Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 21 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ونوس برگشتی در نشان لئو، قدرت و شفای عشق

ونوس، سیاره عشق 23 جولای حرکت برگشتی خود را در نشان لئو شروع میکند.

 

ونوس الگوی انرژی عشق و صلح و هماهنگیست و بر احساس لذت و صلح حکمرانی میکند. وقتی این سیاره حرکت برگشتی خود را در پیش میگیرد پتانسیل تنش، اختلاف و نارضایتی را بیشتر کرده و در جهت آشکار کردن تمایلات، انگیزه های درونی و احساسات سرکوب شده میکوشد. در واقع ونوس برگشتی از ما میخواهد با شناسایی الگوهای احساسی سرکوب و یا نامتعادل آنها را دوباره به صلح و تعادل برگردانیم. این نیرو توجه شما را معطوف پرداختن به احساسات و عواطف سرکوب شده لایه های درونی وجودتان میکند و اینگونه کیهان شما را به چالش میکشد تا از تمایلات بد و خوب خود آگاه شوید و در جهت رشد قدرت عشق و شفای کودک الهی خود گام بردارید.

 

ارتقا دیدگاه ارزشی

الگوی انرژی برگشتی ونوس در آتش ثابت لئو برای پیدا کردن روش‌هایی است که انسان بتواند بیشترین بهره را از زندگی ببرد. این کار بر روی این موضوع که اگر به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم همچنان بتوانیم نیروی اعتماد بنفس خویش را متمرکز حفظ کرده و به مسیر خود ادامه دهیم.‌ یک مرور ساده بر روی کلمه ارزش که مفهوم کلیدی ونوس را در خود دارد ما را به این تعریف می‌رساند:
باوری که حاضریم برای آن هزینه کنیم، سختی بکشیم و از لذت‌ها و منافع مادی خود هم برای رسیدن به آن گذر کنیم.‌

و ارزش ها هستند که نمودی از خود حقیقی یک انسان را به نمایش می گذارند چرا که آنها زیربنای زندگی فردی و حرفه‌ای انسان را ساخته و به زندگی انسان جهت می‌دهند. این ارزش‌ها هستند که گفتگوی ذهنی شما را به یک سمت خاص سوق می‌دهد.. گفتگویی که بشما می‌ گوید به چه چیزهایی بها بدهید و به چه چیزهایی ندهید.

بنابراین شناخت ارزش‌ها برای انتخاب و ساخت مسیر زندگی مهم و حیاتی هستند. با شناخت ارزشها و توانایی هایتان است که می‌توانید به سوال‌هایی مانند چه شغلی را انتخاب کنم؟ آیا باید وارد این رابطه بشوم؟‌سنت ها را دنبال کنم یا مسیر جدید خود را بسازم؟ زندگی من چطور معنای عمیق تری پیدا میکند؟ ‌و … پاسخ دهید.

از آنجا که ارزش‌ها همانند قطب نمای زندگی شما هستند در طول این حرکت برگشتی زمان مناسبی است که روی هویت و تضادهای ارزشی خود کار کنیم.‌

حرکت ونوس برگشتی نگرش و رویکرد معمول شما را نیز به چالش میکشد و کمک میکند ارزش تجربه های پیشین خود را بیشتر درک کنید. ارزشها و نگرش شماست که مشخص میکند چه چیزی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است. به اینکه هرچیزی در قبال انرژی، زمان و هزینه ی شما چه چیزی برایتان به ارمغان می آورد و آیا ارزشش را دارد!

در مسائل مالی ممکن است تجدیدنظر و ارزیابی جدیدی راجع به هزینه ها، سرمایه گذاری و تعهدات مالی خود داشته باشید و این چالشی خواهد بود برای اینکه مسیر سرمایه گذاری خود را طوری جهت دهید که بجای تمرکز بر مسایل مادی و ارزشهای بیرونی تکیه بیشتری بر روی ارزشهای بیرونی و ایجاد حس استقلال و هویت مستقل را داشته باشد.

 

ونوس برگشتی و تضادهای ارزشی با فرزندان

از آنجا که نشان لئو وابسته به والدین و فرزندان است برگشتی شدن ونوس می‌تواند بر روی روابط بین والدین و فرزندان تاثیرگذار باشد. ‌برای بسیاری از والدین این دوره ممکن است شاهد شکل‌گیری تضاد ارزشی بین خود و فرزندانشان باشند.‌ از انجا که حوزه نشان لئو دوره سنی نوجوانی را شامل می‌شود، ممکن است والدین برخی نوجوانان در این دوره پی به شکاف ها و تفاوت های عمیق بین خود و فرزندانشان ببرند. در این بین لازم است پدر و مادرها توجه داشته باشند که نوجوانی به خودی خود یک دوره بحرانی است و در این دوره می بایست بجای کنترل فرزندان، آنها را مدیریت کرد. بهتر است در این دوره لحظاتی را به صحبت با فرزندان خود اختصاص دهید و یک رابطه دوستانه و پر از اعتماد را بین خود و فرزند ایجاد کنید و البته از یاد نبریم که فرزند ما یک روح منحصر به فرد است که اکنون باید به او کمک کنیم برای شناسایی ارزش‌های فردی و مسولیت پذیری در قبال آنها.

 

ونوس برگشتی و قدرت عشق

این برگشتی شدن نمادی از کارت تاروت قدرت است. کارتی که بما یاد می‌دهد تا انرژی آتش یانگ خود را بوسیله انرژیهای زنانه متعادل کنیم. شیر درونی و زخمی انسانها که نمادی از خرد است و خویشتن است در این برگشتی فرصت می یابد تا خود را شفا دهد و با نیمه دیگر مادینه خود اتحاد یابد تا بدین گونه قدمی دیگر بسمت یکپارچگی و تمامیت خود بردارد. این برگشتی شدن به ما  ابتدا قدرت عشق را یاداور میشود و نشان مان می دهد عشق به تنهایی می تواند بر خشم غلبه کند. نفرت، نفرت را تغذیه می کند و عشق عشق را.

به یاد داشته باشید که زرتشت چه گفت: “بگذار انسان از انتقام رهایی یابد”.

این  برگشتی شدن  برای ما برای ما همچو پلی است که پس از طوفان های طولانی به امید ساختن و داشتن جهانی زیباتر منتهی می شود.

 

پنتاگرام ونوس

برگشتی شدن ونوس در نشان لئو یکی دیگر از نقاط پنتاگرام ونوس را خواهد ساخت که اگر درباره آن اطلاع ندارید میتوانید در اینجا آن را بخوانید. ‌این فرصتی مهم‌ برای همه ماست تا به تاریکی های “خود” فرود بیاییم و زخم هایی را که بر روی هویت و شخصیت خود خورده ایم را شفا دهیم.‌ نشان لئو اکنوت در نمودار تولدتان
نقطه ای طلایی است که قرار است لایه ارزش‌های جدیدی را به هویت شما اضافه کند .
علاوه بر آن همانگونه که در شکل زیر می بینید نشان‌های تارس، عقرب و دلو در چالش با این برگشتی هستند. بسته به اینکه نشان لئو در کدام خانه نمودار تولدتان فعال شده باشد حوزه این چالشها می‌تواند متفاوت باشد اما در نظر داشته باشید آن چالشها و رخدادها بخشی از ارتقای هویت و رشد شخصی شما هستند.

راهنمایی های کلی زیر برا اساس نشان خورشیدی می تواند یک رویکرد کلی برای چگونگی دریافت این اترژی بشما بدهد.

 

قوچ

اینکه زندگی شخصی شما تحت تاثیر قرار بگیرد و نوساناتی در روابط عاطفی و عاشقانه خود تجربه کنید که منجر به عشق بیشتر و یا دلشکستگی شما شود، در گذر ونوس برگشتی دور از انتظار نیست.

همچنین ممکن است تمایل داشته باشید بیش از پیش به فرزندان خود و مسائل مربوط به آنها بپردازید.

در زمینه کاری و مالی اگر بتوانید برای انجام وظایف خود، کارهای خلاقانه تری انجام دهید شاهد پیشرفت بزرگی خواهید شد و درآمد بیشتر، خوشحالتان خواهد کرد. همچنین ممکن است خبر سود و بهره های ناگهانی در سرمایه گذاری های قبلی و امورات تجاری، شگفت زده تان کند.

 

تارس

در گذر ونوس برگشتی، بهتر است مراقب رابطه و تعامل خود با مادرتان باشید و در کل از تنشها و بحثهای کوچک غیرضروری اجتناب کنید.

اگر حساس تر شده اید و نسبت به دوستان خود تنگ نظری میکنید ناراحت نشوید، این چالشیست که وادارتان میکند به درون خود رجوع کنید و به خود عشق بورزید. هرچیزی که شما را خوشحال میکند و موجبات احساس آرامش شماست را بیابید و به آن بپردازید.

در این گذر، تنش در روابط و تعاملات دور از انتظار نیست و ممکن است شاهد شک و تردید یا اختلافاتی در روابط خود با اطرافیان شوید. خونسردی خود راحفظ کرده و از واکنشهای رفتاری و گفتاری آنی بپرهیزید. مراقب سلامت جسم و روان خود نیز باشید.

 

دوقلو

گذر ونوس برگشتی ممکن است باعث ظهور خلاقیت و ایده های نو برای شما شود، در مسیر اهداف و انجام وظایف خود شاید لازم باشد اینبار مسیر های سخت را انتخاب کنید و خودتان را به چالش بکشید و تجارب جدیدی کسب کنید. البته بهتر است بسنجید و مطمئن شوید مسیری که انتخاب میکنید تجارب ارزشمندی برایتان رقم خواهد زد.

در زمینه مسائل مادی بهتر است خریدهای خود را کمی محدودتر کنید و پس انداز داشته باشید.

در این برهه ممکن است مجبور شوید کارهایتان را چند بار تکرار کنید تا به مرحله انجام رسد.

وقت بیشتری جهت ارتباط و تعامل با اطرافیان سپری کنید و موقعیتها و فرصتهای پیش رو را محک بزنید.

 

کنسر

امکان تشدید اضطراب و استرس در زمینه مسائل مادی در حرکت ونوس برگشتی برای شما بسیار زیاد است و برای رفع آن بهتر است در زمان حال باشید.

طی این گذر پتانسیل کسب درآمد برای شما سیر صعودی دارد، با تمرکز روی کارها و امورات شغلی خود شاهد موفقیت های مالی خود خواهید بود. همچنین زمان بسیار خوبیست برای سرمایه گذاری اگر مهارت و علم آن را دارید.

دایره روابط و تعاملات اجتماعی شما تحت تاثیر قرار گرفته وگسترش می یابد و امکان ازدواج یا ملاقات و تعاملات با افراد دورو نزدیک برایتان بیشتر میشود.

همچنین زمان بسیار خوبیست جهت درمان های زیبایی، دندانپزشکی و جراحی زیبایی.

لئو

ونوس برگشتی با بالابردن سطح احساسات شما، اعتماد به نفس شما را تقویت میکند تا بتوانید راحت تر خودتان را بروز دهید. فرصتیست جهت ارتقای شخصیت و پرداختن به نقاط ضعف و قدرت، این فرصت را غنیمت بشمارید که چالشیست برای اینکه روی خود کار کرده و در مسیر تکامل قدم بردارید. روی خودتان تمرکز کنید و به سلامت جسم و روان خود اهمیت بیشتری بدهید.

ونوس برگشتی برای شما میتواند یک ازدواج مرده و طلاق عاطفی را احیا کند. کاریکه لازم است بکنید این است که سوار موج انرژی کیهانی شده و اماده تغییر باشید. پتانسیل تغییر و تحول برای روح های اماده و ذهن های باز بسیار بالاست.

ویرگو

با حرکت برگشتی ونوس ممکن است هزینه های شما افزایش پیدا کند، بنابراین بهتر است دخل و خرجتان را متعادل کنید، اگر قصد سفر خارجی یا اقداماتی جهت صادرات و واردات  و تجارت دارید، فرصت های بسیار خوبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. تجارت اقلام لوکس و موارد مرتبط با صنعت زیبایی و سلامتی در این برهه زمانی بسیار سودده خواهد بود.

همچنین ممکن است توانایی ایده پردازی شما تقویت شود، بنابراین تمرکز روی مسائلی که نیاز به تغییر و تحول و تفکر خلاق شما دارد را اولویت کار خود قرار دهید.

ونوس برگشتی در لئو یک گذر موثر برای شما خواهد بود. به تعاملات دوستانه خود نیز بیشتر بپردازید.

لیبرا

با حرکت ونوس برگشتی پتانسیل ارتقا و رشد در زمینه مالی و کسب و کار برای شما بیشتر خواهد شد و فرصتها و موقعیتهای ارزشمندی در اختیارتان قرار میگیرد. با آغوشی باز پذیرای تغییرات پیش رو باشید.

امکان تنش و اختلافات خانوادگی نیز با حرکت برگشتی ونوس بیشتر میشود و لازم است خود کنترلی بیشتری داشته باشید.

جابجایی، سفر و سفرهای کاری نیز دور از انتظار نیست و زمان بسیار خوبیست جهت شراکت و پرداختن به کارهای شراکتی.

عقرب

ممکن است با حرکت برگشتی ونوس، نوسانات عاطفی و احساسی زیادی تجربه کنید. ممکن است احساس کنید که خیلی خوشحالید و به هر آنچه میخواستید رسیدید، یا احساس نارضایتی بسیاری از شرایط حال حاضر خود داشته باشید.

فرصت سفر و جابجایی و کسب تجربیات جدید نیز ممکن است در اختیارتان قرار بگیرد، امکان دارد در حشغل و حرفه خود نیز احساس راحتی داشته باشید، اما راحتی با شادی تفاوت دارد، اگز از جایی که هستید و از شغل خود احساس شادی و خوشحالی نمیکنید، آماده تغییراتی که پتانسیل ونوس برگشتی برایتان در نظر گرفته باشید.

از اتخاذ تصمیمهای مهم در این شرایطی که احساسات افراطی و نوسانی است خودداری کنید و یا جوانب تصمیمهایتان را بسیار بسنجید.

اگر طی این گذر برگشتی استرس بی دلیل تجربه کردید، بهتر است از مقایسه خود با دیگران اجتناب کنید.

فرصت های عالی جهت کسب درامد بیشتر در اختیارتان قرار خواهد گرفت، آنها را غنیمت بشمارید.

در این برهه زمانی کادر درمان، ورزش و سلامتی رشد بسیار زیادی را تجربه خواهند کرد.

امکان دارد گاهی نسبت به مسائل معنوی کمی بی توجه بوده و دقت و تمرکز خود را صرف امورات مادی کرده باشید. در این گذر، مادیات به شما خیانت میکند و چهره واقعی معنویات برایتان جلوه میکند که این روند ونوس برگشتیست، و ممکن است شما را از موفقیت مادی دور کرده و ابعاد شناختی و معنویادت را برایتان بگشاید. برای هماهنگی با ونوس برگشتی انرژی زنانه و یین خود را بالا ببرید و به مراقبه بپردازید.

کپریکورن

در طی این گذر بهتر است میل و اشتیاق خود برای کسب تجارب را کنترل کنید. چالشهایی در زمینه امورات مالی و تجاری برایتان دور از انتظار نیست. مراقب اقدامات خود باشید و جهت رشد و ارتقای خود بکوشید. با ایمان و باور نسبت به خود مهارت ریسک پذیری خود را تقویت کنید، محدویت های خود را بشناسید و و پذیرای موهبتهای الهی باشید.

اکواریوس

به ارتباط خود با شریک عاطفیتان کمی بیشتر بپردازید و تمرکز کنید که رو به پیشرفتید. البته به خاطر نوسانات و تنشهای عاطفی این برهه زمانی، اختلافات جبران ناپذیری نیز ممکن است برایتان پیش بیاید. مراقب برخورد و تعاملات خود با دیگران باشید. راجع به تصمیماتتان، اگر مطمئن نیستید هیچ اقدامی نکنید. اگر میدانید کاری یا تصمیم موجب اختلاف و تنش خواهد شد از آن اجتناب کنید. به قدرت شفا و آرامش بخشی ونوس برگشتی اطمینان کنید.

ماهی

به قدرت شفا و آرامش بخشی ونوس برگشتی اطمینان کنید که پتانسیل آرامش و بهبود بیماری ها رو به صعود است.

فرصتها و موقعیت های شغلی زیادی در پیش دارید و روابط و تعاملات شما با اطرافیانتان گسترش می یابد.

اگر بیماری خاصی دارید مراقبه به بهبود شما کمک بیشتری میکند، در مسائل مالی امکان دارد به پرداخت بدهی یا وامهای خود بپردازید.

با این انرژی کیهانی همسو باشید.

 

 

5 پاسخ

  1. خسته نباشید ،مثل همیشه عالی بود اما کماندار رو تیتر نزدین یکم تشخیصش سخته از کجا شروع شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *