برای شما شادی و لذت به ارمغان می آورد را دوباره برای خودتان تعریف کنید. این مرحله به شما اجازه می‌دهد تا خواسته‌های قلبی خود را با اطمینان بیان کنید. این دوره ای برای کاوش در مسائل جدیدی است که برای شما جذابیت دارند و از طرفی می تواند زمان مناسبی برای آزاد کردن انرژی های کارهای قدیمی باشد که دیگر در خدمت شما نیستند.  به جای بررسی مجدد فعالیت ها قدیمی ، به خود اجازه دهید تا بدون ترس از قضاوت، چیزهای جدید و ناشناخته را در آغوش بگیرید. فعالیت های هنری را امتحان کنید ، ببینید چه چیزی خلاقیت شما را از رکود بیرون خواهد آورد.

آس شمشیر می تواند نشان دهنده شروع جدیدی در زندگی شما باشد ، احتمالاً در چندین زمینه مختلف. گاهی اوقات، این شروع جدید می تواند با جدایی – از یک رابطه یا یک موقعیت شغلی – آغاز شود. بدانید که به همان اندازه که یک شروع جدید گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد اضطراب شود، دربردارنده انرژی پویا و مفیدی است که شما را به جایی که می خواهید می رساند. آس شمشیر از شما می خواهد که از جهش به سمت خواسته هایتان نترسید. به طور خلاصه، شجاعت لازمه هرگونه موفقیت است.

 

 

نشان ماهی

ماه کامل دوقلو ، خانه چهارم شما را روشن می کند و ارتباطات شما با خانواده و دوستان نزدیک را برجسته می کند. در حالی که ریشه های شما به شما شکل داده است، اما نباید به شما دیکته کنند که باید چه کسی باشید. خود را از هرگونه محدودیت خانوادگی رها کنید و هویت خود را فراتر از این محدودیت ها کشف کنید. به میراث خود احترام بگذارید، اما جرأت کنید خود را فراتر از چارچوبی که مسائل خانوادگی شما ممکن است شما را به آن محدود کرده باشد ، گسترش دهید. این سفر تکاملی خود را در آغوش بگیرید و بر آن چیزی که حقیقتا هستید تاکیید کنید. تا در طول زمان به نسخه واقعی‌تری از خود تبدیل ‌شوید. زندگی شخصی شما در حال تغییر است. خود را برای درد رشد در طول مسیر آماده کنید. زمانی که از گذشته و سفر خود در زندپی درس بگیرید، می‌توانید به فردی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید.

 

نوباوه چوبدست نشان دهنده یک انرژی پویا و پرشور برا کسب موفقیت است. همچنین نوباوه چوبدست می تواند نشان دهنده این باشد که به راحتی حواستان پرت می شود. سعی کنید متمرکز بمانید. به طور کلی، نوباوه چوبدست نشان می دهد که کارهایی که مدتی پیش شروع کرده اید، در حال به نتیجه رسیدن هستند. همچنین می تواند نیاز به چیزهای جدید را نشان دهد ، ماجراجویی های جدید، رویکردهای جدید و ایده های جدید. نوباوه چوبدست برای شما انرژی مثبت به ارمغان می آورد.

7 پاسخ

  1. خيلى خيلى ممنون كامل و عالى توضيح دادين هر روز به سراغ اين مطالب ميرم و ميخونم خسته نباشيد 🙏

    1. درود جناب عطشانی واقعا عالی بود تا الان چند بار خواندم و باز هم خواهم خواند ، خیلی جامع و عالی بود
      قدردان زحمات و وقتی که میگذارید هستم

  2. خيلى خيلى ممنون كامل و عالى توضيح دادين هر روز به سراغ اين مطالب ميرم و ميخونم خسته نباشيد 🙏 مثل هميشه اونقدر خوب و كامل توضيح دادين لذا بردم 🙏

  3. درود جناب عطشانی واقعا عالی بود تا الان چند بار خواندم و باز هم خواهم خواند خیلی جامع و عالی بود
    قدردان زحمات و وقتی که میگذارید هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *