Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ونوس وارد تارس شده و من میخوام چندخطی کوتاه از این کهن‌الگوی زنانه براتون بنویسم..‌افرودیت رومی، ایشتار در بابل، اینانا در سومر همگی تجسمی از ونوس یونانی هستند..

ونوس هرگز کهن‌الگوی ازدواج نبوده.. او هرگز به تعهداتی الزام آور توجه ندارد.. وفاداری تارس مبتنی بر اخلاقیات و قوانین اجتماعی نیست مانند جونو..‌ بیشتر در مورد مالکیت نیازها و خواسته های خودش هست.. وفاداری به ارزشهای خودش که ایجاد کننده عزت نفس هست.‌ در افسانه‌ها ونوس با هفائیستوس زشت و آهنگر ازدواج کرده! (بنظرم مثل بعضی زنهای خودمون که فقط ازدواج میکنند تا یه اسم توی شناسنامه‌شون باشه ). ونوس در اصل به هیچکس تعلق نداره جز خودش. ونوس در اصل ذات معشوقه است.. به همین دلیل هم بطور ذاتی همدلی میکند و به راحتی میتواند به احساسات شخصی دیگر پاسخ بدهد. ونوس به دلسوزی شهرت ندارد و اتفاقا میتواند به طرز باورنکردنی بی رحم باشد (جنگ تروا را در اصل ونوس شروع کردبا وعده سیب‌طلایی به پاریس)
ونوس در اصل نماد کیفیت عشق‌ی است که به خودتان دارید.. ونوس هرگز بخاطر اینکه یک مرد را جذب کند خودش را تغییر نمیدهد.. “ببخشید من همین‌م که هستم.. اگه دوست نداری مشکل خودته”

تعریف ونوس در نشان لیبرا، خانه هفت و روابط نیز شکل‌گیری بخشی دیگر از هویت و ارزشمندی فردی است که از رشد هسته اصلی شخصیت پشتیبانی میکند.
یکی از خصوصیات ونوس خودخواهی اش است.‌ غروری که او از تظاهرات بیرونی خود درگیر آن میشود. این بخش تاریک ونوس را میتوانیم در سفیدبرفی و هفت‌کوتوله ببینیم..‌اونجا که ملکه مرتبا به آینه نگاه میکند و می پرسد کسی از من زیباتر هست؟؟!! این بخشی از روان ماست که درگیر خود میشود و دیگران آینه ای میشوند برای شناختن خود.

  بیایید دوباره برگردیم به داستان پاریس.. این داستان در کارت تاروت The Lovers به تصویر کشیده شده و همه دیگر میدانید که این کارت در مورد عشق نیست.‌. در مورد انتخاب است.. انتخابی که بر اساس میل ذاتی و ارزشهای درونی شکل میگیرد.‌(نشان دوقلو هم بعد از نشان تارس قرار دارد و لیبرا هم یادگیری انتخاب در مقابل دیگران است)

 

 ونوس در اصل نماد ظرفیت شماست در شکل گیری چیزی که برای آن ارزش قایل هستید..‌ بسیاری از ما بر اساس فرمولهای قبلی حک شده در ناخوداگاه تصمیم گیری و انتخاب میکنیم.. برخی دیگر بر اساس فرمولهایی که دیگران به انها میدهند.‌. در این حالتها در اصل انتخاب نکرده اید، هدایت شده اید!!!!!! چند درصد از انتخاب های شما برای زندگی اتان با بخش ونوس‌تان بوده؟

این چنین است که از عملکردهای ونوس دور می افتید.. زمانی که اصلا نمیدانید چه میخواهید.. نمی دانید بدنبال چه ارزشی هستید.. نوعی پوچی شکل میگیرد و ارزشهای فردی رنگ میبازند و فرد فقط میخواهد مورد قبول دیگران باشد.

بنابراین با انرژی ونوس در تارس و فعال بودن اورانوس در این نشان ارزشهای شخصی اتان غربال میشود..‌هر سیاره ای در نشان تارس دارید، ونوس دارد معانی آن سیاره را در ارزش‌گذاریهای شخصی‌اتان را به روزرسانی میکند..‌این زمان اگاه شدن از چیزی است که بیشترین ارزش را برای شما دارد.

در ترنزیت امسال ونوس از نشان تارس، با مرکوری همراه میشود و در مربع‌هایی با سترن و ژوپیتر قرار میگیرد تا شما ببینید کجا شادی ها و لذت‌های زندگی اتان را بر مدار چیزی بغیر از خودتان تنظیم کرده اید.‌ این زمان رشد جدید است اما قبل از رشد باید در جای مناسب رشد کند. جای خودتان را پیدا کنید.

 

12 پاسخ

  1. من ونوس و خورشید در تارس دارم ماریا جان و رایزینگ خرچنگ . واقعا بین دوراهی شغلی هستم انگار گنگ و گیجم . اصلا دو سه ساله اینجوریم 😐

  2. نقطه شانس در تارس دارم که خونه ۶ میشه امیودارم شانس و اینده خوب و خوشی برام رقم بخوره دوست دارم سفر های خوب برم

  3. بسیار عالی و به موقع بود الگوی زنانه ای که یادمون رفته دوباره یاداوری شد همیشه به عنوان یه زن خواستیم مورد قبول باشیم ولی چرا؟ با این مطلب یاد گرفتم نیاز نیست خود دیگران باشم بهتره خود خودم باشم همینم که هستم و از من ساخته شده بهتر در وجودم نیست من حرکت میکنم ممنونم ماریای مهربان و استاد عزیزم

  4. 🌿
    من استليوم سياره اى در تارس دارم.
    (رايزينگ ٢٧ درجه ليبرا هستم و تارس خانه هفتمم است)
    به ترتيب ونوس، ژوپيتر، سترن، خورشيد و مركورى در اين نشان دارم.
    اورانوس در خانه ى چهارمم با تمامى اين پنج سياره در مربع است.
    خانه ى دومم هم پلوتو و كايرن در پيوند هستند
    كه هر دوى اين ها، مقابل مارس من در خانه هشتم هستند.
    در زندگى ام بين خودخواه بودن و عشق دادن بى اندازه نوسان داشتم. عذاب وجدان هم زمانى سراغم را ميگيرد كه من كوچك ترين تقصيرى نداشته ام.

    هر كسى بعد از نيم ساعت اشنايى با من امكان ندارد نگويد “چقدر ساكت هستى!”
    اما يك جسارت خاصى دارم! يكجور كله شقى.

    روابطم با پدر و مادرم از نوجوانى خراب و لنگان است. از بچگى حس ميكردم محبتى كه به من دارند دروغين و پوچ است. حتى نوعى دلسردى داشتم طورى كه وقتى مسافرت ميرفتم و از مادرم دور بودم دلم برايشان تنگ نميشد.
    دو سال پيش يك خودكشى ناموفق داشتم. احساس ميكردم توانايى هاى من در چيزهايى است كه به اين دنيا تعلق ندارد و ان ها را ارزش به حساب نمى اورند. حس ميكردم نميتوانم جاى خودم را پيدا كنم.
    گاهى احساس بى پشت و پناه بودن ازارم ميدهد. از وقتى ايمان در قلبم جوانه زد به زندگى برگشتم.

    خوشحالم كه در سفر زندگى ام پيدايتان كردم.
    سرتان سلامت قلبتان درخشان باشد.💚🌿

  5. نمیدونم چرا اینارو میخونم مثل پازل هستند، خودم لیبرا و دو تا انتخاب روبروم تارس و دوقلو هست، از دید معنوی انقدر تو حدود سه سال گذشته داستان های مختلف داشتم که شاید بشه گفت یک کتاب کامل از درس هایی که گرفتم در میاد

  6. سلام ماریا جون
    میشه لطفا در مورد اونایی که کایرن در تارس دارن یه توضیحی بذارین؟! توی کامنتا هم خیلیا گفتن کایرن دارن.
    نور و عشق در زندگیتون جاری باشه 🌸🌱💞

  7. ماریای قشنگم. من دقیقا خورشیدم تارسه و مون لیبرا و رایزینگم کپریکورنه
    این احساسات رو دارم این روزها
    ولی انگارخودمو پیدا نمیکنم
    نمیدونم کجا کدوم و یا چی رو برای خودم انتخاب کنم.برای چند سال بعدی زندگیم برای ادامه راهم
    احساس گم شدن دارم و این ترس از اینکه مبادا بازهم اشتباه کنم و عمرم الکی تلف شه منو گمراه تر میکنه…
    چطور راهم رو پیدا کنم

  8. دوست داشتنی من دوستتتتت دارم امروز یک پیغامی واسم گذاشتی خیلی خوشحال شدم گفتی باید احساساتمو درک کنم چون ماه در تارس وونوس درلیبرا دارم و خودم مهرماهیم و قشنگ کایرن دردوقلو دارم خانه هفت یعنی ارتباط من باخودم و دیگران و رابطه ها مثل خانواده این یک پیغام بهم میده تواین تجسم داره بهم یاد میده بیشتر بدرونم بنگرم بنظرم بخودم برسم بنظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”