Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پلوتو در نشان آکواریوس – دگرگونی و تکامل افراد و جامعه

پلوتو در نشان آکواریوس - دگرگونی و تکامل افراد و جامعه

 

در بخش نخست این مقاله که می توانید در اینجا مطالعه بفرمایید ، در مورد اسطوره ها و افسانه های سیاره پلوتو و نشان آکواریوس و معنای باطنی هر دو آن ها در آسترولوژی بسیار سخن راندیم ، تا درک مباحثی که در ادامه می خوانیم سهل و ممکن شود.

اکنون شما را به خواندن ادامه مقاله و تاثیرات این تعاملات انرژیکی در سطح فردی و جامعه دعوت می کنم.

 

انتقال پلوتو از کپریکورن به آکواریوس

 

 

 

در طی چند وقت آینده ، پلوتو بین نشان کپریکورن (یا همان برج جدی) و نشان آکواریوس (برج دلو و در ادامه مقاله به اختصار آکوا) در حال جابجایی خواهد بود ، زیرا او می خواهد برای 20 سال آینده در خانه جدید خود مستقر شود. البته در بخش بعدی تمامی تاریخ ها را برایتان مشخص کرده ام اما این را بدانید که امسال در سال 2023 پلوتو حدود سه ماه را در آکواریوس می گذراند و سپس به مدت هفت ماه دیگر به کپریکون بازمی گردد تا در نوامبر 2024 برای مدت طولانی در آکوا بماند. بنابراین در طی سال های 2023 تا 2024 پلوتو به سمت درجات نهایی نشان کپریکورن و درجات اولیه آکوا در رفت و آمد است.

پلوتو نمایانگر نیروهای تکاملی عمیق تغییر است و از طریق غرایز، میل به قدرت و کنترل ، سایه جمعی و جنبش‌های توده‌ای ، و مرگ یا نابودی اشکال قدیمی تجلی می‌یابد تا بتوان آنها را تجدید کرد.  در نشان کپریکورن ، پلوتو تغییرات ساختاری ایجاد کرده است ، زیرا این نشان توسط کیوان اداره می شود ، و این تغییرات زمانی که او به نشان آکوا که باز هم زیر سلطه کیوان است برود نیز ادامه می یابد ، اما تمرکز آن به منطقه جدیدی تغییر می کند.

در کپریکورن ، پلوتو سلسله مراتب و ساختارهای از بالا به پایین را تغییر داده است ، فساد امپراتوری ها ، نهادهای جهانی ، و اقتدار 1٪ از کسانی که در بالای هرم قرار دارند.  در آکوارویس ، پلوتو ساختارهای اجتماعی و شبکه انسانی را که جامعه را تشکیل می دهند و نحوه سازماندهی مردم و آرمان ها و اصولی که زیربنای فرهنگ را تشکیل می دهند ، دگرگون خواهد کرد.

همانطور که پلوتو نشانی که در آن است را تغییر می دهد ، اغلب واکنشی در برابر نشان قبلی از جمله نوعی اصلاح شکست ها یا گام های اشتباه گذشته و تلاش برای بازگرداندن تعادل از خود نشان می دهد.  با رفتن از نشان کپریکورن به آکوا ، از یک ساختار قدرت متمرکز از بالا به پایین به یک ساختار قدرت چند قطبی غیرمتمرکز و شبکه ای حرکت خواهیم کرد.

این تغییرات زمان زیادی خواهد برد ، اما زمانی که پلوتو برای اولین بار وارد یک نشان می شود ، اغلب رویدادی را می بینیم که ممکن است سرنخی از اینکه به کجا می رویم به ما بدهد.  هنگامی که پلوتو در سال 2008 وارد کپریکورن شد ، با بحران اعتباری و بحران بانکی مواجه شدیم.  از آن پس فساد سیستم پولی هرگز برطرف نشد و حباب طرح های پونزی و هرمی به سادگی دوباره باد شد و اکنون نیز از کنترل خارج شده است.

ساختاری با پایه های پوسیده نمی تواند برای مدت طولانی بایستد.  بسیاری اعتماد خود را به نظم مستقر از دست داده اند و جامعه دیگر برای مردم کار نمی کند.  کل ساختار اقتصاد جهانی توسط ثروتمندانی که جهان را برای به دست آوردن قدرت غارت می کنند ، تضعیف شده است.

با ورود پلوتو به آکواریوس ، باید خود را آماده دیدن پایان دوره ثروت مندانی که خود را مالک همه چیز می دانند و این ساختارهای جهانی فاسد کنیم.  با این حال ، دنیای جدید و آزاد به یکباره در دامان ما نمی افتد و ما به این زودی در مدینه فاضله بیدار نمی شویم.  اگر می خواهیم دنیای بهتری داشته باشیم ، باید خودمان آن را بسازیم ، معنی آکوا دقیقا همین است.

در حال حاضر ، نظم قدیمی هرچند که روی پاهای لرزان خود ایستاده است اما همچنان پابرجاست ،. شاید امسال با حرکت پلوتو بر روی درجات نهایی نشان کپریکورن برای آخرین بار این ساختار کهنه سقوط کند.  البته اکنون با ایجاد تکانه های بسیار و سرمایه گذاری های فراوان نا امیدانه در تلاش اند تا قدرت خود را حفظ کنند ، اما پلوتو به ما می گوید که پایان در راه است.

پلوتو تا سال 2044 در آکوا خواهد ماند ، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که سال های آینده تغییرات زیادی را به همراه داشته باشد.  امپراتوری های قدیمی زمین در حال فروپاشی هستند و تا پایان این گذر ، ما ساختار قدرت پراکنده یا غیرمتمرکزتری خواهیم داشت که دیگر بر غرب متمرکز نیست.  این جهان چند قطبی در حال حاضر نیز در حال شکل گیری است ، اما غرب مقاومت می کند و سعی می کند به قدرت خود بچسبد.

کسانی که از نظم قدیمی سود می برند ، بدون مبارزه عرصه را ترک نمی کنند.  ممکن است سال‌ها مبارزه با پلوتوکرات‌ها یا همان ثروتمندان در مسند قدرت و انگل‌های در حال مرگ وجود داشته باشد ، زیرا آنها جنگ‌های بی‌معنای بیشتری را به عنوان پوششی برای فروپاشی سیستم های مالی راه می‌اندازند.  اما در درازمدت ، سیستم متمرکز شکست خواهد خورد ، شاید در پیوند نپتون – کیوان  در 2025-26 یا پیوند اورانوس – کیوان  در سال 2032.

سایر احتمالات برای پلوتو در آکواریوس شامل دگرگونی فناوری ، علم و فلسفه و همچنین اصلاحات اجتماعی و انقلاب های سیاسی ، از جمله پایان سلطنت ها و ساختارهای کنترل سلسله مراتبی است.

 

 

پلوتو در نشان آکواریوس

 

 

 

پلوتو از سال 2023 تا 2044 مکرر وارد نشان آکواریوس می شود و در مجموع حدود 20 سال را در آنجا سپری می کند. این نوید یک زمان چالش برانگیز و انقلابی است که جامعه را دگرگون خواهد کرد.  در اینجا تاریخ های حرکت مستقیم و برگشتی پلوتو در این دوران را برایتان مشخص کرده ام  :

در 23 مارس 2023 (3 فروردین 1402) وارد نشان آکوواریوس می شود

در 11 ژوئن 2023 (21 خرداد 1402) طی حرکت برگشتی وارد نشان کپریکورن می شود

در 21 ژانویه 2024 (1 بهمن 1402) دوباره وارد آکواریوس می شود

آخرین بازدید از کپریکورن از 1 سپتامبر 2024 (11 شهریور 1403) آغاز می شود

برای اقامت از 19 نوامبر 2024 (29 آبان 1403) دوباره وارد آکواریوس می شود

در 9 مارس 2043 (18 اسفند 1421) وارد نشان ماهی می شود

آخرین بازدید از آکوواریوس در 31 اوت 2043 (22 مرداد 1422) آغاز می شود

و برای ماندن در 19 ژانویه 2044 (29 دی 1422) دوباره وارد نشان ماهی می شود

در ادامه این مبحث میخواهم گذر پلوتو از این نشان را در دو گفتار مجزا بررسی کنم :

 

تکامل جامعه و فناوری

 

همانطور که اکنون می دانید ، پلوتو نمایانگر اصل دگرگونی و نیروهای تکاملی زندگی و مرگ است که از طریق غرایز اولیه و انرژی کندالینی بیان شده است. این با سایه جمعی و جنبش های توده ای ، قدرت و جهان مردگان ، اعم از مسائل زمین شناسی ، سیاسی ، اجتماعی یا معنوی مرتبط است.  عمل تصفیه کننده آن از طریق از بین بردن اشکال منسوخ شده با عواقب مثبت و منفی باعث بازسازی و بازآفرینی می شود.

اگر پلوتو در نشان کپریکورن به معنای دگرگونی ساختارهای اجتماعی ، شرکت ها ، اقتدار و سلسله مراتب تثبیت شده باشد  ، پلوتو در آکوا باعث دگرگونی قواعد و هنجارهای اجتماعی که جامعه را به هم پیوند می دهد ، و همچنین آرمان های ما در مورد انسانیت را تغییر شکل خواهد داد.  ما در اینجا از علم و فناوری برای نشان دادن این ایده ها و آرمان ها استفاده می کنیم.

بسته به اتفاقاتی که در سال‌های قبل از این انتقال رخ داده است ، ممکن است شاهد قیام و شورش علیه ظلمی باشیم که در برخی از نقاط جهان تحت فرمان نشان کپریکورن قرار گرفته شده است. ما به چشم اندازی جدید از جامعه و آینده نیاز داریم ، دیدگاهی که برای همه مردم و سیاره به طور کلی کار کند ، بنابراین در زیر سلطه ترنزیت پلوتو در آکواریوس می توانیم انتظار یک انقلاب اجتماعی و فناوری را داشته باشیم.

هر اتفاقی که در سال‌های آینده بیفتد ، می‌توانیم مطمئن باشیم که تغییر ناگهانی به یک بهشت ​​لیبرال و مترقی از آزادی و برابری رخ نخواهد داد. و ما به این زودی ها به مریخ پرواز نمی کنیم یا برای تعطیلات آخر هفته به ماه نمی رویم. اما هنگامی که پلوتو وارد آکوا می شود ، می توانیم انتظار داشته باشیم که میل به اصلاحات و انقلاب رشد کند ، به ویژه در زمینه های علم و فناوری و نحوه سازماندهی جامعه.  اما ابتدا ، تمام مشکلات مربوط به این مسائل باید آشکار شود.  قبل از اینکه بفهمیم چه باید بکنیم ، باید از آنچه باید تغییر کند و اینکه چرا باید تغییر کند آگاه باشیم. و این مستلزم خودشناسی است.  پلوتو در آکوا احتمالا این مسئله را به طرز دردناکی روشن خواهد کرد.

زمان آن فرا رسیده است که بفهمیم انسان بودن به چه معناست و چگونه با هم و در کنار هم در این سیاره زندگی کنیم بدون اینکه سر همه چیز دعوا کنیم.  آکوا آینده نگر است و می خواهد جامعه و آینده را به مکانی بهتر تبدیل کند.  اما قبل از اینکه بتوانید این کار را انجام دهید ، باید بفهمید که چه کسی هستید و چرا اینجا هستید.

اینها سؤالات بزرگی هستند و به پاسخ های بزرگ تری نسبت به آنچه که ما در حال حاضر به آنها می دهیم نیاز دارند. بسیاری از چیزها در سال‌های آینده تغییر خواهند کرد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که رابطه ما با فناوری به‌طور اساسی تغییر کند ، اما احتمالاً نه به روشی که اکنون تصور می‌کنیم.

ما بیش از حد به فناوری ایمان داریم و معتقدیم که می تواند همه مشکلات ما را حل کند و ما را از دست خودمان نجات دهد.  ما فرض می‌کنیم که برخی از پیشرفت‌ها اجتناب‌ناپذیر هستند ، بدون اینکه هرگز در نظر بگیریم که آیا آنها واقعاً ضروری هستند یا خیر. ما ابتدا این پیشرفت ها را با هدف بهبود زندگی آغاز کرده ایم ، اما ممکن است در آینده کشف کنیم که پیامدهای ناخواسته توسعه فناوری باعث ایجاد مشکلات بیشتر می شود.

نگرش فعلی ما به تکنولوژی کودکانه است و شبیه به فانتزی اسباب بازی های رباتی دوران کودکی ماست. این ممکن است برای مدتی سرگرم کننده باشد ، اما شما را به فناوری ای وابسته می کند که نمی توانید آن را درک کنید و شاید نتوانید کنترل کنید.  همچنین شما را منفعل می کند زیرا به راحتی بسیاری از کارهایی که خودتان می توانید انجام دهید را به چیز دیگری می سپارید. این به نوعی فانتزی قدرت نیز می تواند باشد.

پلوتو در آکوا احتمالاً تمام فسادهای علم را به سطح می‌کشد و جنبه تاریک فناوری را آشکار می کند. جنگ هایی که از طریق صفحه نمایش ، هواپیماهای بدون سرنشین و ربات ها ، بیوتکنولوژی و دستکاری DNA انجام می شود.

پلوتو در آکوا می تواند باعث پیشرفت و ایده های جدید در علم شود.  در نهایت ممکن است پشت پرده نظریه انفجار بزرگ و ماده تاریک را ببینیم. اما بشریت باید بیشتر به توانمندی های خود متکی شود و مانند برده ها زندگی نکند. به جای این که فرض کنیم هر راه حلی باید تکنولوژیکی باشد ، باید انرژی های نوآورانه خود را بر بازنگری در نحوه زندگی مشترک در جامعه متمرکز کنیم.  شاید شاهد انقلابی در سیاست با احزاب جدیدی باشیم که نماینده مردم هستند نه طبقات حاکم.  این بدان معناست که به جای استفاده از «اعمال قدرت بر» برای تسلط و کنترل ، به «ایجاد قدرت با» تغییر می‌کنیم تا با همکاری در اجتماع و شبکه های انسانی ، افراد را توانمند کنیم.

جامعه از افرادی مثل من و شما ساخته شده است. پس اگر می خواهید جامعه را تغییر دهید ، باید خودتان را تغییر دهید.

 

دگرگونی  افراد و جامعه

 

شما ممکن است انرژی دگرگون کننده پلوتو را به عنوان یک فرآیند مرگ و تولد دوباره در ناحیه ای از نمودار تولدتان که پلوتو از آن در حال عبور است ، و همچنین زاویه ای که با هر سیاره می سازد ، تجربه کنید.

اینکه چگونه این گذر را تجربه می کنید به خانه ای که در نمودار شما توسط نشان آکواریوس اشغال می شود و اینکه آیا سیارات شخصی در آن وجود دارد بستگی دارد. کسانی که به ویژه متولد نشان آکوا هستند یا با انرژی های پلوتو هماهنگ هستند ، احتمال بیشتری دارد که آن را در سطح شخصی عمیق تری تجربه کنند.  دیگران ممکن است آن را تنها از طریق نیروهای جمعی اطراف خود تجربه کنند ، زیرا تغییرات درون جامعه آنها را مجبور به سازگاری می کند.

بدیهی است که هر چه بتوانید آگاهی بیشتری را به سطح تجربه خود بیاورید ، انتخاب های بیشتری در مورد نحوه پاسخگویی به این انرژی خواهید داشت.  اما از آنجایی که پلوتو نمایانگر سطح عمیق و غیرقابل درک زندگی است ، محدودیتی برای کنترل آنچه اتفاق می افتد وجود دارد.  گاهی اوقات باید با آنچه به شما داده شده کنار بیایید و سرنوشت خود را بپذیرید.

پلوتو در آکوا نحوه سازماندهی جامعه را از طریق قوانین و هنجارهای اجتماعی علاوه بر نوآوری در علم و فناوری ، در سیستم های فکری و آرمان های فلسفی نیز اصلاح خواهد کرد. ممکن است دوست داشته باشید با مشارکت در سیاست و اصلاحات اجتماعی و پیوستن به گروه‌هایی از دوستانتان که برای تغییر در سطح جهان یا فقط جامعه محلی تان تلاش می‌کنند ، همراه شوید و در اینگونه فرآیندها شرکت کنید.  این مسئله ممکن است دیدگاه شما را نسبت به خود و نحوه ارتباط شما با جامعه تغییر دهد ، و دید شما را به روی ایده های جدید باز کند و ارزش های انسان دوستانه شما را عمیق تر کند.

آکوا به‌عنوان کهن‌الگوی خارجی که بیرون از شما قرار دارد ، می‌تواند ببیند چه چیزی باید تغییر کند و او در رهایی از هنجارها و قوانین اجتماعی و انجام کارهای خودش عالی است.  با این حال ، پلوتو سمت سایه آکوا را نیز برمی انگیزد و گرایش آن به آرمان ها و ایدئولوژی های متعصبانه را تشدید می کند.

بسیاری تصور می کنند که آکواریوس مخفف شخصیت فردی است ، اما اینطور نیست. علامت لئو نشان دهنده یک فرد به عنوان شخص منحصر به فرد است ، در حالی که آکوا نشان دهنده جامعه ای است که از افراد منحصر به فرد تشکیل شده است. حالت ایده آل این است که بین این دو نشان تعادل برقرار کنید ، زیرا زیاده روی در هر کدام باعث ایجاد مشکل می شود.  زیاده‌روی لئو منجر به خودپسندی و فروپاشی جامعه می‌شود و زیاده روی آکوا فردیت فرد را از بین می‌برد که در نهایت جامعه را نیز تباه می‌کند.

آکوا نشان دهنده آگاهی گروهی در مقابل آگاهی فردی است و جنبه سایه این آگاهی نگاه توده ای است.  در آگاهی گروهی ، وقتی با دیگران کنار می آیید ، آگاهی خود را به عنوان یک فرد حفظ می کنید.  ممکن است گروه یک خود آگاهی فراگیر که تک تک افراد را شامل شود داشته باشد اما این مسئله هویت شما را از بین نمی برد.

اما در آگاهی توده‌ای ، فرد وقتی بخشی از گروه می‌شود ، حس خود بودن را از دست می‌دهد ، مانند ذهنیت گله و حکومت اوباش. آگاهی توده ای ناشی از ترس از ایگو است که به شدت می خواهد به چیزی بزرگتر از خودش تعلق داشته باشد و اینگونه خودش را احساس کند.  همچنین نمی‌خواهد اضطراب فرد بودن را احساس کند و نمی‌خواهد خودش تفکر کند که مجبور شود مسئولیت عواقب آن را بپذیرد. وقتی احساس انزوا و تنهایی می‌کنید ، هیچ حس روشنی از نحوه ارتباط با جامعه ندارید و این باعث می‌شود که شما را مستعد ربوده شدن توسط جنبش‌های توده‌ای و هر آنچه در پس ناخودآگاه جمعی می‌گذرد ، می کند.

پلوتو نماینده اراده جمعی یا اراده مردم است و این می تواند ایدئولوژی های لیبرال و جمع گرا را به سمت افراط سوق دهد.  آخرین باری که پلوتو در آکوا بود ، شاهد توسعه منفعت گرایی بودیم ، این فلسفه که انجام کار درست باید بر اساس بهترین چیز برای اکثریت باشد.  این معقول به نظر می رسد اما در عمل اغلب از هدف برای توجیه وسیله استفاده می شود که منجر به برخی اقدامات افراطی واقعاً فاحش مانند اصلاح نژادی شد.

جنبش‌های توده‌ای همیشه در نهایت شکست می‌خورند ، زیرا از طریق طرح سایه‌ای عمل می‌کنند که مردم را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.  در دعوت به وحدت ممکن است خود را دلسوز و انسان دوست جلوه دهند ، اما معمولاً به قیمت از بین بردن گروهی دیگر آن را می خواهند.  این کار افراد را به برچسب ها تقلیل می دهد و انسانیت آنها را محو می کند و پست ترین غرایز طبیعت ما آزاد می شود.

سپس همبستگی به انطباق بدون تفکر تبدیل می شود که در ادامه تبدیل به تمامیت خواهی می شود.  قیام هیجان انگیز قدرت برای مردم به سمت تاریک شدن میل می کند و آن را تبدیل به گروهی از اوباش خشمگین می کند.  نیاز به عدالت اجتماعی به میل برای انتقام تبدیل می شود.  یک مبارز آزادی تبدیل به ظالمی می شود که می خواهد همه چیز را نابود کند.

روشی که امروزه ما توسط فناوری ، خود هیپنوتیزم شده‌ایم ، آگاهی توده ای را محتمل تر می‌کند.  سیستم فعلی اینترنت و رسانه های اجتماعی ما عمداً به گونه ای طراحی شده است که اعتیاد آور و تفرقه انگیز باشد.  آزادی و انسانیت ما را کاهش دهد و ما را در یک دنیای مصنوعی تحت کنترل الگوریتم ها حبس کند.  بسیاری از افراد حتی بدون تراشه ای در مغزشان به ماشین های بی فکر تبدیل شده اند. خدا به ما رحم کند وقتی که ایلان ماسک تراشه هایش را در مغز ما کار بگذارد.

اصولاً هیچ مشکلی با فناوری وجود ندارد و زمانی که به طور مؤثر از آن استفاده شود می تواند رهایی بخش و ارتقاء دهنده سطح کیفی زندگی باشد.  با این حال ، پلوتو در آکوا احتمالاً وسواس ما را برای یافتن راه ‌حل‌های تکنولوژیکی و دیجیتالی برای هر مشکلی ، چه مفید یا مضر ، افزایش می دهد.

به نظر می رسد ما قصد داریم خود را به ماشین تبدیل کنیم ، شاید برای جلوگیری از رنج و سردرگمی انسان بودن.

یکی از راه‌های مقاومت در برابر آگاهی توده‌ای و غیرانسانی‌سازی این است که جنبه مثبت آکوا را در آغوش بگیرید و یاد بگیرید چگونه به طور مؤثر فکر کنید.  پلوتو ممکن است ایده‌ها و ایدئولوژی‌های ثابت آکوا را تشدید کند ، اما او همچنین می‌تواند به ساختارشکنی همان ایده‌ها و تغییر تفکر شما در مورد علم ، جامعه ، انسانیت و خودتان کمک کند.

از این گذر می‌توان برای بزرگ ‌تر و وسیع تر کردن دامنه ذهن ، پر کردن آن با ایده‌های جدید که رهایی بخش و هیجان‌انگیز نیز هستند استفاده کرد.  ممکن است به سمت ایده های انقلابی یا رادیکال کشیده شوید و نیاز به آزادی فکری بیشتر داشته باشید.  زمان خوبی است که همه چیز را زیر سوال ببرید و روش علمی و آزمایش پذیر را در پیش بگیرید و یاد بگیرید که به روشی عینی تر فکر کنید.

این بدان معناست که آنچه را که در سیر تفکری خود می یابید ارزیابی کنید و یاد بگیرید که به همه فرضیات و ایده های خود شک کنید.  این کار آسانی نیست و زمان و تلاش بسیار می‌طلبد.  شما باید هر ایده هیجان انگیز و جرقه شهودی از بینش های ناگهانی را آزمایش کنید ، نه اینکه صرفا آنها را به عنوان یک حقیقت جدید بپذیرید. داده ها یا اطلاعات بیشتر لزوماً با معنا یا واقعیت برابری نمی کند.  در سال‌های اخیر بسیاری از علوم تحت سلطه ایدئولوژی قرار گرفته اند ، زیرا حوزه‌های مهمی مانند آب و هوا سیاسی شده است.  نیازی به گفتن نیست که علم باید بر اساس واقعیت باشد نه ایدئولوژی.

همه اینها در مورد فلسفه و نظام های فکری که پایه و اساس جامعه ما هستند نیز صدق می کند.

اگر می‌خواهیم شیوه کار جامعه را تغییر دهیم ، باید ایده‌هایی را که زیربنای آن هستند بررسی کنیم تا بفهمیم ریشه مشکلات کجاست.  هیچ فایده ای در تلاش برای تغییر جهان وجود ندارد مگر اینکه بتوانید تفکری را که آن را ایجاد کرده است تغییر دهید. و این ما را به بهترین راه برای مقاومت در برابر آگاهی توده ای و نیهیلیسم می رساند ، تبدیل شدن به یک فرد حقیقی از طریق فرآیند رسیدن به فردیت.  این همان فردگرایی نیست که بر نفس متمرکز است و با ترس هدایت می شود.

فردیت شامل فراتر رفتن از نفس و ادغام سایه است ، همچنین بررسی نقش هایی که در جامعه ایفا می کنید.  هویت شما تا حدی توسط جامعه ای که در آن زندگی می کنید از طریق ایده ها و هنجارهای فرهنگی و روابط شما با دیگران شکل می گیرد.  بنابراین یک فرد حقیقی ، منزوی یا خودمحور نیست زیرا او نیاز بودن در جامعه برای تبدیل شدن به یک انسان کامل را  تشخیص می دهد.

 

 

سخن پایانی

 

با پلوتو در آکواریوس می توانید فرضیات خود را در مورد اینکه چه کسی هستید مرور کنید و شرایط خود را برای صحت و سقم آن بررسی کنید.  از خودتان بپرسید :

آیا شما واقعاً اینگونه هستید؟

مرز بین شما و جامعه کجاست؟

چه نقشی در جامعه ایفا می کنید و آیا با فردیت شما همخوانی دارد؟

دیدگاه فردی شما چگونه می تواند عملکرد جامعه را به عنوان یک کل افزایش دهد؟

سعی می کنید چه کسی شوید و برای تحقق چه هدفی تلاش می کنید؟

چه نوع جامعه ای را می خواهید ایجاد کنید؟

 

هیچ پاسخ حاضر و آماده ای برای این سوالات وجود ندارد و هر کسی باید خودش به آن ها پاسخ دهد.  بسیاری از انسان ها از تبدیل شدن به افراد حقیقی اجتناب می کنند ، شاید به این دلیل که مسئولیتی مهم و کار دشواری است.  اما اگر خودتان را برای خودتان تعریف نکنید ، شخص دیگری این کار را برای شما انجام می‌دهد و سپس شما را مجبور می‌کند که در آن ساختار زندگی کنید ، و آنها لزوماً بهترین چیزها را برای شما به همراه نخواهند داشت.

در نهایت خاطرنشان می کنم ، همه موجودات به هم پیوسته و وابسته هستند و این معنای عمیق تر نشان آکواریوس است. این همان هویت حقیقی شما ، هدف غایی ، فردیت ، هویت عالی ، خود واقعی ، طبیعت بودا ، آگاهی مسیح یا هر چیزی که می خواهید آن را بنامید است.  از این منظر خط ارتباطی بین فرد و جامعه در قلب کسی شکل می گیرد که برای او خود فردی ، همان خود جمعی است.

وقتی پلوتو در آکوا است ، شما این فرصت را دارید که درک خود را از ماهیت خود به عنوان یک انسان ، عمیق تر کنید و با مشارکتی که به نفع دیگران است ، رابطه خود را با جامعه تغییر دهید.  و منطقه ای که نشان آکواریوس در نمودار تولد شما قرار می گیرد ممکن است نشان دهد که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *