Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه گرفتگی 8 نوامبر، خرد جدید آزادی بخش

ماه گرفتگی 8 نوامبر، خرد جدید آزادی بخش

ماه گرفتگی ۸ نوامبر در ساعت 14:30 دقیقه می‌شود. این آزاد شدن خرد و آگاهی جدید برای رسیدن به صلح و آزادی است.

اولین ماه گرفتگی روی نشان تارس را در 19 نوامبر 2023 تجربه کردیم. دومین ماه گرفتگی را در 16 می 2022در عقرب و این سومین ماه‌گرفتگی روی 16 درجه است که تجربه میکنیم و این اتمام داستان نیست چرا که گرفتگی های محور تارس/عقرب تا 28اکتبر 2023 ادامه خواهند داشت.
28 اکتبر 2023 آخرین گرفتگی/ماه‌گرفتگی است که در 5 درجه تارس آن را تجربه میکنیم. به این ترتیب می‌توان گفت که به نیمه این سفر رسیده ایم.‌

کسوف یا ماه‌گرفتگی.‌‌. زمانی است که سایه زمین بر روی ماه می‌افتد و ماه نور خود را از دست می‌دهد.‌ برای مردمان قدیم تاریک شدن تنها جسم‌نورانی شب، ترسناک و دلهره آور بود. امروز اما بهتر مکانیک آسمان را درک میکنیم. گرفتگی ها بطور کلی زمان‌هایی بسیار قدرتمند هستند که انرژی زیادی را آزاد می‌کنند و در ماه‌گرفتگی انرژی‌های درونی یا روانی ما بدنبال آزادشدن هستند.

 

 

Fixed-Earth-lunar-eclipse-8-nov-2022

 

در این گرفتگی سیارات شخصی به استثنای مارس در مقابل ماه صف کشیده اند. نشان تارس جایی است که ماه در آن قدرت باطنی زیادی دارد. نشان تارس نمادی از بهشت عدن است.‌ نمادی از تجسم زمینی ما، نمادی از خواسته ها و نیازهای ما. نمادی از اصل لذت. همه ما در زندگی می‌خواهیم که شاد باشیم، زیبا باشیم، آسایش داشته باشیم. زندگی‌مان با عشق بگذرد و ..‌
گرانش تارس ما را انتظارمند می‌کند که سطح اسایش‌مان دستکاری نشود. ما نمی‌خواهیم عشق، سلامتی یا آسایش و امنیت خود را از دست بدهیم اما زندگی همواره یکسان نیست. هیچ چیز در جهان مطلق نیست. همه چیز در جهان از قانون نسبیت ها طبعیت می‌کند و ما نمی‌توانیم پیش بینی کنیم چه چیزی در انتظار ماست.‌ کسوف یا ماه‌گرفتگی بدلیل سیالیت خاصی که خود ماه دارد، این غیرقابل پیش بینی ها را شدت می‌بخشد و این گرفتگی که خصوصا در کنار نودشمالی و اورانوس نیز است، راه‌هایی را ممکن است برای ما ببند که هرگز در ذهن‌مان هم‌نمی‌گنجیده.

مرکوری و ونوس و خورشید دقیقا روبروی این گرفتگی هستند.‌. ما باید یاد بگیریم زندگی همیشه یکسان نیست( گرچه نسل ما در ایران این را به خوبی هر چه تمامتر آموخت)، ما باید یاد بگیریم فاجعه ای که هرگز فکرش را نمی‌کردیم می‌تواند برایمان پیش بیاید و همان دریچه نور و آزادی شود. ما باید یاد بگیریم در تاریک ترین لحظات زندگی می‌توانیم دریچه ای از نور بسمت آینده را پیدا و رشد کنیم.

نشان عقرب، نشان کیمیاگری و تبدیل ترس‌ها به بذرهاست.. هر اتفاقی که در این روزها در منطقه جغرافیایی به نام ایران، ما در حال تجربه آن هستیم، نمی‌تواند ما را بشکند بلکه باعث رشد درک ما میشود و همانطور که سترن انرژی سختگیر خود را دخیل کرده، ما را عاقلتر کند.

درگیر بودن انرژی‌های شخصی درست در مقابل ماه و اورانوس، گویی تلنگری به ماست..‌ ریشه تمام عدم امنیت‌های اجتماعی که من فکر میکنم با ماه و اورانوس و نودشمالی بما نشان داده میشود از خود ما نشات نمیگیرد؟ حضور مرکوری که در نجوم باطنی حاکم دکان دوم تارس است و مربع سترن به آن ما را وادار میکند _تک‌تک ما را_ که از خودمان درباره مستبدهای درونی خود سوال کنیم.. درباره آن بخشی از خودمان سوال کنیم که برای برآورده کردن انتظارات خود، دیگران را نادیده می‌گیرد. در سطح اجتماعی ما بسیار شاهد چنین مواردی هستیم، از نمایندگانی که باید حرف مردم باشند تا افرادی که برای حفظ خواسته های خود به بنیان خانواده و احساسات آدمها لطمه وارد می‌کنند. چند نفر از شما خیانت دیده‌اید و چند نفر را می‌شناسید که افراد با علم به متعهد بودن یک فرد در رابطه، با او وارد رابطه شده اند و چرخه ای از زندگی را عوض کرده اند؟ چند نفر را می‌شناسید که امانت‌دار نبوده‌اند؟ چند نفر را در زندگی‌تان می‌شناسید که با حسادت خود، شما را آزار داده‌اند؟
من فکر میکنم این اولین تلنگری است که ما باید به خودمان بزنیم.. اگر آرزوی ساختن و زندگی در اجتماعی را داریم که صلح جاری باشد اول باید این صلح در خودمان جاری و ایجاد شود. این یک فاکتور اصلی و زیربنایی برای ساختن دنیایی جدید است.

ماه گرفتگی بخش‌هایی که تاریک هستند را نشان‌مان می‌دهند.. با حاکمیت مرکوری روی دکان گرفتگی و پیوند با نودجنوبی افشاگری‌های زیادی را در پیش خواهیم داشت و دستهای پنهان به ما شناسانده خواهد شد. این تاریکی نیست..‌نوری است که در تاریکی به ما نمایانده می‌شود تا ما حقیقت هایی را ببینیم که با چشم و ذهن عادی قادر به درک آن‌نیستیم.. اما همانقدر که قدرت اشکار‌سازی دارد، قدرت رهاسازي شیاطینی را دارد که در سایه ها نشسته اند بنابراین انتظار هر چیزی را بدهید، از ربایش افراد یا زنان یا خبرنگاران.. فتنه‌گریهای دشمنان، انفجار و آتش‌سوزی در مراکز رسانه‌ها، بی نظمی های آب و هوایی، حمله‌زیردریایی‌ها، بی‌ثباتی سیاسی، افزایش قیمت طلا و دلار در ایران و یا حتی وقوع زلزله..

نکته کلیدی است است که تمام‌این موارد، گرچه ممکن است بعنوان تراژدی محسوب شوند اما بما ارزشمندی چیزی را یادآوری می‌کنند که فراموش کرده ایم یا از یاد برده ایم.

 

در این گرفتگی نشان‌تارس اینرسی سرسختانه ای دارد برای ایجاد امنیتی جدید.. برای رویشی جدید.‌‌ برای گذر دادن تمام انسانها از تاریکی های دیروز به فردایی امن اما این میسر نمی‌شود مگر با ذهن و قلبی حقیقت نگر و خردورز به مسائل نگاه و دست به انتخاب بزنیم. اگر ما علاقمند به ایجاد تغییر در سیستم نابرابر و ناعادل هستیم، تنها با بینشی جدید می‌توانیم این‌تغییر را ايجاد کنیم. بینشی که سطحی‌نگر نباشد.

در سطح شخصی این گرفتگی یک زمان عالی برای تمرکز و دیدن و زنجیرهایی است که شما را به گذشته متصل کرده اند. عادات قدیمی‌ و اشتباه‌تان را ببینید و آنها را بشناسید. با خودتان صادق باشید. بسیاری از مسائل از گذشته در زندگی شما ممکن است دوباره فرافکن شوند، تجربه دوباره هر رویدادی برای شما درسی است تا به بخش پنهان آن داستان‌نگاه کنید و اینبار تصمیمی جدید بگیرید. در نمودار تولدتان هر کجا نشان تارس فعال شده، در هر خانه‌ای و با هر سیاره ای، مانع‌های درونی خود را ببینید. انتظارات و خواسته های خود را واقعگرایانه به روزرسانی کنید و بدانید تغییر بخشی مهم از زندگیست

 

نماد سبیان این گرفتگی

اگر به نمادگرایی سبیان ۱۶ درجه تارس نگاه کنیم اینچنین توضیح میدهد:
یک معلم قدیمی به دانش آموزان خود را به دانش سنتی را انتقال نمی‌دهد.

این نمادی از یک فرایند چرخه‌ای است و تاکید بر ظهور تحولات جدید دارد. این خرد جدید است که میتواند آزادی بخش باشد.

 

در نهایت، حرکت این گرفتگی از غرب به شرق است.. من دلم می‌خواهد آن را اینگونه تعبیر کنم که در تمام دنیا، طلوع جدیدی از شرق در حال رخدادن است.

در این روزهای پرالتهاب آرزومندم دست اهریمنان از ایران کوتاه شود و خورشید باشکوه ایران، طلوع کند چرا که
خرد همیشه پیروز است.

 

این گرفتگی روی شما چگونه تاثیر می گذارد؟ آسترونوت خلاصه می تواند رهنمای شما باشد.

قوچ –      تارس –       دوقلو – 

خرچنگ –      لئو –      خوشه

ترازو –      عقرب –      کماندار

کپریکورن –      آکواریوس –      ماهی 

16 پاسخ

  1. ممنونم ماریاجان🙏🥰😘❤️
    الهی که ببینیم اون جشن بزرگ آگاهی، آزادی و عشق رو در تک تک قلب های انسانها🙏🤍🌿🕊️

  2. چقدر زيبا انرژى ماه گرفتگى رو نوشتيد ، به اميد بيدار شدن وجدانهاى خاموش، به اميد طلوع دوباره خورشيد در آسمان وطن☀️💫🌱

      1. آزادی حیوانی؟؟؟؟ درست میفرمایید اگه آزادی حیوانی بود که ۴ تا گاو انقلاب نمی کردن😅

  3. مررررسی براتون زیباترین ها آرزومیکنم شادوسلامت باشی عزیزم. وبلاگ و وبسایت اطلاعات فوق العاده عالی ای داره سپاسگزارتم

  4. ماریای عزیزم چندین بار نوشته ات رو خوندم انگار تمام حرفهای دل من بود. برای حضورت در تمام این‌سالها شکرگزارم. به امید پیروزی و آزادی 🌻

  5. خرد جدید آزادی بخش

    دختر این تعبیرهای ناب و از کجا میاری اخه؟؟
    تو یه نویسنده واقعی هستی ماریا
    و قلمت بسمت نور

    پاینده سرزمین ایران

  6. ما باید یاد بگیریم که در تاریک‌ترین لحظات می‌توانیم دریچه ای از نور و امید پیدا کنیم.
    تحلیلی بسیار عمیق و فلسفی بود. همه چیز در خودماست، از خود ماست، با گران شدن دلار همه دارن در بازی دلاری شرکت می‌کنند. آه ماریا جان… آه از این همه بی خردی

  7. دقیقا ماریا جان مردم ما نیاز دارند که فرق بین خردورزی و فکر رو یاد بگیرن. اندیشه کردن رو مردم ما بلد نیستن. اندیشه یعنی تمام جوانب یک فکر رو سنجیدن چیزی که مردم ایران بسیار ازش فاصله دارن. از اینکه ما افرادی مثل شما رو داریم که بما اشتباهاتمونو یادآوری می‌کنند شکرگزارم. موفق باشی🌷♥️

  8. امیدوارم مردمانمان گذشته رو اشتباهی تکرار نکنند
    به امید ایرانی آزاد و مردمانی آگاه و بیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *