Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Sagittarius
The moon is 17 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

قدرت نهایی قلب

ونوس عشق رو با قدرت قلب خواهد ساخت.‌ کارت قدرت نهایی، کارت مرتبط با نشان لئو هست و حالا با ترنزیت ونوس به نشان لئو، معانی اون در معانی کارت ملکه ادغام‌ میشه تا بما معنای عمیق قدرت نهایی قلب رو بیاموزه.
کارت قدرت نهایی، بر اساس صورت فلکی لئو طراحی شده.‌ علامت اینفینیتی تقارن داره با ستاره دِنِبولا در دُم صورت فلکی لئو، که ماهیت ونوس و سترن رو داره که بیانگر خصوصیاتی از ماست که باید تحت کنترل قرار بگیرن.. شیر در کارت نماد غرایز حیوانی ما، خواسته های ما، خشم‌ما و بطور کلی نماد سایه های ماست.. جایی که دراون‌ احساس نیاز، وابستگی و یا میل به کنترل پیدا میکنیم در جامعه یا در احساساتمون.‌

 

ارکتایپ قدرت نهایی

کارت در روانشناسی تاکید میکنه به پذیرش سایه هامون و تحت کنترل در اوردن اونها. هر چقدر ما سایه ها رو انکار کنیم این طبیعت وحشی و غیرقابل کنترل در ما رشد میکنه و زمانی میرسه که اون ما رو در کنترل خودش میگیره.
در این کارت بخوبی چگونگی این کنترل نشون داده شده: قدرت درونی قلب.

قدرت نهایی
STRENGTH

بیداری انرژی مادینه

این پارادایم تغییر اگاهی است در جهان امروز ما. در چرخه قبلی ونوس و ترنزیت ونوس به لئو، خورشید در اون سفر با ونوس همراه نبود و امسال همونطور که همه انرژیها در جهت افزایش فرکانس عشق روی ما و سیاره زمین هستن، در این بازه زمانی مهم، خورشید هم با ونوس همراه شده و این فاز قدرتمند دیگری از احیای فرکانس عشق و انرژی مادینه الهی در کیهان ماست.‌ با بهم خوردن انرژیهای کیهانی و غالب شدن انرژیهای مردانه، سمت راست مغز ما در حال بیدار شدن هست.‌. بهمین دلیل هم طراحی های تاروت، کارت قدرت رو از طراحی مردانه به طراحی زنانه تبدیل کرده اند.

قدرت تعادل نیروهایی یین و یانگ
قدرت تعادل نیروهایی یین و یانگ

ونوس در لئو و کارت قدرت نهایی

در این پست انرژیهای ونوس در لئو رو توضیح دادم، ادغام انرژی های ملکه و قدرت نهایی شما رو دعوت میکنن تا ابتدا توازن رو در هستی و دنیای خودتون برقرار کنین..‌ ارزشها و قدرت خودتون رو درک کنین و بوسیله اونها، دنیای سرد و سخت سترن رو کنترل کنین. شماره کارت عدد 8 هست که با نماد ♾ هماهنگ شده برای تاکید به نیاز ما با هماهنگی با انرژیهای الهی.. تعادل بین نیروهای یین و یانگ.. قطبیت هایی که ونوس سعی میکنه در عبور از خورشید که نماد انرژیهای مردانه است رو به تعادل برسونه.‌ رقص ونوس برای وحدت این نیروهای متضاد و سنتز ارامش در زندگی ماست.

 

 

در نهایت اینکه:
با انرژیهای بسیار قدرتمند نشان لئو، غرور شیر رو در قلب خودتون بیدار کنین و دنیای جدیدتون رو خلق کنین.

 

عشق و نور برای شما

ماریا♾

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *