Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 20 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی هفته- شروع کنید حتی با قدم های کوچک

شروع کنید! رمز بدست آوردن موفقیت های بزرگ، شروع کردن اما با قدم های کوچک است. این هفته با تعاملات خود از شما می‌خواهد پیروزیهای کوچک گذشته خود را گرامی بدارید و شکست هایتان را پله هایی بسمت کامیابی بزرگتر ببینید.

سه شنبه ۱۹ دی / Mercury Square Neptune

دریا که تمام چیزها را به خود می خواند مرا صلا می‌زند
و راه من جز راه عزیمت نیست
~خلیل جبران

مرکوری در نشان کماندار در حال حرکت است و در زاویه سخت و چالشی با نپتون قرار میگیرد. این تبادل انرژی می‌تواند منجر به خلق و خوی بسیار رویایی یا ایده‌ الی شود. ممکن است جدا کردن افکارتان از احساساتتان دشوار باشد اما این دقیقا همان چیزی است که مورد نیازتان است به این معنا که گاهی لازم است زندگی و تجربیاتی که گذرانده اید را نه با ذهن منطقی بلکه با احساساتتان آنها را ارزیابی کنید و به آنها برچسب موفقیت یا شکست نزنید بلکه به آن جنبه از رشد روحی و روانی تان نگاه کنید که از شما انسان جدیدی ساخته.

همچنین این مربع به چالش کشیدن عقاید و باورهایی است که تاکنون بر اساس آن جهان بینی خود را بنا کرده اید و بر اساس آن در زندگی حرکت کرده اید و اکنون که به زندگی گذشته خود نگاه می‌کنید ممکن است با بسیاری حسرت ها و افسوس ها از قبیل ایکاش فلان مسیر را رفته بودم یا فلان انتخاب را انجام داده بودم و … روبرو شوید. مهم است که بی آنکه احساس گناه کنید با انتخاب رویکردهایی جدید انتخاب هایی جدید را در زندگی داشته باشید. از یاد نبرید مرکوری هنوز در سایه حرکت برگشتی خود حرکت میکند تا شما یاد بگیرید چگونه مرزهای مورد نظرتان را ايجاد کنید و به رویاهای روح خود وفادار بمانید.

نکته دیگری که فکر میکنم ممکن است درگیر آن شوید رنج است. چه چیزی موجب رنج شما میشود؟ چه چیزی شما را اندوهگین و ناامید میکند؟ آیا میدانید این حق شماست که از رنج و ناامیدی فاصله بگیرید؟ آیا میتوانید با خودتان صبور و شکیبا باشید؟ از آنجا که مرکوری در زاویه حمایتی با محور کارمایی نودهاست ممکن است اکنون به این موضوع توجه کنید که دیگران چگونه احساسات یا انتخاب های شما را کنترل میکنند؟ آیا شما از سمت دیگران دستکاری روانی می‌شوید؟ فراموش نکنید شما آزادید تا بسنجید و عقاید خودتان را انتخاب کنید همچنین نمی‌توانید عقاید خود را به کسی تحمیل کنید.

این گذر کوتاه اما عمیق و درونی است. وقتی برای حل کردن مشکلی هیچ راه حل منطقی پیدا نکردید، ذهن تان را خسته تر نکنید و آن را به جیزی بالاتر بسپارید.
نشان های دوقلو، کماندار، ماهی و خوشه نیاز بیشتری دارند در این هفته تمدد اعصاب کنند.‌ تنفس عمیق و نوشیدن آب ولرم را فراموش نکنید. در موقعیت های استرس زا تصمیمی نگیرید و حرفی نزنید و پیامی ندهید. اجازه دهید آبت آرامش ذهنی برقرار شود و سپس از خودتان بپرسید چه چیزی لازم است انجام دهم.

چهارشنبه ۲۰ دی / Sun Trine UranusMars Sextile Saturn

آن چیست که باید دور بیندازید
تا شاید آزاد شوید
جز پاره هایی از خویشتنِ شما

~خلیل جبران

 

خورشید و اورانوس در انرژی هماهنگ با یکدیگر قرار می‌گیرند. زاویه ۱۲۰ درجه تراین دو طول موج مثبت است که به دو سیاره اجازه می‌دهد بهترین ویژگی‌های دوسیاره آشکار شوند. اورانوس رهایی بخش در نشان خاک ثابت و خورشید در خاک کاردینال هستند. تماس مثبت دو انرژی خاک یعنی ساختن مسیر و هدفی که بشما حس منحصربفرد می بخشد. خورشید خویشتن‌حقیقی شماست و اورانوس انرژی رها بخشی که شما را از زنجیرها و الگوهای شرطی آزاد می‌کند. همچنین مارس هم در سکستایل با سترن‌ قرار گرفته بنابراین شما همسویی قدرتمندی را بین اهدافی که آرزوی انجام آنها را دارید و خودتان می یابید.

خودتان را لایق پیشرفت و درخشش میدانید و این احساس در شما برانگیخته می‌شود که چگونه برای تغییر زندگیتان مسیری متفاوت را در پیش بگیرید. حتی ممکن است متوجه استعدادی غیرعادی در خود شوید و یا میلی که تاکنون تجربه نکرده اید را در خودتان بیابید. مثلا شاید تصمیم بگیرید تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهید و یا سبک کاری و یا شغل خود را تغییر دهید. زیبایی این گذر آن است که شما را به کنکاش درونی خودتان و نور درونی خودتان وا می دارد، این احساس که آیا تا بحال با زندگی‌تان چه کرده اید و یا آیا کار معنی داری انجام داده اید در شما بیدار میشود. زمان خوبی است به این نیروی درونی فعال شده خود گوش دهید و اهدافی که دوست دارید دنبال کنید را بنویسید و از نیروی بیکران هستی درخواست کنید بشما کمک کند تا به زندگیتان‌جهت و معنا ببخشد. از آنجا که در ابتدای سال میلادی هستیم میتوانید اهداف سالانه و یا ماهیانه ای را برای خودتان تنظیم کنید. تعیین کردن مسیر و اهداف باعث ایجاد مسیر مشخص و آرامش میشود و یاری تان میکند تا در جهتی که برای خود انتخاب کرده اید زندگی کنید. نکته مهم آن است که شروع کنید حتی با قدم هایی کوچک.

درس دیگری که این گذر بشما می‌دهد حقیقت بنیادین جهان است، هیچ چیز مطلقی وجود ندارد. ممکن است در تمام برنامه ریزی ها و تعهداتی که برای خود دارید ناگهان همه چیز تغییر کند و نقشه های باشکوه شما را از بین ببرد. فراموش نکنید ما دل عین اینکه بر اساس اراده آزاد خود حرکت میکنیم اما مشیت نیز در حرکت است. ممکن است چیزهایی ناگهان از زندگی شما حذف شوند و یا حتی مسیرهای غیرمنتظره ای برای شما باز شود. جسارت روبرو شدن با آنها را داشته باشید، اگر چیزی از زندگی شما جدا شد آن را به مثابه راهنمای کیهان ببینید برای برداشتن قدم هایی متفاوت . گاهی کاری نکردن خود موفقیت است. بستگی به نمودار تولدتان این گذر می‌تواند تاثیرات بسیاری داشته باشد اما یک نکته کلیدی وجود دارد که برای رشد و درخشیدن همیشه نمی‌توان به روش های قدیمی کار کرد

 

پنجشنبه ۲۱ دی / Sun Square Node/ Venus Trine Chiron/ Capricorn New Moon

شما کار می‌کنید
تا شاید همراه خاک و
روح خاک باشید

~ خلیل جبران

در ادامه انرژی های روز قبل مربع خورشید و نودها شما را به چالش می‌کشد تا منطقه امن و راحتی که بشما رشد نمی‌دهد را تغییر دهید. قدرت اراده و هویت تان می‌خواهد با چیزی بالاتر همسو شود. از آنجا ‌که نودجنوبی در ترازو است بررسی کنید و ببینید آیا تاکنون گرفتن تایید از دیگران، زندگی شما را جهت میداده؟ با نودشمالی در قوچ اگر اینگونه زندگی کرده باشید احساس نارضایتی عمیقی خواهید داشت و همانطور که ماه نو نشان کپریکورن هم دقیق می‌شود هر کدام از شما ممکن است احساس کند که ماموریت دارد تا کاری خاص و یکتا را انجام دهد. شما نیاز دارید خود واقعی تان را بشناسید بدون توجه وابستگی به تایید دیگران پس شروع کنید به شناسایی خود حقیقی تان با تمام نیازها و خواسته هایش

دیگران می‌توانند اینه ای باشند که شما را از خطاها و اشتباهاتتان آگاه می‌کنند اما نه بیشتر. اینکه بخواهید همیشه مورد تایید دیگران باشید کاری بس اشتباه است و همانطور که ونوس هم در زاویه خوب با کایرن است بشما این آگاهی را می‌دهد که تا چه اندازه بابت گره زدن خودتان به تأییدات دیگران زخم خورده اید. این انرژی می‌تواند نقطه پایانی باشد تا عزت نفس خود را افزایش دهید و نگذارید زیر ذره بین دیگران حرکت کنید. اگر می‌خواهید از مشکلات کارتان آگاه شوید از مشورت با افراد متخصص استفاده کنید.

با ماه نو کپریکورن که اولین ماه نو سال میلادی است تصمیم بگیرید شروع کنید و مصمم و با اراده حرکت کنید، نقطه ضعف‌هایتان را شناسایی کنید، خودشناسی کنید و احساساتی را بیابید که مانند پاشنه اشیل شما عمل می‌کنند و نقطه ضعف شما هستند. با شناسایی آنها دیگر از سر نیاز و استیصال تصمیم گیری نمی‌کنید و بر اساس روش های قدیمی، تفکر و احساس و رفتار نمی‌کنید. سعی کنید از دیدن اشتباهاتتان طفره نروید، آن را بیابید و اصلاح کنید و اجازه دهید آنچه در زندگی برایتان خوب است، متمرکز و ساخته شود

 

جمعه ۲۲ دی / Mars Trine Jupiter

اگر با روحی سرد نان از تنور برآرید
نان‌تان تلخ خواهد بود

~خلیل جبران

مارس و ژوپیتر در زاویه خوب با دیگری هستند. مارس انگیزه شماست و ژوپیتر تجربیات مورد نیاز روح تان. مارس در نشان خاک کاردینال است پس شروع کنید، شروع کنید و از شروع کردن هراسی نداشته باشید.  شانس و برکت ژوپیتر اکنون با شماست تا با جسارت اهداف معنادار خود را دنبال کنید. از احساسات منفی و تجربیات سخت گذشته جدا شوید و آنها را به چیزی سازنده در زندگی‌تان تبدیل کنید. نخواهید که خیلی سریع به چیزی دست پیدا کنید و انرژی تان را متمرکز روی کاری کنید که به آن باور دارید. تلاش های شما در بلندمدت نتیجه خواهند داد بشرط آنکه صبور و سخت کوش باشید. این‌جنبه می‌تواند اعتماد بنفس زیادی ایجاد کند که برای پیشبرد اهداف شخصی مثبت است اما در بخش منفی آن مراقب خوش بینی زیاد روی سرمایه گذاری روی برگه های سهام و یا مالی باشید. در گرفتن تصمیمات مهم‌مالی تکانشی عمل نکنید. یک رهبر مقتدر همیشه با وزیر شایسته خود مشورت می‌کند!
در عین حال کاری که انجام می‌دهید باید به آن باور داشته باشید و آن را با عشق و ایمان کامل انجام دهید.

 

این هفته صبور باشید، رفتارهای خود را با دقت نگاه کنید و متوجه الگوهایی باشید که کاملا بطور ناخودآگاه شما را کنترل می کنند. شیوه زندگی تان را غني کنید. غذای خود بخورید، لباس پاکیزه و راحت بپوشید، کتاب بخوانید، یک فیلم خوب ببینید و در کل کارهایی انجام دهید که احساس خوب بودن را در شما تقویت می‌کند و این‌جمله وینسنت بنت را از یاد نبرید که:
” زندگی با مرگ از بین نمی‌رود. زندگی دقیقه به دقیقه، روز به روز با هزارها طریق بی توجهی از دست می رود.”

برایتان هفته خوب و غنی را ارزومندیم

7 پاسخ

  1. برای من امروز پر از ناامیدی بود 😔 و دقیقا بخودم گفتم حیف اون پولهایی که روی کار بیخود سرمایه گذاری کردم و اون سرمایه گذاری هم پیشنهاد دوستم بود. میدونم باید بهش بچشم تجربه نگاه کنم اما از دست دادن تمام سرمایه ات خیلی سخته .

  2. به کار گرفتن شعرهای جبران برام خیلی جالب بود چون خودم امروز صبح کتاب پیامبرشو خریدم. نوشته های اینجا همیشه واسه من نشونه است. در نور باشید همگی🙏💛☀️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *