Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پایان و آغاز، ماه نو نشان کپریکورن

ماه نو نشان کپریکورن

اولین ماه نوی سال نوی میلادی در ۱۱ ژانویه ساعت ۱۵:۲۸ به وقت تهران، در نشان کپریکورن اتفاق می‌افتد.

ماه نو آغاز یک چرخه جدید ماه است. زمان شروعی دوباره برای رشد. اما هر شروعی بعد از یک پایان، آغاز می‌شود. ماه نو بهترین زمان برای رها کردن و پایان دادن به کارها، عادت‌ها و الگوهای قدیمی است که دیگر به شما رشد نمی‌دهند. به خصوص که این ماه نو در نشان کپریکون، خانه سترن، اتفاق می‌افتد.

سترن و کپریکورن به الگوهای شرطی شده اشاره دارند، که می‌توانند ما را در بند خود نگه دارند. پس برای حرکت به سوی جلو باید ابتدا از آنها رها شوید. سترن هم در زمان این ماه نو، در نشان پاکسازی کننده ماهی، بر همین امر تاکید می‌کند. پس ابتدا نگاهی بیندازید به موانع خودساخته‌ای که شما را به زمین زنجیر کرده است.

با دو رکن اصلی کپریکورن: تعهد و مسئولیت پذیری، دست به اقدام بزنید. در گام اول، باید نسبت به خود متعهد باشید و بالغانه مسئولیت زندگی خود را تمام و کمال بپذیرید. بعد با جدیت و پشتکار، دست به اقدام بزنید. مطمئناً این ماه نو زمان خوبی برای شروع دوباره است. پس هوشیارانه نگاهی به خواسته‌ها و اهداف حقیقی روحتان بیندازید. آنها را اولویت بندی کنید و بعد برای رسیدن به آنها برنامه‌ریزی کنید؛  به خصوص برای اهداف بلند مدت. هر حرکت خود را در این مسیر مشخص کنید و بعد با اعتماد به نفس شروع کنید.

اقدامات شما حتماً نتیجه مثبت در برخواهد داشت. به خصوص که مارس هم در نشان کپریکورن حضور دارد و به شما انگیزه و اراده مضاعف می‌دهد. کمک می‌کند هر کاری که بر اساس ساختار و قوانین اخلاقی سترن پیش می برید به موفقیت ختم شود. برای اینکه بدانید انرژی حضور مارس در کپریکون چطور به شما کمک می‌کند، پیشنهاد می‌کنم پست “حرکت به سوی موفقیت، ورود مارس به نشان کپریکورن” را در وبلاگ فارسی آسترولوژی مطالعه کنید.

اجازه ندهید ترس‌های گذشته و ناخودآگاهتان مانع رشد و حرکت شما شود. خود را از الگوهای قدیمی رها کنید. چون شما تنها کسی هستید که می‌توانید جلوی رسیدن به موفقیت خود را سد کنید؛ و البته تنها کسی هم هستید که می‌تواند این سد را بشکند. فراموش نکنید که عمیق‌ترین ترس هر کدام از ما، رسیدن به موفقیت واقعی است. این نور ماست که ما را می‌ترساند، نه تاریکی‌هایمان. پس عظمت خود را در آغوش بگیرید، و همزمان با برنامه‌ریزی برای اهدافتان، برای رهایی از این ترس‌ها، الگوها و عادت‌های محدود کننده، نیز برنامه‌ریزی و اقدام کنید.

 

چالش با محور نود‌ها

ماه نو کپریکون در مربع با نود شمالی در قوچ و نود جنوبی در لیبرا قرار دارد. دقت کنید که هر سه آنها در نشان کاردینال قرار گرفته. پس حتماً باید کاری انجام دهید، متفاوت از آنچه در گذشته انجام دادید. باید ببینید چه کارهایی بوده که بدون نظم و ساختار درست پیش بردید. به خصوص کارهایی که می‌تواند استقلال فردی، اجتماعی، مالی حتی عاطفی شما را مخدوش کرده باشد. نگاه کنید کجاها به خاطر ترس از دست دادن کسی یا موقعیتی به هر شرایطی تن داده‌اید. کجاها صرفاً بر اساس نیاز، به شرایط نامطلوبی چسبیده‌اید.

این ماه نو در کپریکورن هشداری است که می‌گوید الان زمان آن است که به طور جدی و منطقی نگاهی دوباره به آن شرایط بیندازید. برای رها کردن خود از آن شرایط که بر هویت شما حتی روابط شما زخم می‌زند، اقدام جدی کنید. باید در راستای تعالی روحتان و کسب ارزشمندی خود با دیدی جدید، راهی جدید را بپیمایید. مطمئن باشید انرژی کاردینال این تعاملات، شما را در این مسیر رهبری خواهد کرد.

 

حمایت اورانوس

اورانوس در خاک تارس از این ماه نو پشتیبانی می‌کند. انرژی اورانوس همان انرژی کاتالیزوری است که کمک می‌کند، نه تنها خود را از انرژی گذشته رها کنید، بلکه در حرکت به سوی آینده هم شما را حمایت می‌کند.

اورانوس سیاره آزادی و استقلال است. در ماه نو کپریکورن در انرژی خاک تارس، ارزش‌های درونیتان را به شما یادآوری می‌کند تا با نگاهی نو خود را از بند گذشته و تمام آن ترس‌ها، الگوهای شرطی شده و عادت‌های مخرب و محدود کننده آزاد کنید. اورانوس مطمئناً ایده‌های خلاقانه ناگهانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس به نشانه‌ها و خرد درونی خود آگاه باشید و به سادگی از کنار آنها عبور نکنید.

 اورانوس بی‌تردید برای شتاب دادن به عملی کردن برنامه‌های آینده‌تان هم راهکارهای شگفت انگیز خواهد داشت. و مسیرهای جدیدی را پیش رویتان خواهد گذاشت. اگر طبق دستورات سترن در جهت مسئولیت پذیری گام بردارید، اورانوس هم با تکانه‌های ناگهانی‌اش تغییرات شگرفی را در مسیر خودکفایی و استقلال شما ایجاد خواهد کرد.

حضور اورانوس بر خاک تارس خلق پدیده‌های نو و متفاوت را در زندگی شما تضمین می‌کند. اصلاً اینکه بیشتر سیارات در نشان خاک قرار دارند، به عملی بودن و قابل انجام بودن برنامه‌های شما اشاره دارد. پس در این ماه نو تمرکز خود را بر پایان دادن به گذشته و آغاز کردن آینده بگذارید.

 

یاری نپتون

خوشبختانه نپتون مهربان در نشان ماهی، این ماه نو را هدایت و حمایت می‌کند. نپتون آرزوهای حقیقی شما را نشان می‌دهد. به شما کمک می‌کند در انتخاب اهداف خود، خواست حقیقی روحتان را از یاد نبرید. و برنامه‌هایتان را بر اساس آنها اولویت‌بندی کنید. مراقب است که نه بر اساس دلایل سطحی یا تحت تاثیر دیگران یا حتی ترس‌هایتان، بلکه بر اساس نیاز روحتان رویاهایتان را دنبال کنید.

ضمن اینکه همچون اقیانوسی سیلاب‌های گذشته را می‌شوید و در رها شدن شما از گذشته یاریتان می‌کند. همچنین همچون چراغی مسیر ناشناخته آینده را برایتان روشن می‌کند. شما را با درونتان متصل می‌کند. کمک می‌کند تا ندای قلبتان را بشنوید و از شهودتان برای یافتن راه درست استفاده کنید.

پس از فرصت این ماه نو نهایت استفاده را ببرید. آسمان همه جوره از موفقیت شما حمایت می‌کند. فقط کافیست ترس را کنار بگذارید و اقدام کنید.

 

ماه نو خجسته

6 پاسخ

  1. سلام ممنونم از زحمات شما
    لطفا میشه در ارتباط با تعاملات این ماه یک فیلم معرفی کنید سپاسگزارم 🙏🌹😇

  2. سلام ممنونم از زحمات شما
    لطفا میشه در ارتباط با تعاملات این ماه یک فیلم معرفی کنید سپاسگزارم 🙏🌹😇

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *